Adapter dual sim i mBank mobile

Data: 2011-02-15 00:20:54
Autor: Grzexs
Adapter dual sim i mBank mobile
Mam taki dość niszowy problem. Zakupiłem na allegro taki adapterek dual sim, do którego wkłada się odpowiednio przycięte karty. W zasadzie działa zupełnie przyzwoicie, ale… No właśnie – próbowałem różnych kombinacji – Play / Play, Play / Orange, Play / Era, Play / mBank mobile. I wszystko działa świetnie, oprócz tej ostatniej pary – w momencie, gdy powinna aktywować się karta mBanku pojawia się "Insert SIM" (ale nie zawsze, tak 9/10). Sama ta karta działa prawidłowo. Zamiana miejscami kart niewiele daje.

Może ktoś wie, czy np. wymiana tej karty na nową pomoże coś? A może jakieś inne pomysły?
--
Grzexs

Adapter dual sim i mBank mobile