Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 09:54:17
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Jakby ktos nie widzial tej Granady slawnej w swietnym stanie to jest tutaj:)

http://www.arbiter.pl/zdjecie/671

Slabo w brazny IT placa :)

Data: 2009-11-03 10:02:30
Autor: vwojtas
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

--
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hcor58$3jf$8inews.gazeta.pl...
Jakby ktos nie widzial tej Granady slawnej w swietnym stanie to jest tutaj:)

Slabo w brazny IT placa :)

Witam
Ale czemu mają służyć takie przycinki ?

--
Pozdrawiam  VWojtas

Data: 2009-11-03 09:37:49
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 3 Nov 2009 10:02:30 +0100, vwojtas napisał(a):

Ale czemu mają służyć takie przycinki ?

temu:
http://vader.joemonster.org/upload/zae/2749288e01aad0trolling101.jpg
na innych grupach większość ma go już w kf, tu jeszcze znajduje podatny
grunt.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-03 10:40:35
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Czy moglbys czepic sie swojego windowsa.... narazie jestem spokojny ty masz wiecej osob trzymajacych cie w KF

Data: 2009-11-03 10:16:20
Autor: Karolek

Użytkownik "vwojtas" <garbo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcornn$s8h$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie karm durnia.

Karolek

Data: 2009-11-03 10:20:07
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Karolek pisze:

Nie karm durnia.

Zamknij morde Karolek i nie rob z siebie glupca wiecej

Data: 2009-11-03 10:19:33
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Temu ze Adas wykorzystywal warszawskich podatnikow robi z siebie idiote i nie stac go na auto i robi ludziom wode z mozgu o cudownej Granadzie w swietnym stanie.

O tej Granadzie http://www.arbiter.pl/files/g/2_671_103_0395.jpg

O nic wiecej.

Data: 2009-11-03 10:29:40
Autor: vwojtas
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hcoskk$cov$2inews.gazeta.pl...
Temu ze Adas wykorzystywal warszawskich podatnikow robi z siebie idiote i nie stac go na auto i robi ludziom wode z mozgu o cudownej Granadzie w swietnym stanie.

O nic wiecej.

Ok ale czy warto bić pianę? Olać to i cieszyć się życiem :-)
Polecam :-)

--
Pozdrawiam  VWojtas
O2 i F500

Data: 2009-11-03 10:36:30
Autor: Jan Strybyszewski
vwojtas pisze:
[...]

Warto :) jak za pouczanie innych bierze sie kierownik takiej o to bryki

http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/granada/DCP_0002.JPG
http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/granada/DCP_0005.JPG

Tak wiem ... nie ma tam zadnej rdzy po tym jak szpachla odpadła po wizycie w rowie ?

Ale to nie pierwsza Granada Adasia wczesniej rozbil inna
http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/granada/Wypadek%20grudzie%E4%202002/G-01.jpg

Czekamy na zimowe zdjecia z Sierra w rowie

Data: 2009-11-03 11:10:46
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Jan Strybyszewski pisze:
(...)
Ale to nie pierwsza Granada Adasia wczesniej rozbil inna
http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/granada/Wypadek%20grudzie%E4%202002/G-01.jpg

Niezależnie od głupot które wypisujesz, nie zauważyłeś pewnego
"drobiazgu", który był tu kiedyś omawiany, ale Adaś oczywiście
zaprzeczał.

http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/granada/DCP_0005.JPG
http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/granada/Wypadek%20grudzie%E4%202002/G-31.jpg

Czekamy na zimowe zdjecia z Sierra w rowie

Pożyczona Sierra już miała takową okazję, na szczęście straty były
niewielkie - szczegóły też znajdziesz w archiwum.

Data: 2009-11-03 11:23:24
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
(...)
[...]

A faktycznie :)  ale jakie wnioski to ta sama ? czy "przebicie numerow" ? Raczej to drugie skoro niebieska ma np "znaczki" a wczesniejsza biala nie. .... oooo prokuratorze....

\

Data: 2009-11-03 13:19:24
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 21:04:33
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-04 10:21:31
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 13:11:34
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 13:18:09
Autor: Michal Jankowski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 13:32:05
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 13:57:35
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 15:14:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 20:56:44
Autor: Artur Maśląg
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-04 20:22:57
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Artur Maśląg pisze:

Jak 98% migrantów w Polsce.
Tak? Skąd masz takie dane?

Ja tam blach DW nie mam i nie zamierzam mieć ...

Cóż - tak jak napisano, korzystał z infrastruktury, narzekał itd.,
ale podatki płacił w Krakowie - w sumie niezgodnie z prawem.

.... i nie płacę żadnych podatków - odprowadza je za mnie pracodawca, i wcale nie odprowadza je "do miasta wskazanego przeze mnie" ... więc pieprzycie hi-po-li-cie.

Warszawiak to się pisze małą literą, a podatki należy płacić w miejscu
pobytu,

Zakładasz, że od pracownika ze stosunkiem wynikającym z umowy o pracę zależy cokolwiek w tym zakresie ?

Może czas, byś się zapoznał z tym, co Adam sam wypisywał jakiś czas
temu?
Kolejny adwokat z amnezją.

Kolejny adwokat z dziurami w elementarzu.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-11-04 20:41:05
Autor: Artur Maśląg
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Rafał "SP" Gil pisze:
(...)
Ja tam blach DW nie mam i nie zamierzam mieć ...

A co mnie to odchodzi?

... i nie płacę żadnych podatków - odprowadza je za mnie pracodawca, i wcale nie odprowadza je "do miasta wskazanego przeze mnie" ...

A co mnie obchodzi gdzie Ty płacisz podatki?

więc pieprzycie hi-po-li-cie.

Póki co, to tylko Ty to robisz, ale już się przyzwyczaiłem.

Zakładasz, że od pracownika ze stosunkiem wynikającym z umowy o pracę zależy cokolwiek w tym zakresie ?

Nie zakładam, wiem - zapoznaj się z ustawą o PIT i się dowiesz.

Kolejny adwokat z amnezją.

Kolejny adwokat z dziurami w elementarzu.

Faktem jest, że masz duże braki, ale o tym nie od dziś wiadomo.
Co do amnezji - też na nią cierpisz. Zapomniałeś nawet o kim
i o czym była mowa.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-11-04 22:33:56
Autor: Karolek
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:hcslco$32j$1inews.gazeta.pl...
Rafał "SP" Gil pisze:
(...)
Ja tam blach DW nie mam i nie zamierzam mieć ...

A co mnie to odchodzi?

Nic bo jestes ignorantem.

[...]

LOL.
Maslag, co bystrzejsi juz dawno sie poznali co za maly siurek z Ciebie jest, Ci mniej bystrzy pewnie lada chwila tez.

[...]

Ty za to chyba robiles dla jakis sluzb w minionej epoce i tak z rozpedu wiesz wszystko o wszystkich... typowa kurwa jakich kiedys nie brakowalo, a dzisiaj nie maja co robic.

Karolek

Data: 2009-11-03 21:05:35
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-04 20:23:35
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Jan Strybyszewski pisze:

Oszukiwal na OC ..

Odważnie ... jak na głupka bez nazwiska.
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-11-05 14:00:26
Autor: Jan Strybyszewski
Rafał "SP" Gil pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

Oszukiwal na OC ..

Odważnie ... jak na głupka bez nazwiska.

To nie wiesz ze po przemeldowaniu musi przerejstrowac auto i zaplacic wlasciwe OC wzgledem miesjac zamieszkania.  Wiec nie rob z siebie juz wiekszego durnia i dalej plac podatki do ZUS

Data: 2009-11-04 20:59:19
Autor: 'Tom N'
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Jan Strybyszewski w <news:hcq2ei$g0f$3inews.gazeta.pl>:

Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Jak 98% migrantów w Polsce. Tylko - czy ktoś za coś za niego płacił? Za czynsz, media, miejsce parkingowe?

