Adapter audio bluetooth

Data: 2013-02-28 19:41:54
Autor: reader
Adapter audio bluetooth
Próbowałem podpiąć sygnał z TV do wejścia mikrofonowego w laptopie i w ten sposób wysyłać dźwięk do słuchawek. Jednak w ustawieniach "otwórz regulację głośności" dla bluetooth nie mam widocznego wejścia mikrofonowego :( także we właściwościach nie ma opcji wyboru wejścia mikrofonowego. Może ktoś zna program pod windows lub linux, który pełniłby rolę transmitera bluetooth wykorzystując do tego wejście mikrofonowe?

Adapter audio bluetooth