Adapter żarówki R2 na H4

Data: 2015-09-14 10:13:43
Autor: J.F.
Adapter żarówki R2 na H4
Użytkownik "Wiwo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mt5soa$q9v$1@node1.news.atman.pl...
Czy wie ktoś, gdzie w Polsce mozna kupić adaptery trzonków żarówek R2 na H4, czyli trzonków P45T na P43T .
Kiedyś kupiłem takie pierścienie w jakimś małym sklepiku moto, teraz nie mogę nigdzie u nas znaleźć.
Na Ebay jest jedna aukcja, ale 15 funtów za dwa plastikowe kółka z ABS to zdecydowana przesada.

To chyba nie moze byc z plastiku, a przynajmniej nie z ABS.
Tam sa dosc powazne temperatury, no i cieplo powinno przechodzic na kolnierz.

Najchętniej kupiłbym w Warszawie, od ręki, może ktoś z Was ma pomysł gdzie pytać?

A na allegro nie ma ?
Ja nie ma, to znaczy, ze nie ma :-)

J.

Adapter żarówki R2 na H4