Oszukiwal na OC ..

Bo ponieważ?  Twierdzisz, że te hordy pojazdów zarejestrowanych we Wrocławiu lub Poznaniu,
a jeżdżących wyłącznie po i w okolicach Warszawy to wynik oszustwa na OC?

No i może napisz o jakie podatki ci chodzi.

Jak uważasz się za świętojebliwego rodowitego Warszawiaka, to idź na ulicę i wypytuj mieszkańców z obcymi rejestracjami, czy się zameldowali.
A potem każdemu odpowiadającemu negatywnie daj po twarzy i każ się wynosić z miasta. Szybko przyjedzie patrol i zwinie cię, odstawiając do psychiatryka.
Ale o co chodzi zmlal prawo nasz swiety Adas czy nie ?

Jeśli twierdzisz, że tak, to pisz pedeefy do ZUS, US... HGW, zamiast
pierdolić głupoty na pms

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-11-05 14:01:30
Autor: Jan Strybyszewski
[...]

Tak gdyz wedle prawa Adas powinien byc zameldowany w Warszawie a co za tym idzie jego "rdzawe cos" tez, a co za tym idzie powinien placic wlasciwe OC.

Data: 2009-11-06 00:29:42
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 05 Nov 2009 14:01:30 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Tak gdyz wedle prawa Adas powinien byc zameldowany w Warszawie a co za tym idzie jego "rdzawe cos" tez, a co za tym idzie powinien placic wlasciwe OC.

Kłamiesz, głupi chuju. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-06 10:07:38
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-08 01:51:12
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 06 Nov 2009 10:07:38 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Tak gdyz wedle prawa Adas powinien byc zameldowany w Warszawie a co za tym idzie jego "rdzawe cos" tez, a co za tym idzie powinien placic wlasciwe OC.

Kłamiesz, głupi chuju.

Wystarczy wejsc w CV by wiedziec ile lat mieszkales w Warszawie i jak wielkie popelniles wykroczenie.

Zlamales zapisy "ustawa z 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2006 r. nr 139, poz. 993 z późn. zm.)"

Kłamiesz, głupi chuju. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-08 20:57:27
Autor: Jan Strybyszewski
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Dzieci czytaja, i pamietaj niektorzy wiedza o cudownym rozmnozenie Granad z tym samym numerem nadwoia i nielegalnego zlomowania bialej. Wiec uwazaj synku i zachowuj sie jak czlowiek....

Data: 2009-11-06 00:29:13
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 03 Nov 2009 21:05:35 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Jak 98% migrantów w Polsce. Tylko - czy ktoś za coś za niego płacił? Za czynsz, media, miejsce parkingowe?

Oszukiwal na OC ..

Kogo oszukiwał, oszczerco?

Ale o co chodzi zmlal prawo nasz swiety Adas czy nie ?

No Ty masz dowieść, że złamał, zawszony kulejorzu.

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-06 10:04:25
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-06 10:32:34
Autor: Michal Jankowski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-06 10:49:31
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-06 10:54:12
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-06 21:22:25
Autor: Michal Jankowski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> writes:

Podaj mnie do sadu to pogadamy o zmianei koloru Granady z bialej na
niebieska o innych numerach nadwozia bez przerejestrowania.
No zaraz. Nie przesadzasz troche? Widziales te numery nadwozia? Moze
to jest to samo nadwozie z wymieniona czescia blach? Przeciez numery
musza sie chyba zgadzac z papierami?

Michale a jakim to cudem na nowych blachach pojawily sie znaczki i
detale ktorych braklo na starych (tak wiem na zlomie jest mnostwo
blach z detalami) .... to jest FIZYCZNIE inna Granada.

No ale to chyba zarzucasz mu coś odwrotnego - że to jest inny
samochód, ale o _tych samych_ numerach rejestracyjnych oraz _numerach
nadwozia_ co poprzednio.

Przkręt taki, że przekładamy numery rejestracyjne na inny samochód
bez przełożenia również numerów nadwozia to ma za krótkie nóżki.

Anyway, to jest poważny zarzut kryminalny i ja bym tak na wiatr słów
nie rzucał. W końcu można sobie przełozyć klapę ze znaczkami,
udowodnij, że nie?

  MJ

Data: 2009-11-08 01:55:41
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 06 Nov 2009 21:22:25 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

Anyway, to jest poważny zarzut kryminalny i ja bym tak na wiatr słów
nie rzucał. W końcu można sobie przełozyć klapę ze znaczkami,
udowodnij, że nie?

W garażu mam ze dwa komplety znaczków - i sliwki, i napis 'granada', i
oznaczenia silników - 2.0, 2.3, 2.8i, tak samo jak wersji nadwoziowych. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-08 01:54:14
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 06 Nov 2009 10:32:34 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

[...]

Biła po wypadku poszła na blacharnię i na lakiernię. A że mieli tam akurat
lakier koloru BMW 295, który zrobili, a się klient wycofał, to ja go
wziąłem po dobrej cenie. I dlatego auto zmieniło kolor. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-08 21:01:32
Autor: Jan Strybyszewski
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

I dostalo chromowane znaczki :) pelny bajer.  A w domumentach rejestracyjnych poprawiles kolorek czy zapomniales ?

Data: 2009-11-09 00:48:59
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jan Strybyszewski pisze:

I dostalo chromowane znaczki :)

A dlaczego nie? Z reguły są klejone na taśmie dwustronnej, albo - jak w mojej Lagunie - na zatrzaskach. Znaczki możesz kupić niemal wszędzie, a już napewno w ASO, nawet do bardzo starych modeli.

> A w domumentach rejestracyjnych poprawiles kolorek czy zapomniales ?

A w jakich papierach masz podany kolor?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-11-09 10:16:57
Autor: Jan Strybyszewski
Jan Strybyszewski pisze:

> [...]

 > A w domumentach rejestracyjnych poprawiles kolorek czy zapomniales ?

Czy jezdzisz samochodem tatusia ?  Uprzejmie informuje szanownego pana ze kolor samochodu podaje sie przy rejestracji pojazdu.

Data: 2009-11-09 09:59:34
Autor: masti
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Dnia pięknego Mon, 09 Nov 2009 10:16:57 +0100, osobnik zwany Jan
Strybyszewski wystukał:

Jan Strybyszewski pisze:

I dostalo chromowane znaczki :)

A dlaczego nie? Z reguły są klejone na taśmie dwustronnej, albo - jak w
mojej Lagunie - na zatrzaskach. Znaczki możesz kupić niemal wszędzie, a
juĹź napewno w ASO, nawet do bardzo starych modeli.

> [...]

Czy jezdzisz samochodem tatusia ?  Uprzejmie informuje szanownego pana
ze kolor samochodu podaje sie przy rejestracji pojazdu.

to teraz wyjmij sobie dowód rejestracyjny, przeczytaj i wskaż rubrykę gdzie ten kolor się znajduje.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-11-09 11:12:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak

Jan Strybyszewski pisze:

> [...]

to teraz wyjmij sobie dowód rejestracyjny, przeczytaj i wskaż rubrykę gdzie ten kolor się znajduje.

W starych dowodach _podobno_ była takowa, ale to jeszcze za czasów czarnych tablic.
Nie ma rubryki koloru ani w DR, ani w karcie pojazdu. On twierdzi, że się podaje przy rejestracji pojazdu - Vista prawda - we wniosku, który należy wówczas złożyć wypełniony, również nie ma takiej rubryki. I napewno nie było, odkąd rejestruję swoje samochody, tj. gdzieś od 2002r.
Widać dla PKPowca czas się zatrzymał w miejscu.

Data: 2009-11-09 13:09:13
Autor: Jan Strybyszewski
[...]

