Administracja + problem

Data: 2009-03-30 11:04:24
Autor: Jackare
Administracja + problem

Ta z kolei nakazala mi usunac okleine twierdzac, ze mam prawo jedynie do
wewnetrznej strony drzwi. W budynku jest spory "balagan" w wygladzie drzwi.
Jak to wyglada z punktu widzenia prawa?

Zadaj im kilka prostych pytań:
Kto jest właścicielem mieszkania?
Czy drzwi przynależą do mieszkania=>Kto jest właścicielem drzwi?
Kto ma prawo do zarządzania Twoją własnością i na jakiej podstawie?
Podstawa prawna ich stanowiska.
--
Jackare

Data: 2009-03-30 18:42:03
Autor: ąćęłńóśźż
Administracja + problem
L U D Z I E !!!
Każde pytanie do administracji lub jakiekolwiek zwrócenie się do administracji to woda na ich i tylko ich młyn, żeby uzasadniali dalej swoje istnienie!!!
JaC

-- -- -