Adios Che.

Data: 2009-10-23 05:54:07
Autor: cirrus
Adios Che.
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:...
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hbq8ve$7ud$1news.onet.pl...
flower pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości
news:hbnm26$her$1news.onet.pl...
flower pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości
news:hbmmaa$hur$2news.onet.pl...
flower pisze:
Wylicz te miliardy, o których niechcący ci się powtórzyło za lewacką
propagandą.
Tak jak poniżej - wg. jakich kryteriów mam przeprowadzić wyliczenie?
Kryteriów?
Na przykład podaj ile na jakim kontynencie, i na czym się
opierasz poza swoimi domysłami. No i propagandą, na którą
rzekomo jesteś tak odporny.
źródła moich danych były różne, nie jestem teraz w stanie podać z
jakich czerpałem swoją wiedzę.
Ten ostatni wyraz to powinieneś był otoczyć znaczkami ".
W pewnym sensie tak.. Dla Was prawicowych oszołomów  moja wiedza może
być  czymś niezrozumiałym.
Myślę, że twoja "wiedza" jest niezrozumiała dla wszystkich, a nie tylko
dla  "prawicowych oszołomów".

--
stevep

Adios Che.