I po co robic z siebie durnia... idz do WK i sprawdz ze JEST KOLOR.
Nastepnym razem dopytaj Tatusia jak rejestrowal auto

Data: 2009-11-09 16:52:09
Autor: jerzu
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
On Mon, 09 Nov 2009 13:09:13 +0100, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl>
wrote:

I po co robic z siebie durnia... idz do WK i sprawdz ze JEST KOLOR.
Nastepnym razem dopytaj Tatusia jak rejestrowal auto

I po co robić z siebie durnia... nie musisz iść do WK,
http://um.warszawa.pl/v_syrenka/wom/index_karta.php?adres=200&kat=29 -
na dole masz link do wniosku w formacie PDF. Znajdź tam rubrykę
"kolor".

Data: 2009-11-11 17:53:51
Autor: Seba
Dnia Mon, 09 Nov 2009 16:52:09 +0100, jerzu napisał(a):

[...]

I cisza...

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-11-11 18:02:57
Autor: J.F.
On Wed, 11 Nov 2009 17:53:51 +0100,  Seba wrote:
[...]

Aczkolwkiek wydaje mi sie ze jeszcze dwa lata temu o kolor sie pytali
... moze w bazie jest ? Natomiast w dawniejszych czasach to z tym kolorem bardzo roznie
bywalo.

J.

Data: 2009-11-11 18:11:17
Autor: Artur Maśląg
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
J.F. pisze:
(...)
Aczkolwkiek wydaje mi sie ze jeszcze dwa lata temu o kolor sie pytali
.. moze w bazie jest ?

Dobrze Ci się wydaje.

Natomiast w dawniejszych czasach to z tym kolorem bardzo roznie
bywalo.

Co to znaczy różnie? Kiedyś był na formularzach, później pytali.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-11-11 18:23:40
Autor: J.F.
On Wed, 11 Nov 2009 18:11:17 +0100,  Artur Maśląg wrote:
J.F. pisze:
Natomiast w dawniejszych czasach to z tym kolorem bardzo roznie
bywalo.

Co to znaczy różnie? Kiedyś był na formularzach, później pytali.

Ale w DR byl, potem byl ale nie wypelniali, potem nie bylo, potem znow
byl, teraz nie ma.

J.

Data: 2009-11-11 18:32:24
Autor: Artur Maśląg
J.F. pisze:
Natomiast w dawniejszych czasach to z tym kolorem bardzo roznie
bywalo.
Co to znaczy różnie? Kiedyś był na formularzach, później pytali.

Ale w DR byl,

Był.

potem byl ale nie wypelniali,

A był w dokumentach? Od kiedy był w DR, a nie wypełniali?

potem nie bylo,

Jak nie było? W DR? Jeżeli tak, to od kiedy?

potem znow byl,

Znów? Od kiedy?

teraz nie ma.

Od dawna nie ma.

Z tego co piszesz wynika, że były przynajmniej 4 wersji DR w ostatnich
10 latach.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-11-11 22:09:38
Autor: J.F.
On Wed, 11 Nov 2009 18:32:24 +0100,  Artur Maśląg wrote:
J.F. pisze:
[...]

Z papierow nie wyparowal .. chyba ze i tam zaprzestali wpisywac.

potem nie bylo,
Jak nie było? W DR? Jeżeli tak, to od kiedy?

Dat niestety nie podam. Moze jakbym papiery przerzucil i jakies ksera
spotkal. Ewentualnie mozesz poszukac rozporzadzenia i wzoru w zalaczniku.

cos mam - 2001 koloru nie bylo, DR dwukartkowy, ten "nowszy", z
zabezpieczeniami.

Z tego co piszesz wynika, że były przynajmniej 4 wersji DR w ostatnich
10 latach.

Troche dluzej pisuje na grupe :-)

Ale byly, trzy to jeszcze pamietam, i to bez grzebania po prehistorii
:-)

J.

Data: 2009-11-12 08:44:51
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
J.F. pisze:
(...)
Z tego co piszesz wynika, że były przynajmniej 4 wersji DR w ostatnich
10 latach.

Troche dluzej pisuje na grupe :-)

Nieistotne.

Ale byly, trzy to jeszcze pamietam, i to bez grzebania po prehistorii
:-)

Widzisz, będziesz chyba musiał sam poszukać swoich rewelacji, ponieważ
ja na przestrzeni ostatnich (ja wiem? 30 lat) pamiętam 3 wzory
dowodów rejestracyjnych - przed 1 lipca 1999, taki dwukartkowy z
kolorem, później ten o którym piszesz - dwukartkowy z zabezpieczeniami
bez koloru i obecny - ten chyba jest od 2004. Kolor był podawany
w formularzach, później pytali. Nadal interesuje mnie skąd wziąłeś
sytuację, że w DR kolor był, ale nie wpisywali, tym bardziej, że
od 1999 roku koloru w DR nie ma. Pominę już fakt, że w formularzach
zgłaszania szkody kolor nadal jest (jest tam jeszcze numer buta etc.).

Data: 2009-11-11 18:05:15
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Wed, 11 Nov 2009 17:53:51 +0100, Seba napisał(a):

[...]

Dzisiaj wolne. Na PKP też.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-11-11 20:17:24
Autor: jerzu
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
On Wed, 11 Nov 2009 18:05:15 +0100, Przemysław Bernat <pbernat@wp.pl>
wrote:

Dzisiaj wolne. Na PKP też.

Do Sochaczewa internet jeszcze nie dotarł ;-)

Data: 2009-11-11 23:06:54
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
wrote:

Dzisiaj wolne. Na PKP też.

Do Sochaczewa internet jeszcze nie dotarł ;-)

A to PKP nie wozi pakietów pociągami? Dziwne.
;)

Data: 2009-11-09 11:20:00
Autor: Jan Strybyszewski
masti pisze:

to teraz wyjmij sobie dowód rejestracyjny, przeczytaj i wskaż rubrykę gdzie ten kolor się znajduje.

No i ? Kolor ISTNIEJE i JEST wpisany w dokumentach auta.
A twoim psim obowiazkiem jest to zglosic jako istotna zmiana danych auta.

Data: 2009-11-09 10:39:35
Autor: masti
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Dnia pięknego Mon, 09 Nov 2009 11:20:00 +0100, osobnik zwany Jan
Strybyszewski wystukał:

masti pisze:

[...]

podstawa prawna zgłaszania tego co nie znajduje się w dow. rej.?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-11-09 13:10:03
Autor: Jan Strybyszewski

masti pisze:

[...]

Rozumiem ze Gazu  jak w dowodzie nie ma to tez nie zglaszasz tylku u Mietka montujesz ?

Data: 2009-11-09 12:59:43
Autor: masti
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Dnia pięknego Mon, 09 Nov 2009 13:10:03 +0100, osobnik zwany Jan
Strybyszewski wystukał:

masti pisze:

[...]

na gaz jest podstawa prawna. A teraz pokaĹź na kolor.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-11-09 11:32:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jan Strybyszewski pisze:
masti pisze:

[...]

Podaj te dokumenty.
Nawiasem mówiąc: co ma wpisać właściciel VW Polo z edycji Haqlequin?

Data: 2009-11-09 13:10:40
Autor: Jan Strybyszewski
Jan Strybyszewski pisze:
masti pisze:

[...]

To samo co inni.. Naprzyklad wielobarwny

Data: 2009-11-09 13:20:03
Autor: Jan Strybyszewski
Jan Strybyszewski pisze:
masti pisze:

[...]

Idz do WK zarejstrowac wreszcie auto ... i sluchaj uwazanie BEDZIE PYTANIE O KOLOR samochodu. A potem idz do pierwszego lepszego radiowozu i sprawdz iz policja WIE O KOLORZE jaki powinno miec twoje auto.

Tak samo jak jest odnotowany typ nadwozia i wpisany. Thalia to hatchback serio serio tak bylo w papierach w WK.

