Administratywistka Kempa płacze.

Data: 2010-07-21 12:42:54
Autor: mkałrwan jest debilem
Administratywistka Kempa płacze.
Dziewięciu świadków nie podpisało swoich zeznań składanych przed komisją hazardową. A stały się one podstawą projektu sprawozdania kończącego prace komisji. Czy Mirosław Sekułą miał takie prawo? - Na jakiej podstawie pan to zrobił? Ten materiał nie przedstawia żadnej wartości - atakował Bartosz Arłukowicz z klubu Lewica.
Na środowe posiedzenie komisji hazardowej Beata Kempa przyszła zapłakana.- Proszę uzasadnić wniosek o konfrontację Donalda Tuska i Mariusza Kamińskiego - zwrócił się do niej szef komisji Mirosław Sekuła.

- Nie mogę mówić - rozpłakała się Kempa. A Sekuła ogłosił przerwę.

Pół godziny wcześniej śledczy mieli spotkanie w sprawie porządku posiedzenia komisji. Chcieli ustalić jak będą omawiać projekt końcowego raportu, by nie było awantury przed kamerami. To na tym spotkaniu Sekuła miał nakrzyczeć na Kempę i powiedzieć jej, by wzięła się do roboty. Posłanka PiS później na posiedzeniu komisji mówiła: - Stoi pan z batem i krzyczy na członków komisji. To pan zrobił dziś. Tak jak mi pan powiedział, że mam się wziąć do roboty - wytykała.

9 świadków nie podpisało zeznań

Ale awantury na posiedzeniu komisji nie udało się uniknąć. Zaczął Bartosz Arłukowicz, Lewica. Wymienił nazwiska świadków, którzy do tej pory nie podpisali protokołów z przesłuchania, mimo że niektórzy z nich zeznawali jeszcze na początku roku: Zyta Gilowska, Jarosław Kaczyński, Adam Szejnfeld, Marek Wikiński, Henryk Kalinowski, Aleksander Grad, Rafał Wosik, Mirosław Drzewiecki, Jacek Cichocki.

- Brakuje podpisów kilku strategicznych świadków. Na jakiej podstawie prawnej dołączył pan te zeznania do protokołu - pytał Arłukowicz.

Przewodniczący komisji Mirosław Sekuła bronił się: - Nie ma wymogu, by się posługiwać wyłącznie protokołami przy pisaniu sprawozdania. Posługujemy się wszystkim, mamy przecież kilka tysięcy stron dokumentów - odpowiedział.

- Czy któryś ze świadków odmówił podpisania protokołu z przesłuchania? - pytał sekretariat komisji Arłukowicz. W takiej sytuacji przewodniczący komisji sam podpisuje protokół z przesłuchania świadka.

- Nikt nie odmówił podpisania, są opóźnienia - usłyszał w odpowiedzi.

- To jak komisja może rozpocząć prace jeśli nie ma podpisanych zeznań. Czy jest w zgodzie z prawem cytowanie zeznań nie podpisanych przez świadków? - dopytywał Arłukowicz.

Do dyskusji włączyła się Beata Kempa z PiS: - Na jakiej podstawie przytacza pan, panie przewodniczący, zeznania świadka, który nie żyje, które nie są zweryfikowane, a stawiają go w negatywnym świetle? Na ile można do odpowiedzialności karnej pociągnąć rodzina za to co w protokole? - chciała wiedzieć, mówiąc o zeznaniach Zbigniewa Wassermanna. Poseł PiS, który zginął w katastrofie pod Smoleńskiej, był przesłuchiwany przez komisję, bo za rządów PiS jako koordynator ds. służb specjalnych opiniował projekt ustawy hazardowej.

Różowe - drobne nieścisłości, żółte - poważne uchybienia

Bartosz Arłukowicz przyszedł na komisję z egzemplarzem projektu raportu końcowego autorstwa Sekuły oblepionym różowymi i żółtymi karteczkami. - Tymi różowymi zaznaczone są drobne nieścisłości, żółtymi - poważne uchybienia - wyjaśnił. - Dlatego radziłbym panu, panie przewodniczący, by pan raz jeszcze przeczytał swój raport i wyłapał nieścisłości, bo jest ich sporo.

