Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 10:12:38
Autor: masti
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Dnia pięknego Tue, 03 Nov 2009 09:54:17 +0100, osobnik zwany Jan
Strybyszewski wystukał:

Jakby ktos nie widzial tej Granady slawnej w swietnym stanie to jest
tutaj:)

http://www.arbiter.pl/zdjecie/671

Slabo w brazny IT placa :)

to pokaż swój szpachelwagen. Też się pośmiejemy.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-11-03 12:07:28
Autor: Krzysztof Szmergiel
On 2009-11-03 11:12, masti wrote:

to pokaż swój szpachelwagen. Też się pośmiejemy.

Nie odwazy sie....

;)

Data: 2009-11-03 12:33:40
Autor: Jan Strybyszewski

http://www.youtube.com/watch?v=iWQt0xpZYIw

Data: 2009-11-03 11:37:39
Autor: to
Jan Strybyszewski wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=iWQt0xpZYIw

Wiedziałem, że będziesz wolał udawać głupiego, zamiast pokazać swoją padakę, skoro obsmarowałeś już auto Adama.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-03 12:42:43
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4af01603$1news.home.net.pl...
Jan Strybyszewski wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=iWQt0xpZYIw

Wiedziałem, że będziesz wolał udawać głupiego, zamiast pokazać swoją
padakę, skoro obsmarowałeś już auto Adama.

Bez przesady, nie nazywaj tego złomiszcza autem.

Data: 2009-11-03 11:45:23
Autor: to
Cavallino wrote:

Bez przesady, nie nazywaj tego złomiszcza autem.

Fakt, że wygląda dość złomowato, ale skoro krytykuje się czyjeś, to warto pokazać także swoje.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-03 12:49:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4af017d3news.home.net.pl...
Cavallino wrote:

Bez przesady, nie nazywaj tego złomiszcza autem.

Fakt, że wygląda dość złomowato, ale skoro krytykuje się czyjeś, to warto
pokazać także swoje.

A to coś zmieni w kontekście złomowatości tego czegoś z topicu?

Data: 2009-11-03 13:00:36
Autor: Wojciech Borczyk
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 13:07:30
Autor: Cavallino
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 13:32:53
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 13:16:38
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 12:50:05
Autor: Jan Strybyszewski
to pisze:
Jan Strybyszewski wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=iWQt0xpZYIw

Wiedziałem, że będziesz wolał udawać głupiego, zamiast pokazać swoją padakę, skoro obsmarowałeś już auto Adama.

Obie na filmie sa moje. A tak powaznie jest jeszcze w domu Thalia.
Male brzydkie turecko/francuskie G.... ale przynajmniej ma dwa slady ani grama szpachli i bagaznik wiekszy od Granady i Sierry :) No i nie potrzebuje az 2litrow zeby wydusic 100KM wystarczy 1.4l.  Tak wiem Sierra miala 125KM w 2.0l ale silnikow z wtryskami Adas nie uznaje :)
a pozostale to jakies padaki ktore do setki robia 15-20sek.

Data: 2009-11-03 13:17:21
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 13:59:23
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 14:27:35
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 15:24:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 21:11:41
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 21:21:36
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 21:31:02
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-03 22:23:54
Autor: masti
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-04 10:24:49
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-04 10:33:00
Autor: Cavallino
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-04 13:59:22
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-04 14:32:40
Autor: Cavallino
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Użytkownik "Cyprian Prochot" <cyppis@NOSPAMe-koncept.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hcrtr3$otj$1news.onet.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hcrhod$hdc$1news.onet.pl...

Ale o co chodzi?
U Ciebie 420>510, czy jaka¶ Granada lub ¶cierka maj± większe bagażniki?
No offence, pytam bo nie wiem.

Slawek ;)
to ze konkretna scierka ma 420 a thalia 510 nie znaczy ze granada nie ma bagaznika >510 ;)

Jasne.
A ma?

Data: 2009-11-04 14:57:29
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-11-04 14:32,  *Cavallino* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Być może ma - bodaj 640l - ale jak nie ma butli z gazem wewn±trz ;)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-11-04 12:35:26
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-04 13:59:53
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-04 14:22:06
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Cyprian Prochot pisze:
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hcrovd$7fs$2inews.gazeta.pl...

Ale jakiej pomylki skoro Thalia ma wiekszy, cos slabo czytasz

wiekszy od sierry, ale nie od granady .
a wymieniles obie ;P

No to ile ma ta Granda ?

Data: 2009-11-04 15:05:51
Autor: Cyprian Prochot
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hcrv7d$43d$1inews.gazeta.pl...

No to ile ma ta Granda ?

sprawdz sobie i wroc do dyskusji jak sie wyedukujesz

Cyprian Prochot

Data: 2009-11-06 00:44:08
Autor: Adam Płaszczyca
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy
Dnia Tue, 03 Nov 2009 13:59:23 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Nie osmieszaj sie \
sierra ma wedle papierow 420litrow
Thalia ma 510litrow.