Nie chcesz nie zglaszaj.

Data: 2009-11-09 13:14:49
Autor: Axel

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:hd8qe3$j1q$1inews.gazeta.pl...

to teraz wyjmij sobie dowód rejestracyjny, przeczytaj i wskaż rubrykę gdzie ten kolor się znajduje.

No i ? Kolor ISTNIEJE i JEST wpisany w dokumentach auta.

W jakich to dokumentach jest wpisany? Bo w DR ani w ksiazce pojazdu nie ma...

A twoim psim obowiazkiem jest to zglosic jako istotna zmiana danych auta.

Taaa, istotnych. Nie wiem czy zauwazyles, ale od jakiegos czasu nie jest takim elementem nawet numer silnika...

--
Axel

Data: 2009-11-09 16:53:03
Autor: jerzu
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
On Mon, 09 Nov 2009 13:25:19 +0100, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl>
wrote:

Za to kolor JEST.

Chyba w Sochaczewie.

Data: 2009-11-09 22:32:09
Autor: Przemysław Bernat
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Dnia Mon, 09 Nov 2009 16:53:03 +0100, jerzu napisał(a):

Chyba w Sochaczewie.

Też masz wrażenie, że jak czytasz Jasia, to Ci się Krzyżakiem odbija? LOL --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-11-09 22:49:40
Autor: Axel

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:hd91p0$gvd$3inews.gazeta.pl...
Axel pisze:

[...]

Przy rejestracji dostajesz wydruk A4 z ktorym idziesz do kasy oplacic tablice i tam na tym wydruku z systemu rejestracji pojazdow sa tez np
a) kolor
b) typ nadwozia

ktorych w DR nie ma...

Przy rejestracji nie dostalem zadnego wydruku A4.

Taaa, istotnych. Nie wiem czy zauwazyles, ale od jakiegos czasu nie jest takim elementem nawet numer silnika...

Nie jest i numer silnika nie jest przechowywane w systemie rejestracji.
Za to kolor JEST.

Przekonaj do tego jeszcze Wydzial Komunikacji....

--
Axel

Data: 2009-11-09 23:58:30
Autor: jerzu
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
On Mon, 9 Nov 2009 22:49:40 +0100, "Axel" <axel@op.niespamuj.pl>
wrote:

Przy rejestracji nie dostalem zadnego wydruku A4.

Ja też nie. Dostałem taki kwitek, gdzie było wypisane ile mam zapłacić
w kasie i za co.

Data: 2009-11-09 11:03:49
Autor: 'Tom N'

Jan Strybyszewski pisze:
> [...]

Czy jezdzisz samochodem tatusia ?  Uprzejmie informuje szanownego pana ze kolor samochodu podaje sie przy rejestracji pojazdu.

Wskażesz rubryczkę?

<http://www.abc.com.pl/serwis/gfx/318802518_0.gif>

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-11-09 11:31:42
Autor: Jan Strybyszewski
'Tom N' pisze:

Wskażesz rubryczkę?

<http://www.abc.com.pl/serwis/gfx/318802518_0.gif>

A kto cie oszukal ze we wniosku, nie pamietam w tej chwili ale napewno KOLOR JEST na tej karcie wydrukowanej z "systemu" na ktorej sie podpisujesz ze dane sa poprawne i z ktorej generowany jest DR.

Zasadniczo we wniosku koloru nie podajesz bo i po co skoro juz zarejestrowane auto przerejestrujesz. A w wyoadku nowego kolor chyba jest na wyciagu z homologacji ale to sprawdze.

Data: 2009-11-09 20:53:32
Autor: 'Tom N'
Jan Strybyszewski w <news:hd8r40$ljm$1inews.gazeta.pl>:

'Tom N' pisze:

[...]

Czyli nie wskażesz rubryczki tylko będziesz pierdolił jak potłuczony...

Zanim wrócisz szczekać pod stół, idź i poczytaj jakież to zmiany trzeba
zgłaszać staroście

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-11-09 03:00:54
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:

Biła po wypadku poszła na blacharnię i na lakiernię. A że mieli tam
akurat lakier koloru BMW 295, który zrobili, a się klient wycofał, to
ja go wziąłem po dobrej cenie. I dlatego auto zmieniło kolor.

hehe, ładnie się wijesz,
ale cóż, przecież są ZDJĘCIA!
i te złomy różnią się

moon

Data: 2009-11-08 01:53:06
Autor: Adam Płaszczyca
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Dnia Fri, 06 Nov 2009 10:04:25 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Oszukiwal na OC ..

Kogo oszukiwał, oszczerco?

Podaj mnie do sadu to pogadamy o zmianei koloru Granady z bialej na niebieska o innych numerach nadwozia bez przerejestrowania.

Napisz kiedyś zdanie bez kłamstwa, głupi chuju. Niebieska i biała to TEN SAM samochód. Nie mieści Ci się w twojej głupieł
pałce, kutasie zawszony, że po prostu auto przesżło przez blacharza i
lakiernię?

Ale o co chodzi zmlal prawo nasz swiety Adas czy nie ?
No Ty masz dowieść, że złamał, zawszony kulejorzu.

Narazie widze tylko ze dwa rozne samochody maja te same tablice rejestracyjne .... wiec uwazaj

Nie obchodzi mnie to, co widzisz swymi kaprawymi oczkami, głupi chuju. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-08 09:02:03
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:6h0xi8rdawvt$.dlgoldfield.org.pl...

Oszukiwal na OC ..

Kogo oszukiwał, oszczerco?

[...]

He he he Adaś ubliża, bo czuje się zagrożony.
Wygląda na to, że jednak jesteś przestępcą :D

Data: 2009-11-08 16:12:48
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 8 Nov 2009 09:02:03 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

He he he Adaś ubliża, bo czuje się zagrożony.
Wygląda na to, że jednak jesteś przestępcą :D

Jacusiu, wiesz co to pomówienie, głupi, anonimowy fiucie?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-08 21:00:42
Autor: Jan Strybyszewski
Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Sun, 8 Nov 2009 09:02:03 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

He he he Adaś ubliża, bo czuje się zagrożony.
Wygląda na to, że jednak jesteś przestępcą :D

Jacusiu, wiesz co to pomówienie, głupi, anonimowy fiucie?

Nie badz durniem bylo sie nie chwalic w 2003r o drugiej Granadzie.
Mam ci poszukac czy zostawic to prokuraturze ?

Data: 2009-11-08 21:20:17
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:1udlropdeebst.dlgoldfield.org.pl...

He he he Adaś ubliża, bo czuje się zagrożony.
Wygląda na to, że jednak jesteś przestępcą :D

Jacusiu, wiesz co to pomówienie, głupi, anonimowy fiucie?

Bardzo dobrze wiem i wiem też ile razy już się dopuściłeś pomówiem mnie i innych osób.

Data: 2009-11-08 20:59:33
Autor: Jan Strybyszewski
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Dwie Granady maja te same blachy rejestracyjne wiec mamy dwa przestepstwa czy biala porzuciles w lesie. I twoje toczenie piany nie maja nic do rzeczy.

Niebieska i biała to TEN SAM samochód. Nie mieści Ci się w twojej głupieł
pałce, kutasie zawszony, że po prostu auto przesżło przez blacharza i
lakiernię?

Ohoho jakie slownictwo.  Przeciez wiemy ze nie jest to samo.... od kiedy lakiernie potrafi dokleic unikalny znaczek chromowany.  Wpadles Adas...

Nie obchodzi mnie to, co widzisz swymi kaprawymi oczkami, głupi chuju.

No no i kolejne brzydkie slowa

Data: 2009-11-04 20:20:28
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Jak 98% migrantów w Polsce. Tylko - czy ktoś za coś za niego płacił? Za czynsz, media, miejsce parkingowe?

