Adapter do hamulca BB7

Data: 2009-02-21 19:50:02
Autor: Wojtas
Adapter do hamulca BB7
Powoli przymierzam się do montażu tarczówki z tyłu. Do tego posłuży mi nieużywany aktualnie hamulec BB7 wraz z adapterem, który jakiś czas temu wraz ze wspomnianym zaciskiem służył mi na przednim kole z tarczą 160 mm. I teraz pytanie czy ów adapter "łyknie" tarczę 160 mm z tyłu, cz też tylko 140 mm? Niestety ale nie mam możliwości przymiarki. Oczywiście standard mocowania to IS.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-02-21 20:46:43
Autor: kosik
Adapter do hamulca BB7

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości news:gnpicr$t4m$1inews.gazeta.pl...
mm. I teraz pytanie czy ów adapter "łyknie" tarczę 160 mm z tyłu, cz też tylko 140 mm? Niestety ale nie mam możliwości przymiarki. Oczywiście standard mocowania to IS.

Normalnie nie da rady ale możesz zamontować podkładki między adapter a zacisk - dobierzesz eksperymentalnie.

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-02-22 00:21:26
Autor: Jastrzomb
Adapter do hamulca BB7

Normalnie nie da rady ale możesz zamontować podkładki między adapter a zacisk - dobierzesz eksperymentalnie.

Mysle ze to sie nie da - musialbys dac tyle podkladek (lub moze jakies tulejki) ze calosc bedzie malo sztywna - przez co hamulec nie bedzie dobrze dzialal. Moze ktos probowal i powie czy mam racje ?

Zeby wlozyc ta tarcze 160 na tyl, powinienes miec adapter 180 przod, wtedy by zadzialalo. A tym adapterem to masz - to tak jak pisales - mozesz wlozyc tylko tarcze 140. Chyba ze masz zacisk hamulca w standarcie IS (ale jesli dobrze pamietam to BB7 maja pm) to moglbys zalozyc zacisk bez adaptera bezposrednio do ramy - oczywiscie z tarcza 140.

Wiec albo kupisz tarcze 140 albo kupic za 20/30 zl odpowiedni adapter

Jastrzomb

Data: 2009-02-22 04:41:14
Autor: Wojtas
Adapter do hamulca BB7
Jastrzomb pisze:

[...]

Serdeczne dzięki. W takim razie chyba kupię odpowiedni adapter.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-02-22 17:04:18
Autor: kosik
Adapter do hamulca BB7

Użytkownik "Jastrzomb" <jastrzomb@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gnq29n$dhq$1news.onet.pl...

Mysle ze to sie nie da

Ty "myślisz" że sie nie da, a ja to robiłem i "wiem" że się da.

Pozdrawiam
kosik

Adapter do hamulca BB7