[Buty] Adidas Razor czy Shimano SH-M182 ?

Data: 2010-04-05 11:10:21
Autor: Mario
[Buty] Adidas Razor czy Shimano SH-M182 ?
Witam

Ktore z w/wym wybrac? Moze sa tu posiadacze takowych i moga dorzucic swoje uwagi? :)

Adidas Razor: http://www.harfa-harryson.com.pl/img/descriptionphoto.php5?id=1451&name=foto1

Shimano SH-M182: http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/975/63/93/975639396

Oba maja podobna cene wyjsciowa przy czym Adidasa moge kupic 50zl taniej niz Shimano. Za M182 z kolei przemawia lepsza podeszwa, kolce i co jest rzecza gustu - nieco lepszy wyglad.... Warto doplacic? Jazda na wycieczki, po gorach, po blocie... Jak to sie mowi XC ;) Od czasu do czasu jakis maraton...

Pozdrawiam

Data: 2010-04-05 14:26:20
Autor: solar
W dniu 2010-04-05 11:10, Mario pisze:

Shimano SH-M182:
http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/975/63/93/975639396

Tylko oglądałem. Nie wywarły na mnie dobrego wrażenia - jakieś takie toporne i "skorupiaste".

"Gdyby trójkąty stworzyły sobie boga, ten miałby na pewno 3 boki."
                                              Monteskiusz

Data: 2010-04-05 15:32:18
Autor: darkimage
[Buty] Adidas Razor czy Shimano SH-M182 ?
Wg mnie Adidas. Lepsza przewiewność, lepszy "bieżnik" podeszwy.
Ogólnie lepiej wyglądają.
--
DarkImage

Data: 2010-04-06 20:54:58
Autor: Wojtek M.
[...]

Śmigam ponad rok w m182 i jest OK. Niestety nie mogę porównać ich z adidasem, bo po prostu nie używam ich. Ale wyglądają lepiej, chociaż to kwestia gustu. Na Twoim miejscu przymierzyłbym obydwa modele i wybrał ten co lepiej stopę trzyma

Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa

Data: 2010-04-07 10:57:34
Autor: granat
Wojtek M. pisze:

[...]

ja mam je od jakis 10kkm. dodam ze 182 maja podeszwe tak sztywna ze orzechy mazna tluc, ewentualnie gwozdzie nimi wbijac;-)
adidasow nie znam.

granat

Data: 2010-04-07 20:55:14
Autor: Mario
[Buty] Adidas Razor czy Shimano SH-M182 ?
Śmigam ponad rok w m182 i jest OK.

Czy w praktyce wkrecane kolce w czyms pomagaja? :) Ogolnie buty raczej przewiewne czy kaloszowate?

Pozdrawiam

[Buty] Adidas Razor czy Shimano SH-M182 ?