Mnie się wydaje, że coniektórzy inteligenci nie wiedzą, że pracodawca podatek odprowadza do SWOJEGO ZUSU - i dlatego podatnik musi potem zrobić rozliczenie.

Jak byłem mały to też myślałem, że moje podatki z pieniędzy zarobionych w wsiawce idą na rzecz mojej zadupiastej mieściny.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-11-04 20:44:15
Autor: jerzu
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
On Wed, 04 Nov 2009 20:20:28 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

Mnie się wydaje, że coniektórzy inteligenci nie wiedzą, że pracodawca podatek odprowadza do SWOJEGO ZUSU

Podatek do ZUSu? Co za czasy... ZUS nawet łapę na podatkach położył
;-))

Data: 2009-11-04 20:49:18
Autor: Artur Maśląg
jerzu pisze:
[...]

To, to już w ogóle jakiś ewenement ;) Inna sprawa, że stołeczne
szpitale odmawiają zabiegów niezagrażającym życiu dla ludzi
z łódzkiego i podkarpackiego - o szczegóły mnie nie pytaj, ale
kasy chorych dla ludzi tam zameldowanych nie regulują zobowiązań
co do mazowieckiej kasy chorych. Ciekawe co się jeszcze wydarzy
"ciekawszego"...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-11-04 21:19:58
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-11-04, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:

Mnie się wydaje, że coniektórzy inteligenci nie wiedzą, że pracodawca podatek odprowadza do SWOJEGO ZUSU - i dlatego podatnik musi potem zrobić rozliczenie.

Za to inni delikwenci wiedzą, że podatki to sie odprowadza do urzędu
skarbowego.

Jak byłem mały to też myślałem, że moje podatki z pieniędzy zarobionych w wsiawce idą na rzecz mojej zadupiastej mieściny.

Niestety idą.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-11-04 21:59:48
Autor: Michal Jankowski
"Rafał \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> writes:

Mnie się wydaje, że coniektórzy inteligenci nie wiedzą, że pracodawca
podatek odprowadza do SWOJEGO ZUSU - i dlatego podatnik musi potem
zrobić rozliczenie.

O Jezu co za brednie.

  MJ

Data: 2009-11-03 14:47:22
Autor: Michal Jankowski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 19:40:05
Autor: castrol
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 21:07:11
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-06 00:28:18
Autor: Adam Płaszczyca
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Dnia Tue, 03 Nov 2009 13:18:09 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

z ciekawosci, bo nie sledze na biezaco: a w jaki sposob rzekomo Adas wykorzystywal warszawskich podatnikow ?

Nie dopełnił obowiązku meldunkowego zdaje się 8-).

Owszem, nie miał takiego obowiązku. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-06 10:03:01
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-08 01:56:10
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 06 Nov 2009 10:03:01 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Nie dopełnił obowiązku meldunkowego zdaje się 8-).

Owszem, nie miał takiego obowiązku.

Lzesz jak zwykle... ale to nie dziwne...

Znaczy prawde mówie, bo to zwykle robię, w odróżnieniu od Ciebie, głupi
chuju.

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-03 14:06:01
Autor: mleko
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 10:11:56
Autor: MarcinJM
Jan Strybyszewski pisze:
Jakby ktos nie widzial tej Granady slawnej w swietnym stanie to jest tutaj:)

http://www.arbiter.pl/zdjecie/671

Slabo w brazny IT placa :)

Ale gdzie jest jakies info o stanie technicznym?
Ja widze tylko auto ze sfatygowanym przednim pasem i maska, czyli mozemy mowic ew. o stanie estetycznym.

MarcinJM

Data: 2009-11-03 10:20:48
Autor: Jan Strybyszewski
MarcinJM pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Jakby ktos nie widzial tej Granady slawnej w swietnym stanie to jest tutaj:)

http://www.arbiter.pl/zdjecie/671

Slabo w brazny IT placa :)

Ale gdzie jest jakies info o stanie technicznym?

Stan techniczny jest perfekcyjny zadnej rdzy po emerycie co jezdzil do kosciola.

Data: 2009-11-03 10:34:19
Autor: J.F.
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hcosmv$cov$4inews.gazeta.pl...
MarcinJM pisze:
http://www.arbiter.pl/zdjecie/671
Ale gdzie jest jakies info o stanie technicznym?
Stan techniczny jest perfekcyjny zadnej rdzy po emerycie co jezdzil do kosciola.

Ty spojrz na to inaczej - auto ma ponad 20 lat, z farby odrapane, a rdzy ledwo slady na powierzchni.

Dobra stal - twoje by w dwa lata przerdzewialo na wylot :-)

J.

Data: 2009-11-03 10:37:13
Autor: Jan Strybyszewski
MarcinJM pisze:
[...]

Nowka sztuka podobno Ford chcial odkupic na wystawe....

Data: 2009-11-03 10:21:34
Autor: ąćęłńóśżź
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
No własnie!

Wypraszamy sobie imputować, jakoby trzydziestoletni z wyglądu wrak nie miał idealnych hamulców, idealnych pasów, idealnych poduszek,
idealnych śwaiteł i idealnego wydechu, a już między bajki włóżmy historie o wycinaniu katalizatorów i podkładaniu tektury pod komore
silnika - ale tylko na własnym podjeździe, zresztą na nowa granitowa kostka w mieście jest i tak za jasna.
JaC

-- -- -

Data: 2009-11-03 10:23:20
Autor: Jan Strybyszewski
ąćęłńóśżź pisze:
[...]

Prosze bardzo .... jak dla mnie prawa tylna lampa nie swieci zbyt dobrze wzgledem lewej. To tez Adasiowa Granada

http://wycieczki.arbiter.pl/files/g/2_1460905054_IMG_9371_.jpg

Data: 2009-11-03 10:32:12
Autor: ąćęłńóśżź
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Ty antypisowski komuchu, Ty antyprawicowy gazeciarzu wyborczy, Ty europejski oszołomie, Ty osrany narwany generalnie elektrycznie
zafilipsiony karle globalistycznej reakcji , Ty ...!!!
JaC

-- -- -

jak dla mnie prawa tylna lampa nie swieci zbyt dobrze wzgledem lewej.

Data: 2009-11-06 00:32:23
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 03 Nov 2009 10:23:20 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Prosze bardzo .... jak dla mnie prawa tylna lampa nie swieci zbyt dobrze wzgledem lewej. To tez Adasiowa Granada

Na szczęście diagności wiedzą cos więcej na temat wymaganego kąta rozsyłu
światła przez tylne lampy. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-06 10:08:36
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-08 01:56:40
Autor: Adam Płaszczyca
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Dnia Fri, 06 Nov 2009 10:08:36 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Nie osmieszaj sie ze na przegladzie bada sie kat rozsylu.... swiatla tlnego postojowego.  Moze na przeglad umyles.... kto wie

Skoro sie nie bada, głupi chuju, to czemu miałyby nie przejśc?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-08 09:05:57
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:1has7vmp9wyv0$.dlgoldfield.org.pl...

Nie osmieszaj sie ze na przegladzie bada sie kat rozsylu.... swiatla
tlnego postojowego.  Moze na przeglad umyles.... kto wie

Skoro sie nie bada, głupi chuju, to czemu miałyby nie przejśc?

No i co z tego, że przeszedł. Dałeś w łapę, albo diagnosta niedowidział.
To, że lampy miałeś zasyfione tak, że nie było widać świateł to inna bajka, za którą powinni ci zabrać dowód rejestracyjny.

Data: 2009-11-08 16:13:35
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 8 Nov 2009 09:05:57 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

Skoro sie nie bada, głupi chuju, to czemu miałyby nie przejśc?

No i co z tego, że przeszedł. Dałeś w łapę, albo diagnosta niedowidział.

Kłamiesz, głupi, anonimowy chuju.
To, że lampy miałeś zasyfione tak, że nie było widać świateł to inna bajka, za którą powinni ci zabrać dowód rejestracyjny.

