Administratywistka Kempa idzie po zwycięstwo

Data: 2011-12-03 08:34:47
Autor: Przemysław W
Administratywistka Kempa idzie po zwycięstwo
Zaczynamy marsz Solidarnej Polski po zwycięstwo w następnych wyborach parlamentarnych- optymistycznie zapowiedziała w Katowicach Beata Kempa

Posłanka Solidarnej Polski zapewniła, że nikt siłą nie wyciąga posłów z PiS: - Budowanie Solidarnej Polski odbywa się na zasadzie dobrowolności, nie chodzi o przeciąganie na siłę polityków z innych ugrupowań i samorządowców, ale zainteresowanie ludzi skupionych wokół prawicowych wartości - zapewniała. Przekonywała, że Solidarna Polska będzie stawiać na tych, którzy dobrowolnie chcą zasilać jej szeregi. - To jest podstawowe przesłanie - trzeba się identyfikować z polską prawicą opartą na katolickiej nauce społecznej, na wartościach i tym wszystkim, co niesie za sobą dobro rodziny, pracy, wolności i bezpieczeństwa - dodała.

Równolegle z tworzeniem zrębów ugrupowania, wśród tzw. ziobrystów trwają rozmowy programowe. Będą prowadzone na forum rozpoczynających właśnie działalność klubów SP.

obok Kempy na konferencji wystąpił też były szef ABW Bogdan Święczkowski, który powołując się na wewnętrzne badania, stwierdził że nowa formacja prawicowa jest popierana przez 10-11 proc. wyborców. - Dopóty dopóki będzie istniał ruch społeczny SP, kluby SP, będę z całych sił wspierał te kluby, duszą i ciałem. Jeżeli już powstanie jakaś formacja polityczna, to tylko duchem, bo jako prokurator w stanie spoczynku nie mogę się angażować w żadną działalność polityczną, natomiast publiczną oczywiście tak - zaznaczył.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10750062,Beata_Kempa_idzie_po_zwyciestwo.html#ixzz1fSErlSY1

Widziałem już takich "idących po zwycięstwo". Ja idę o zakład, że takich "polityków" jak Kempa czy Palikot, za cztery lata będziemy szukać pod progiem wyborczym jeśli w ogóle dotrwają do 2015 roku.

Przemek

--

Wyścig na radykalizm rozpadającego się PiS i Solidarnej Polski nie służy debacie  (Paweł Graś)

Data: 2011-12-03 10:02:25
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jbcjer$grl$1inews.gazeta.pl...
Zaczynamy marsz Solidarnej Polski po zwycięstwo w następnych wyborach parlamentarnych- optymistycznie zapowiedziała w Katowicach Beata Kempa

Mam do niej jedno pytanie: jakiego szamponu do włosów używa? W mediach zawsze wygląda oszałamiająco. Jej fryzura przypomina "len co w błoto wpadł".

BomBel

Data: 2011-12-03 14:00:25
Autor:
Administratywistka Kempa idzie po zwycięstwo
On Sat, 3 Dec 2011 10:02:25 +0100, "Leprechaun"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]

Mam do niej jedno pytanie: jakiego szamponu do włosów używa? W mediach zawsze wygląda oszałamiająco. Jej fryzura przypomina "len co w błoto wpadł".

 fakt, fryzure ma jakas dziwna. wlosy jej sie szybko przetluszczaja
 czy stylista zle pudruje? i te okulary. zalosne zestawienie czy gust?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-03 14:00:25
Autor:
Administratywistka Kempa idzie po zwycięstwo
On Sat, 3 Dec 2011 08:34:47 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Zaczynamy marsz Solidarnej Polski po zwycięstwo w następnych wyborach parlamentarnych- optymistycznie zapowiedziała w Katowicach Beata Kempa

 wlasnie w tvn pokazywano najnowszy sondaz. SP okolo 2%.  juz widze ta kwasna radosc na buziach zbyszka i beaty.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Administratywistka Kempa idzie po zwycięstwo