Administracja kamienicą

Data: 2009-03-22 00:54:05
Autor: Ajgor
Administracja kamienicą
Witam.

Teściowa jest właścicielką prywatnego, bezczynszowego mieszkania w trzyrodzinnej kamienicy. Każda rodzina ma w niej wykupioną swoją część. Wszyscy wspólnie podpisali umowę z jakąś firmą o administrowanie budynkiem. Administrator co miesiąc pobiera opłaty, i... koniec. Niby miał remontować, itp, a nic nie zrobił od samoge początku do dziś (trwa to już kilka lat).
NIBY odkłada jakieś pieniądze na funduszu remontowym, ale wszelkie pytania o ten fundusz zbywa milczeniem. Nikt nie wie, ile jest odłożone, i czy w ogóle coś jest. Jak wreszcie postawili na ostrzu noża sprawę remontu klatki schodowej, to przedstawiciel firmy powiedział, że owszem. Może załatwić remont, ale będą musieli zapłacic.
Doradzałem teściowej wypowiedzenie umowy, ale okazuje się, że pozostali lokatorzy się nie zgadzają. I teraz moje pytanie. Czy teściowa może sama jakoś się z tej umowy wykręcić? A jeśli tak, to w jaki sposób?

Administracja kamienicą