Nie jeździłem z takimi lampami, jak Ty masz na co dzień, głupi, anonimowy
chuju. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-08 21:25:34
Autor: Jacek \"Plumpi\"

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:1spwa2j44ju68.dlgoldfield.org.pl...

[...]

No, widzisz sam przyznajesz, że nie dbałeś i nie dbasz o oświetlenie w samochodach. Dla mnie zawsze to było ważną sprawą i przynajmniej i klosze na zewnątrz jak i wewnątrz zawsze musiały być czyste.

Data: 2009-11-09 03:02:38
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

zachowałem ten post, bo pięknie pokazuje twój stan umysłu.
no i okazuje się, że masz duże pokłady chamstwa w swojej mikrej posturze gnoma.

moon

Data: 2009-11-03 10:30:52
Autor: MarcinJM
ąćęłńóśżź pisze:
[...]

Dlaczego ma nie miec idealnych hamulcow, jesli o nie dba?
Pasy i poduszki maja jakis termin przydatnosci do spozycia?
Zdefiniuj "idealnosc wydechu" jesli jest szczelny?
Pierdolisz mily chlopcze.

Najstarsze auto jakie mialem to byl garbus z 61 roku i byl w stanie idealnym technicznie, rzeklbym: nawet lepszym niz fabryczny, poniewaz wiele rzeczy zostalo zmienionych na wspolczesne, lepsze i na biezaco wymieniane.

Moj sejacz jest poobijany z kazdej strony, ale za to hample sa ogladane 2-3 razy w miesiacu, wahacze i wszelkie tuleje wymieniane 1 raz na miesiac, uklad kierowniczy ciagle monitorowany. Auto ma 9 lat, wlasciwie zaraz 10 i smiem twierdzic, ze jest w idealnym stanie technicznym.
Tak, ma katalizator.

Trooper '91 z wierzchu durszlak, natomiast wszystkie technikalia w stanie idealnym.

MarcinJM

Data: 2009-11-03 04:07:40
Autor: JohnyK
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 10:39:25
Autor: Jan Strybyszewski
MarcinJM pisze:
ąćęłńóśżź pisze:
[...]

Tak oczywiscie ....

Pasy i poduszki maja jakis termin przydatnosci do spozycia?

Czyzbys uwazal ze 20 letnia poduszka to dobry pomysl ?

[...]

No i ....kosztowalo to ....

Wybacz nie po to Adas kupuje Sierre by wlozyc w nia 10tys by "jezdzila bezpiecznie"

[...]

Tak oczywiscie wszyscy kupuja trupy za 2tys by wkladac w nie 20tys... wybacz ale opowiadasz jakies historie braci Grim
\

Data: 2009-11-03 10:46:41
Autor: MarcinJM
Jan Strybyszewski pisze:
Pasy i poduszki maja jakis termin przydatnosci do spozycia?

Czyzbys uwazal ze 20 letnia poduszka to dobry pomysl ?

A iluletnie do dobry pomysl, i dlaczego?

[...]

Oczywiscie, ze kosztowalo.

Wybacz nie po to Adas kupuje Sierre by wlozyc w nia 10tys by "jezdzila bezpiecznie"

Nie wiem co robi Adas. Ty tez nie wiesz.

[...]

Nie wiem co robia wszyscy, mnie utrzymanie sejacza do rajdowania kosztuje ok 500-800zl/miesiac.

Chce jedynie udowodnic, ze generalizowanie, bo "wszyscy..." jest idiotyczne.

Poza tym, to auto Adasia i mowiac krotko: chuj ci do niego. Zrozumiala osoba?

Z mojej strony EOT, chyba, ze skrobniesz cos madrego.

MarcinJM

Data: 2009-11-03 11:04:03
Autor: Jan Strybyszewski
MarcinJM pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Pasy i poduszki maja jakis termin przydatnosci do spozycia?

Czyzbys uwazal ze 20 letnia poduszka to dobry pomysl ?

A iluletnie do dobry pomysl, i dlaczego?

A wystarczylo zajrzec do instrukcji obslugi auta z poduszka.

No i ....kosztowalo to ....

Oczywiscie, ze kosztowalo.

No Adas w auto nie zainwestuje wiecej jak 500zł za caly silnik

Wybacz nie po to Adas kupuje Sierre by wlozyc w nia 10tys by "jezdzila bezpiecznie"

Nie wiem co robi Adas. Ty tez nie wiesz.

Widze efekty i zagrozenie.

Tak oczywiscie wszyscy kupuja trupy za 2tys by wkladac w nie 20tys... wybacz ale opowiadasz jakies historie braci Grim

Nie wiem co robia wszyscy, mnie utrzymanie sejacza do rajdowania kosztuje ok 500-800zl/miesiac.

Czy moglbys nie prowokowac Adasia jeszcze ludzi pozabija.

Chce jedynie udowodnic, ze generalizowanie, bo "wszyscy..." jest idiotyczne.

Mowimy o Adasia aucie nie o wszystkich.

Poza tym, to auto Adasia i mowiac krotko: chuj ci do niego. Zrozumiala osoba?

Na jezdzace trupy po drogach z kierowcami ktorzy nie potrafia ich utrzymac na drodze trzeba reagowac. Nastepnym razem wpadnie na Ciebie.

Z mojej strony EOT, chyba, ze skrobniesz cos madrego.

Smierc spachlowozom Granadom i Sierrom !!!

Data: 2009-11-06 00:35:07
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 03 Nov 2009 10:46:41 +0100, MarcinJM napisał(a):

Wybacz nie po to Adas kupuje Sierre by wlozyc w nia 10tys by "jezdzila bezpiecznie"

Nie wiem co robi Adas. Ty tez nie wiesz.

Nie 10, a około 3 tysiaki. Zawiecha, cała przekładnia kierownicza,
kompletny wydech, dwa komplety opon.
Z mojej strony EOT, chyba, ze skrobniesz cos madrego.

E, to niemożliwe ;)
--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-03 11:22:50
Autor: J.F.
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hcotps$grt$3inews.gazeta.pl...
MarcinJM pisze:
Pasy i poduszki maja jakis termin przydatnosci do spozycia?
Czyzbys uwazal ze 20 letnia poduszka to dobry pomysl ?

A co - wybucha sama czy nie wybucha ? :-)

Tak oczywiscie wszyscy kupuja trupy za 2tys by wkladac w nie 20tys... wybacz ale opowiadasz jakies historie braci Grim

Ale tak narzekacie na lampy, a widac ze Adam musial wstawic jakies nowe, no powiedzmy nowsze  :-)

J.

Data: 2009-11-03 13:15:46
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-04 11:50:48
Autor: kamil
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-06 00:38:25
Autor: Adam Płaszczyca
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Dnia Wed, 4 Nov 2009 11:50:48 -0000, kamil napisał(a):

Ogladam zdjecia i nie widze tam samochodow zadbanych bez wzgledu na koszty. Takich lamp ojciec w Poldku rocznik '81 nie mial nawet.

No bo poldek miał ch...e lampy ;)

A na serio - zauważ, że na jedną i druga patrzysz pod innym kątem. We
współczesnych papierzakach mógłbyś pod takim kątem w ogóle nei zauwazyć ich
świecenia...

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-06 00:33:48
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 03 Nov 2009 10:30:52 +0100, MarcinJM napisał(a):

Dlaczego ma nie miec idealnych hamulcow, jesli o nie dba?
Pasy i poduszki maja jakis termin przydatnosci do spozycia?

Poduszki? Jakie poduszki?
Zdefiniuj "idealnosc wydechu" jesli jest szczelny?

Akurat był miesiąc przed tym zdjęciem założony nowiutki komplecik Bosala.
Trooper '91 z wierzchu durszlak, natomiast wszystkie technikalia w stanie idealnym.