Arłukowicz wskazał, że nie ma w nim np. informacji o tym, że Ryszard Sobiesiak zmienił swoje zeznania. Podpisując protokół wykreślił z niego to, że spotkał się z Mirosławem Drzewieckim na Florydzie już po wybuchu tzw. afery hazardowej. - Już nie wnikam w jakich to się odbyło okolicznościach, kto zawiózł Sobiesiakowi protokół do Stanów, ale dlaczego pan tego nie ujął w raporcie - pytał Arłukowicz.

- Uznałem to za niewiarygodne - stwierdził Sekuła.

- Materiał, który nam pan proponuje wymaga głębokich zmian, szacunku do prawa - mówił Arłukowicz.

- Protokół jest nierzetelny, chroni interesy jednej partii i pana pryncypała. Jaką pan przyjął metodologię? - atakowała Kempa. - To, co pan zrobił, nie odpowiada temu, do czego nas Sejm zobowiązał. Cóż, pan jest ponad Sejmem. Wybielił pan polityków Platformy, nie dał wiary zeznaniom polityków PiS, nie ma nic w tym materiale poza tym, co się mogło urodzić w pana głowie. Nawet nie dał pan załączników - wyliczała.

Dodała, że gdyby komisja miała większe ambicje, to właśnie śledczy powinni na zakończenie prac zaproponować np. zmiany w ustawie lobbingowej.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8161362,Kempa_placze__Awantura_na_komisji_hazardowej_.html#ixzz0uJQN3sfv

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-21 05:11:10
Autor: DJ MC Donald Musk
Administratywistka Kempa płacze.
On 21 Lip, 12:42, mkaĹ rwan jest debilem <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
[...]

ten sekula to jest chory umyslowo gosc.
a jaki Cham!

Data: 2010-07-21 07:21:21
Autor: Antenka
wrote:

ten sekula to jest chory umyslowo gosc.
 a jaki Cham!- Ukryj cytowany tekst <

- Pokaż cytowany tekst -

Tak, zgadza się. Miałam wątpliwą przyjemność słuchać tego przymulonego
POlszewika. Sprawia  wrażenie osoby ociążałej umysłowo w ogóle nie
orientując się w zagadnieniu.
Jest jeszcze jedna ewentualność, że rżnie głupa przed kamerami tv..

Antenka

Data: 2010-07-21 15:01:21
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 14:11, DJ MC Donald Musk pisze:
ten sekula to jest chory umyslowo gosc.
a jaki Cham!

Coś konstruktywnego wniesiesz, czy tylko się odbija po objedzie?

Data: 2010-07-21 06:57:02
Autor: HaMMeR
On 21 Lip, 15:01, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
W dniu 2010-07-21 14:11, DJ MC Donald Musk pisze:

> ten sekula to jest chory umyslowo gosc.
> a jaki Cham!

Coś konstruktywnego wniesiesz, czy tylko się odbija po objedzie?

Moge ja?
A wiec, mowie ci cieple spier...aj, cwoku zaklamany!

Data: 2010-07-21 07:02:38
Autor: zbig
On 21 Lip, 15:57, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:

> Coś konstruktywnego wniesiesz, czy tylko się odbija po objedzie?

Moge ja?
A wiec, mowie ci cieple spier...aj, cwoku zaklamany!

Hammer, jesteś przypadkiem klinicznym.
Prostak, viochmen i do tego niemiłosiernie tępy. I do tego jaki
wrażliwe chamidło. Wyrazów nie używa, tylko jakichś"pików" w postaci
wielokropka.

Data: 2010-07-21 16:03:37
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 15:57, HaMMeR pisze:
Moge ja?
A wiec, mowie ci cieple spier...aj, cwoku zaklamany!

Młotku ty jeszcze nigdy niczego sensownego nie wniosłeś do dyskusji po za rzucaniem gównem. Czy ty w ogóle potrafisz napisać coś konstruktywnego, popartego argumentami czy przerasta to twój upośledzony intelekt?

Data: 2010-07-21 17:51:02
Autor: jadrys
Administratywistka Kempa płacze.
  W dniu 2010-07-21 14:11, DJ MC Donald Musk pisze:

ten sekula to jest chory umyslowo gosc.
a jaki Cham!

Fakt, kawał stronniczego bęcwała.

Data: 2010-07-21 17:53:09
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-21 17:51, jadrys pisze:
 W dniu 2010-07-21 14:11, DJ MC Donald Musk pisze:

ten sekula to jest chory umyslowo gosc.
a jaki Cham!

Fakt, kawał stronniczego bęcwała.

PS. któremu wcale nie chodzi o prawdę tylko o ukręcenie tej sprawie łba..

Data: 2010-07-21 18:37:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i2755e$l82$1news.onet.pl...
[...]

A widziałeś jakąkolwiek komisję sejmową śledczą, w której komukolwiek chodziło o prawdę?

Data: 2010-07-22 00:31:47
Autor: jadrys
[...]

Nie. A ty akceptujesz taki stan rzeczy? Sekuła może grać polskiej opinii publicznej na nosie bo tak wszyscy robią?

Data: 2010-07-22 07:36:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i27spk$pmo$1news.onet.pl...

[...]

Nie akceptuję. Jestem za zlikwidowaniem wszystkich tego typu komisji sejmowych.
Sekuła nie jest wyjątkiem. Wszyscy członkowie wszystkich tych komisji grają polskiej opinii publicznej na nosie. Świadkowie też to czynią.

Data: 2010-07-21 16:06:10
Autor: konus

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i26n9s$9rp$3inews.gazeta.pl...
[...]

"prawniczka " zapomnial jak dzin wczesnij publiczni zbesztla  chamski spsob Sekule rzucaja ja, smiecim jego projekt protokolu komisji .
Jak mowila " to jest na poziomie dwojki z minusem :" , jak stwierdzila " niech sie pan wezmie do roboty " ktore to stwierdzenie bylo niewatpliwie inspirujace dla Sekuly i uzycie go w ramach rewanzu . Chamstwo Kepowej jest powszechnie znane tak, jak jej przechwalanie sie tym ,ze jest prawniczka bedac w istocie pania z przygotowaniem do pelnienia roli referenta .
Zreszta w tym pisie nie ma ludzi normalnych , to banda niedoukow , szalencow , psychopatow i faszystow , to najgorszy z mozliwych konglomeratow nieudacznictwa , ktore usiluja skryc bezczelbnosci , tupetem chamstwem i najczesciej l;ajdactwem .

kwakwa

Data: 2010-07-21 16:09:13
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 16:06, konus pisze:

[...]

Właśnie tego nagrania szukam! ma to ktoś?

Data: 2010-07-21 21:24:39
Autor: mkałrwan jest debilem
Administratywistka Kempa płacze.
Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał

[...]

Kazali razówie doprowadzic do konfrontacji premiera Tuska z Kamińskim. Ponieważ tylko ona w całej komisji poparła ten wniosek, który sama złożyła, a na dodadatek nie potrafiła go uzasadnic, wniosek przepadł. No i razówa z bezsilności się rozbeczała, he, he, he!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-22 11:24:41
Autor: konus

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i27hhp$kde$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przepadl nie tylko jej wniosek ale rowniez obiecana jej przez furera wysoka premia jak go przeforsuje . No i sie babsztyl poplakal a pozatym uwazam , ze tak naprawde  byla to komedia dla kamer i spsob na kolejna gre uczuciami wyborcow . Fakt , ze ten pisowski nieudacznik przedstawiajacy sie za prawnika , jest komediantem nieulega watpliwosci. Pokaz gry , mizernej zreszta i na poziomie dziecinnej amatorszczyzny mielismy okazje ogladac dzien wczesniej , kiedy w chamski , niespotykany i uragajacy nie tylko dobrym zwyczajom i wychowaniu ale i  prawu , sposob podsumowywala raport przewodniczacego komisji . Te dwa odlegle od siebie zaledwie dzien zdarzenia a wiec sposob podsumowania przez Kempowa raportu i na  drugi dzien jej lzy , kiedy skarzy sie na domniemane chamstwo Sekuly , doskonale charakteryzuja nie tylko ja ale caly pisowski moralny chlam . U nich wrednosc jest zaleta i porzadana cecha charakteru .

kwakwa

Data: 2010-07-22 11:41:35
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-22 11:24, konus pisze:
[...]

Oczywiście że to spektakl i do tego jest kłamliwą pisdą ja również jestem administratywistą i nigdy bym o sobie nie powiedział prawnik.

Administratywistka Kempa płacze.