Adapter żarówki R2 na H4

Data: 2015-09-14 09:59:06
Autor: yabba
Adapter żarówki R2 na H4
Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mt5soa$q9v$1node1.news.atman.pl...
Czy wie kto¶, gdzie w Polsce mozna kupić adaptery trzonków żarówek R2 na H4, czyli trzonków P45T na P43T .

Kiedy¶ kupiłem takie pier¶cienie w jakim¶ małym sklepiku moto, teraz nie mogę nigdzie u nas znaleĽć.
Na Ebay jest jedna aukcja, ale 15 funtów za dwa plastikowe kółka z ABS to zdecydowana przesada.
Znalazłem tez w jakim¶ serbskim sklepie w cenie ok. 1zł za sztukę, ale na chyba nie wysyłaj± do Polski, próbuję to ustalić.

Najchętniej kupiłbym w Warszawie, od ręki, może kto¶ z Was ma pomysł gdzie pytać?

Poka fotke.

Spytam w sklepiku obok mnie.

--
Pozdrawiam,

[...]