Na ramie :D --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-03 10:54:31
Autor: J.F.
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Użytkownik "ąćęłńóśżź" <usun_to@wp.eu> napisał
No własnie!
Wypraszamy sobie imputować, jakoby trzydziestoletni z wyglądu wrak nie miał idealnych hamulców,

dwudziestoletnia sierra hamulce miala idealne. Przynajmniej jak na moje potrzeby.
I cale dbanie o nie ograniczylo sie do jednej wymiany klockow i przy okazji drobnego czyszczenia.

idealnych pasów, idealnych poduszek,

No coz - pasow nie bylo mi dane przetestowac, ale poduszki miala w stanie fabrycznym :-)

idealnych śwaiteł

Swiatla mozna wymienic. Im starsze auto tym taniej kosztuja, choc z jakoscia roznie bywa.

i idealnego wydechu,

Wydech tez dobry. Wymieniony raz, drugi ..

a już między bajki włóżmy historie o wycinaniu katalizatorów

A oczywiscie. Jak chcesz wyciac cos czego nie ma ? :-)

i podkładaniu tektury pod komore silnika -

Oczywiscie bajki. ... bo nie mam podjazdu.
A nawet jakbym mial to by mi sie nie chcialo :-)

A zreszta .. fotograf byl, tekturki nie ujal.

ale tylko na własnym podjeździe, zresztą na nowa granitowa kostka w mieście jest i tak za jasna.

Granitowa olej slabo chwyta.
Zreszta .. do wrocka zapraszam .. powinni to zlikwidowac, ale sie nie da - zabytek.

J.

Data: 2009-11-03 11:05:57
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:
[...]

Oczywiscie silnik, zawieszenie, blacharke, elektryke tez :) i kosztowala bez kozery powiem picset zlotych?  Cuda panie.

Jak zatrzyma cie patrol i powie ale panu cieknie z silnika to tez powiesz.... ale hamulce mam dobre na przodzie.

Data: 2009-11-06 00:31:39
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 3 Nov 2009 10:21:34 +0100, ąćęłńóśżź napisał(a):

[...]

Jakich katalizatorów, durniu? Granada nie miała takowych, bo powinna
jeździć na _etylinie_. A istotnie, hamulce i zawieszenie było idealne. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-03 10:12:38
Autor: masti
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Dnia pięknego Tue, 03 Nov 2009 09:54:17 +0100, osobnik zwany Jan
Strybyszewski wystukał:

Jakby ktos nie widzial tej Granady slawnej w swietnym stanie to jest
tutaj:)

http://www.arbiter.pl/zdjecie/671

Slabo w brazny IT placa :)

to pokaż swój szpachelwagen. Też się pośmiejemy.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-11-03 12:07:28
Autor: Krzysztof Szmergiel
On 2009-11-03 11:12, masti wrote:

to pokaż swój szpachelwagen. Też się pośmiejemy.

Nie odwazy sie....

;)

Data: 2009-11-03 12:33:40
Autor: Jan Strybyszewski

http://www.youtube.com/watch?v=iWQt0xpZYIw

Data: 2009-11-03 11:37:39
Autor: to
Jan Strybyszewski wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=iWQt0xpZYIw

Wiedziałem, że będziesz wolał udawać głupiego, zamiast pokazać swoją padakę, skoro obsmarowałeś już auto Adama.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-03 12:42:43
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4af01603$1news.home.net.pl...
Jan Strybyszewski wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=iWQt0xpZYIw

Wiedziałem, że będziesz wolał udawać głupiego, zamiast pokazać swoją
padakę, skoro obsmarowałeś już auto Adama.

Bez przesady, nie nazywaj tego złomiszcza autem.

Data: 2009-11-03 11:45:23
Autor: to
Cavallino wrote:

Bez przesady, nie nazywaj tego złomiszcza autem.

Fakt, że wygląda dość złomowato, ale skoro krytykuje się czyjeś, to warto pokazać także swoje.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-03 12:49:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4af017d3news.home.net.pl...
Cavallino wrote:

Bez przesady, nie nazywaj tego złomiszcza autem.

Fakt, że wygląda dość złomowato, ale skoro krytykuje się czyjeś, to warto
pokazać także swoje.

A to coś zmieni w kontekście złomowatości tego czegoś z topicu?

Data: 2009-11-03 13:00:36
Autor: Wojciech Borczyk
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 13:07:30
Autor: Cavallino
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 13:32:53
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 13:16:38
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 12:50:05
Autor: Jan Strybyszewski
to pisze:
Jan Strybyszewski wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=iWQt0xpZYIw

Wiedziałem, że będziesz wolał udawać głupiego, zamiast pokazać swoją padakę, skoro obsmarowałeś już auto Adama.

Obie na filmie sa moje. A tak powaznie jest jeszcze w domu Thalia.
Male brzydkie turecko/francuskie G.... ale przynajmniej ma dwa slady ani grama szpachli i bagaznik wiekszy od Granady i Sierry :) No i nie potrzebuje az 2litrow zeby wydusic 100KM wystarczy 1.4l.  Tak wiem Sierra miala 125KM w 2.0l ale silnikow z wtryskami Adas nie uznaje :)
a pozostale to jakies padaki ktore do setki robia 15-20sek.

Data: 2009-11-03 13:17:21
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 13:59:23
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 14:27:35
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 15:24:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 21:11:41
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 21:21:36
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 21:31:02
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 22:23:54
Autor: masti
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-04 10:24:49
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-04 10:33:00
Autor: Cavallino
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-04 13:59:22
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-04 14:32:40
Autor: Cavallino
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Użytkownik "Cyprian Prochot" <cyppis@NOSPAMe-koncept.pl> napisał w wiadomości news:hcrtr3$otj$1news.onet.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hcrhod$hdc$1news.onet.pl...

Ale o co chodzi?
U Ciebie 420>510, czy jakaś Granada lub ścierka mają większe bagażniki?
No offence, pytam bo nie wiem.

Slawek ;)
to ze konkretna scierka ma 420 a thalia 510 nie znaczy ze granada nie ma bagaznika >510 ;)

Jasne.
A ma?

Data: 2009-11-04 14:57:29
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-11-04 14:32,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Być może ma - bodaj 640l - ale jak nie ma butli z gazem wewnątrz ;)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-11-04 12:35:26
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-04 13:59:53
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-04 14:22:06
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Cyprian Prochot pisze:
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hcrovd$7fs$2inews.gazeta.pl...

Ale jakiej pomylki skoro Thalia ma wiekszy, cos slabo czytasz

wiekszy od sierry, ale nie od granady .
a wymieniles obie ;P

No to ile ma ta Granda ?

Data: 2009-11-04 15:05:51
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hcrv7d$43d$1inews.gazeta.pl...

No to ile ma ta Granda ?

sprawdz sobie i wroc do dyskusji jak sie wyedukujesz

Cyprian Prochot

Data: 2009-11-06 00:44:08
Autor: Adam Płaszczyca
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Dnia Tue, 03 Nov 2009 13:59:23 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Nie osmieszaj sie \
sierra ma wedle papierow 420litrow
Thalia ma 510litrow.

Mhm. A teraz jasiu wymieni różnice w normach z 1983 oraz z 2005, które
powodują, że cyferki są takie, jak podał. p.s. w 1983 mierzono za pomoca nieco większych 'walizek'. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-06 10:09:56
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-06 14:44:24
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jan Strybyszewski pisze:
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Sugerujesz ze burakow do bagaznika Sierry wejdzie wiecej ...

Można to sprawdzić. Wsiadasz pierwszy, tylko znajdź sobie kolegów do towarzystwa w bagażniku. :P

Data: 2009-11-06 15:19:00
Autor: Jan Strybyszewski
[...]

