Adela i Kris - napadnięci w Nikaragui

Data: 2014-09-01 13:11:07
Autor: Lisciasty
Adela i Kris - napadnięci w Nikaragui
Trochę uderza mnie kontrast pomiędzy chłodnym podejściem
do zdarzenia, a infantylnymi reakcjami na każdą nowość
dotyczącą stosunków panujących u tubylców. Ale pewnie się nie znam, w końcu to oni podróżują już kupę czasu a nie ja. Zgadzam się z autorką, że rzucanie
się na kolesi z maczetami w celu odzyskania aparatu czy czegoś tam to skrajna głupota,
ale też nie wiem jak bym zareagował na ich miejscu.
Generalnie nie ma co komentować, każdy komentarz
będzie obarczony subiektywizmem, chyba że ktoś
ma podobne doświadczenie podróżnicze :>

L.

Adela i Kris - napadnięci w Nikaragui