Mhm. A teraz jasiu wymieni różnice w normach z 1983 oraz z 2005, które
powoduj±, że cyferki s± takie, jak podał. p.s. w 1983 mierzono za pomoca nieco większych 'walizek'. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-06 10:09:56
Autor: Jan Strybyszewski
Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy

Data: 2009-11-06 14:44:24
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jan Strybyszewski pisze:
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Sugerujesz ze burakow do bagaznika Sierry wejdzie wiecej ...

Można to sprawdzić. Wsiadasz pierwszy, tylko znajdĽ sobie kolegów do towarzystwa w bagażniku. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-11-06 15:19:00
Autor: Jan Strybyszewski
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Sugerujesz ze burakow do bagaznika Sierry wejdzie wiecej ...

Można to sprawdzić. Wsiadasz pierwszy, tylko znajdĽ sobie kolegów do towarzystwa w bagażniku. :P

Myslalem ze takie dwa jak ty i Adas wystarcza.  Wiec pakujcie sie i nie wyskakujcie

Data: 2009-11-08 02:03:00
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 06 Nov 2009 10:09:56 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

p.s. w 1983 mierzono za pomoca nieco większych 'walizek'.

Sugerujesz ze burakow do bagaznika Sierry wejdzie wiecej ...

Nie, sugeruję że do Thalii wejdzie więcej - jeden, czyli Ty na pewno się
mie¶ci. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-08 11:43:28
Autor: J.F.
On Tue, 03 Nov 2009 12:50:05 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
Obie na filmie sa moje. A tak powaznie jest jeszcze w domu Thalia.
Male brzydkie turecko/francuskie G.... ale przynajmniej ma dwa slady ani grama szpachli i bagaznik wiekszy od Granady i Sierry :)

Wejda ci 4 kola do bagaznika jak jedziesz na wymiane ?
No i nie potrzebuje az 2litrow zeby wydusic 100KM wystarczy 1.4l.

A kogo obchodzi jaka ma pojemnosc, jakis mitomanow moze.

Fakt ze wiecej pali .. no ale odsetki od kredytu starcza na doplate
:-)

J.

Data: 2009-11-08 11:03:46
Autor: to
J.F. wrote:

[...]

Tak, dwa do bagaĹĽnika komorowego, dwa do bagaĹĽnika kanapowego.

....a mi wchodzi 5 opon 205/55/R16 pod roletę i jeszcze trzeba je zamocować, żeby się nie przetaczały.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-08 21:04:32
Autor: Jan Strybyszewski
to pisze:
J.F. wrote:

[...]

A do Stara 25 wejdzie wiecej... ale czy to dowod na to ze stary trup lepszy ? 205 to ja mialem w Syrenie

Data: 2009-11-08 21:15:32
Autor: J.F.
On Sun, 08 Nov 2009 21:04:32 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
to pisze:
J.F. wrote:
Wejda ci 4 kola do bagaznika jak jedziesz na wymiane ?

Tak, dwa do bagażnika komorowego, dwa do bagażnika kanapowego.
...a mi wchodzi 5 opon 205/55/R16 pod roletę i jeszcze trzeba je zamocować, żeby się nie przetaczały.

A do Stara 25 wejdzie wiecej... ale czy to dowod na to ze stary trup lepszy ? 205 to ja mialem w Syrenie

Ale wchodza do bagaznika thalii 4 jej kola czy nie ? I jaki maja rozmiar ? J.

Data: 2009-11-08 21:26:18
Autor: Jan Strybyszewski
to pisze:
J.F. wrote:
[...]

A skad mam wiedziec ? Jak wloze to ci powiem mysle ze wejda spokojnie

Bagaznik Thalia ma metr dlugosci a kolo 558 wiec przy lekkim ukonym wlozeniu spokojnie powinno sie zmiescic. Brakuje ok 10cm by weszlo 8 kol.

Data: 2009-11-09 09:28:47
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Ale wchodza do bagaznika thalii 4 jej kola czy nie ?

Nawet do Ceeda wchodz±.

Data: 2009-11-09 09:57:58
Autor: to
Jan Strybyszewski wrote:

A do Stara 25 wejdzie wiecej... ale czy to dowod na to ze stary trup
lepszy ?

Hm... pod względem designu Star z pewnością przewyższa Thalię.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-09 13:08:20
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:
[...]

Pewnie obchodzi tych co nie musza sobie przedluzac 30 letnim szesciocylindrowcem o technologii rodem z Daimlera

Data: 2009-11-09 12:23:36
Autor: to
Jan Strybyszewski wrote:

Pewnie obchodzi tych co nie musza sobie przedluzac 30 letnim
szesciocylindrowcem o technologii rodem z Daimlera

CoĹ› masz do Daimlera? Czy znowu sobie bredzisz?

--
cokolwiek

Adasia Granada - w dobrym stanie jak wiemy