Myslalem ze takie dwa jak ty i Adas wystarcza.  Wiec pakujcie sie i nie wyskakujcie

Data: 2009-11-08 02:03:00
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 06 Nov 2009 10:09:56 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

p.s. w 1983 mierzono za pomoca nieco większych 'walizek'.

Sugerujesz ze burakow do bagaznika Sierry wejdzie wiecej ...

Nie, sugeruję że do Thalii wejdzie więcej - jeden, czyli Ty na pewno się
mieści. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-08 11:43:28
Autor: J.F.
On Tue, 03 Nov 2009 12:50:05 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
Obie na filmie sa moje. A tak powaznie jest jeszcze w domu Thalia.
Male brzydkie turecko/francuskie G.... ale przynajmniej ma dwa slady ani grama szpachli i bagaznik wiekszy od Granady i Sierry :)

Wejda ci 4 kola do bagaznika jak jedziesz na wymiane ?
No i nie potrzebuje az 2litrow zeby wydusic 100KM wystarczy 1.4l.

A kogo obchodzi jaka ma pojemnosc, jakis mitomanow moze.

Fakt ze wiecej pali .. no ale odsetki od kredytu starcza na doplate
:-)

J.

Data: 2009-11-08 11:03:46
Autor: to
J.F. wrote:

[...]

Tak, dwa do bagaĹźnika komorowego, dwa do bagaĹźnika kanapowego.

....a mi wchodzi 5 opon 205/55/R16 pod roletę i jeszcze trzeba je zamocować, żeby się nie przetaczały.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-08 21:04:32
Autor: Jan Strybyszewski
to pisze:
J.F. wrote:

[...]

A do Stara 25 wejdzie wiecej... ale czy to dowod na to ze stary trup lepszy ? 205 to ja mialem w Syrenie

Data: 2009-11-08 21:15:32
Autor: J.F.
On Sun, 08 Nov 2009 21:04:32 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
to pisze:
J.F. wrote:
Wejda ci 4 kola do bagaznika jak jedziesz na wymiane ?

Tak, dwa do bagażnika komorowego, dwa do bagażnika kanapowego.
...a mi wchodzi 5 opon 205/55/R16 pod roletę i jeszcze trzeba je zamocować, żeby się nie przetaczały.

A do Stara 25 wejdzie wiecej... ale czy to dowod na to ze stary trup lepszy ? 205 to ja mialem w Syrenie

Ale wchodza do bagaznika thalii 4 jej kola czy nie ? I jaki maja rozmiar ? J.

Data: 2009-11-08 21:26:18
Autor: Jan Strybyszewski
to pisze:
J.F. wrote:
[...]

A skad mam wiedziec ? Jak wloze to ci powiem mysle ze wejda spokojnie

Bagaznik Thalia ma metr dlugosci a kolo 558 wiec przy lekkim ukonym wlozeniu spokojnie powinno sie zmiescic. Brakuje ok 10cm by weszlo 8 kol.

Data: 2009-11-09 09:28:47
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Ale wchodza do bagaznika thalii 4 jej kola czy nie ?

Nawet do Ceeda wchodzą.

Data: 2009-11-09 09:57:58
Autor: to
Jan Strybyszewski wrote:

A do Stara 25 wejdzie wiecej... ale czy to dowod na to ze stary trup
lepszy ?

Hm... pod względem designu Star z pewnością przewyższa Thalię.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-09 13:08:20
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:
[...]

Pewnie obchodzi tych co nie musza sobie przedluzac 30 letnim szesciocylindrowcem o technologii rodem z Daimlera

Data: 2009-11-09 12:23:36
Autor: to
Jan Strybyszewski wrote:

Pewnie obchodzi tych co nie musza sobie przedluzac 30 letnim
szesciocylindrowcem o technologii rodem z Daimlera

Coś masz do Daimlera? Czy znowu sobie bredzisz?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-04 23:23:36
Autor: Hants
"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:hcor58$3jf$8inews.gazeta.pl...
Jakby ktos nie widzial tej Granady slawnej w swietnym stanie to jest tutaj:)

http://www.arbiter.pl/zdjecie/671

Slabo w brazny IT placa :)

Nabijanie sie z cudzej biedy jest wyjatkowo niskie.

Data: 2009-11-05 09:34:20
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości news:hct2db$bg0$1news.onet.pl...

http://www.arbiter.pl/zdjecie/671

Slabo w brazny IT placa :)

Nabijanie sie z cudzej biedy jest wyjatkowo niskie.

Ale można się pośmiać jak nabija się nawzajem z siebie dwóch gołodópców :D

Data: 2009-11-06 00:49:54
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 5 Nov 2009 09:34:20 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

Ale można się pośmiać jak nabija się nawzajem z siebie dwóch gołodópców :D

Znaczy Ty i jasio?
--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-06 16:31:24
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:5ui9sielorz4$.dlgoldfield.org.pl...

Ale można się pośmiać jak nabija się nawzajem z siebie dwóch gołodópców :D

Znaczy Ty i jasio?

Gdybyś miał choć trochę oleju w głowie to zrozumiał byś na czym polega moja ironia i dlaczego się śmieję z twoich przepychanek i wyliczanek :D

Data: 2009-11-08 02:02:26
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 6 Nov 2009 16:31:24 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

Znaczy Ty i jasio?

Gdybyś miał choć trochę oleju w głowie to zrozumiał byś na czym polega moja ironia i dlaczego się śmieję z twoich przepychanek i wyliczanek :D

Wybacz, ale musiałbys umieć użyć ironii. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-08 09:39:05
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:1dhzc7lh777v.dlgoldfield.org.pl...

Gdybyś miał choć trochę oleju w głowie to zrozumiał byś na czym polega moja
ironia i dlaczego się śmieję z twoich przepychanek i wyliczanek :D

Wybacz, ale musiałbys umieć użyć ironii.

Myślisz, że ty potrafisz się posługiwać ironią obrzucając innych wyzwiskami: tchórzyk, debil, idiota, głupi chuj ?

Data: 2009-11-08 16:17:41
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 8 Nov 2009 09:39:05 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

Wybacz, ale musiałbys umieć użyć ironii.

Myślisz, że ty potrafisz się posługiwać ironią obrzucając innych wyzwiskami: tchórzyk, debil, idiota, głupi chuj ?

Myślę, głupi, anonimowy chuju, że potrafię. Jedno drugiemu nie przeczy. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-08 21:02:41
Autor: Jan Strybyszewski
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Kompromitacja ... przestepco

Data: 2009-11-08 21:35:18
Autor: Jacek \"Plumpi\"

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:qm16hr1qk14m.dlgoldfield.org.pl...

[...]

I tu masz całkowitą rację - tylko tak sobie myślisz.
Prawda jest jednak inna niż ci się wydaje.

Data: 2009-11-09 03:08:33
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

na szczęście TY nie jesteś anonimowy.

moon

Data: 2009-11-11 10:11:41
Autor: CeSaR
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Adaś zniknął - przyznać się, kto mu maskę sklepał?

Data: 2009-11-11 12:47:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
CeSaR pisze:

Adaś zniknął - przyznać się, kto mu maskę sklepał?

Może zniknął, a może nie ma ochoty na dyskusje z trollami, do których nic nie dociera.

Data: 2009-11-11 14:09:14
Autor: CeSaR
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Może zniknął, a może nie ma ochoty na dyskusje z trollami, do których nic nie dociera.

Ładna dyskusja - obsadzanie innych inwektywami...

Data: 2009-11-11 17:48:15
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:hddv4f$ikp$1news.onet.pl...

Adaś zniknął - przyznać się, kto mu maskę sklepał?

Może go zamknęli ? :D

Data: 2009-11-11 19:22:23
Autor: Moon
Jacek "Plumpi" wrote:
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości

Adaś zniknął - przyznać się, kto mu maskę sklepał?

Może go zamknęli ? :D

łazi po innych grupach, jak ta 'rumunka' po szosach...

moon

Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy