Adapter hamulca tarczowego do ramy?

Data: 2010-01-17 20:37:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Adapter hamulca tarczowego do ramy?

Znalazłem w sieci takie wynalazki na stronach amerykańskich za ciężk±
kasę, ale nigdzie w PL.

Chodzi mi o adapter, który pozwoli mi zamocować zacisk na ramie, która
nie ma przyspawanych oczek do jego montażu.

Czy kto¶ z Was spotkał się może z takim wynalazkiem? Je¶li tak,
uprzejmie prosze o link.

Taniej wyjdzie dorobić.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-18 10:33:02
Autor: Tomasso
Adapter hamulca tarczowego do ramy?
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" napisał:

Taniej wyjdzie dorobić.

Na to wygl±da - koszty różnych wynalazków to ok. 150-200 PLN, ew. ta sama liczba,tylko w USD.

Koncepcja już jest, teraz musze pogłówkować nad wykonaniem.

Data: 2010-01-18 09:47:11
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-01-18, Tomasso wrote:
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" napisał:

Taniej wyjdzie dorobić.

Na to wygląda - koszty różnych wynalazków to ok. 150-200 PLN, ew. ta sama liczba,tylko w USD.

Koncepcja już jest, teraz musze pogłówkować nad wykonaniem.

Nie taniej i pewniej kupić jakąś przyzwoitą używaną ramę z mocowaniem?

Data: 2010-01-18 10:59:12
Autor: Tomasso
Adapter hamulca tarczowego do ramy?
Użytkownik "Jan Srzednicki" napisał:

Nie taniej i pewniej kupić jak±¶ przyzwoit± używan± ramę z mocowaniem?

Lepiej byłoby cały rower wymienić, bo już na siebie zarobił, ale przywi±załem się.

Data: 2010-01-18 13:44:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Adapter hamulca tarczowego do ramy?

Taniej wyjdzie dorobiďż˝.

Na to wygl�da - koszty r�nych wynalazk�w to ok. 150-200 PLN, ew. ta sama
liczba,tylko w USD.

Koncepcja ju� jest, teraz musze pog��wkowa� nad wykonaniem.

Ja ci nie pomogę, bo dorabiałem (wujek tylko przyspawał) 2 sztuki ze stali.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all