Adios Senor Guerreiro

Data: 2009-08-27 16:21:40
Autor: UGI
Adios Senor Guerreiro
Może to mnie przerasta ale jakimi kryteriami kierowali sie dzialacze AEK, kupujac pilkarza, ktory z sezonu na sezon cieniuje coraz bardziej? A wlasciwie juz drugi sezon gra tak samo tragicznie? Naprawde nie umiem znalezc odpowiedzi.

Data: 2009-08-27 16:42:55
Autor: eManitou
Adios Senor Guerreiro

Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h764pd$s9g$1inews.gazeta.pl...

[...]

Może wzieli go jako zapchajdziurę. 200tys. E to dla Greków tyle co czapka gruszek.  Sam jestem ciekaw, jak sobie Roger, przy swoim sposobie poruszania, poradzi przy szybkich Grekach :-)

Adios Senor Guerreiro