Administratywistka gdzie jesteś? Trzeba poręczyć za bandziorów!

Data: 2012-04-30 18:41:43
Autor: Przemysław W
Administratywistka gdzie jesteś? Trzeba poręczyć za bandziorów!
Pseudokibice chcieli wykoleić pociąg?
7 minut temu
Piotr Halicki / Onet regiony
Sporo kłopotów sprawili pseudokibice policjantom zabezpieczającym niedzielny mecz Legii Warszawa z Jagiellonią Białystok. Jeszcze przed spotkaniem pijany chuligan uderzył funkcjonariusza, w trakcie meczu kilku innych odpaliło race wbrew zakazowi, a kolejnych trzech ułożyło kamienie na torach, po których miał przejechać pociąg z kibicami z Białegostoku. Zatrzymano nw sumie siedem osób.

Problemy zaczęły się przed godz. 17. Policjanci zabezpieczający wejście na stadion przy Łazienkowskiej zauważyli agresywnie zachowującego się mężczyznę. W pewnym momencie próbował przeskoczyć przez płot na teren stadionu. - Mundurowi podjęli interwencję i wezwali mężczyznę do zachowania zgodnego z prawem. Ten jednak nie reagował i krzyczał do policjantów wulgaryzmy. W pewnym momencie odwrócił się i uderzył funkcjonariusza w klatkę piersiową. Po chwili został obezwładniony przez mundurowych, którzy ruszyli na pomoc policjantowi - informuje Iwona Jurkiewicz z zespołu prasowego Komendy Stołecznej Policji.

Nawet wtedy agresywny chuligan nie dał za wygraną - kopał, zapierał się nogami, nie chcąc trafić do radiowozu. W końcu przewieziono go komendę. Okazało się, że 25-letni Łukasz K. ma 1,8 promila alkoholu w organizmie. Mężczyzna został przewieziony do izby wytrzeźwień. Dzisiaj najprawdopodobniej usłyszy zarzut naruszenia nietykalności cielesnej funkcjonariusza. Grożą mu trzy lata więzienia.

Kolejnych pseudokibiców policjanci zatrzymali tuż po meczu. 21-letni Patryk Sz., 29-letni Marcin W. i 24-letni Robert O. odpalili na stadionie race świetlne, wbrew zakazowi. Poza tym podczas meczu mieli twarze zasłonięte szalikami, co także jest zabronione. Dziś usłyszą zarzuty dotyczące wnoszenia na imprezę zabronionych przedmiotów i zasłanianie twarzy. Grozi im za to do pięciu lat więzienia.

Kolejny wybryk pseudokibiców mógł się zakończyć tragedią. Po godz. 21 policjanci dostali informację, że w Zielonce kilku mężczyzn układa na zwrotnicy kolejowej kamienie. Godzinę później miał tamtędy przejeżdżać pociąg z kibicami Jagiellonii wracającymi z meczu. - Mundurowi bezzwłocznie usunęli kamienie z torów i zatrzymali trzech mężczyzn w wieku 18, 22 i 25 lat - informuje Iwona Jurkiewicz.

Po ustaleniu wszystkich okoliczności zdarzenia mogą dostać zarzuty sprowadzenia bezpośredniego niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym. Grozi za to do ośmiu lat więzienia.

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/pseudokibice-chcieli-wykoleic-pociag,1,5119015,region-wiadomosc.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-04-30 18:53:51
Autor: AndrzejG
Dnia Mon, 30 Apr 2012 18:41:43 +0200, Przemysław W napisał(a):

[...]

Elektorat PiS wciąż nie pozwala o sobie zapomnieć!

Data: 2012-04-30 11:09:35
Autor: AC
On Apr 30, 12:53 pm, AndrzejG <andrzej11...@gmail.com> wrote:
> [...]

> osób.

Elektorat PiS wciąż nie pozwala o sobie zapomnieć!

Czyjajestemwyzwana?
JamamswojawalkezbandzioramiwUSAteraz(tuprzeszkadzaja)

   The same people,that proclaim cyber-security,offend it themselves

Something tells me that they rather worry about political views  that
are not theirs being expressed;in the light of their type of
campaign;THIS IS CLEARLY ILLEGAL IN USA

(here is sample)

Why now?

Washington, DC
Saturday, March 24, 2012

This week on "Communicators," Rep. Jim Langevin (D-RI) and Rep. Lee
Terry (R-NE) compare Republican and Democratic cybersecurity
legislation in Congress, the House and Senate approaches, the
likelihood of passage and how they each view the cyber threat.

Langevin is the co-founder of the House Cybersecurity Caucus and Terry
co-chairs the cybersecurity working group.

"The Communicators" airs at 630PM on Saturday and 8AM and 8PM on
Monday on C-SPAN2.

Data: 2012-05-01 13:01:38
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-30 18:41, Przemysław W pisze:
[...]

Coś mi tu nie gra, za dużo powoływanie się na mundur, a tak do końca nie jest pewne że ten co dostał w mordę to nie policyjny prowokator ubrany w cywilne łaszki...? Chyba Jacek nie wierzysz że wśród kibiców nie ma policjantów po cywilnemu?
Dlaczego ci kibice wprawiają w takie przerażenie Tuska i jego klikę? Dlatego że tak na dobrą sprawę tylko oni są w stanie na dzień dzisiejszy wywołać w kraju Rewolucję i obalić dyktaturę okrągłostołowców?

Administratywistka gdzie jesteś? Trzeba poręczyć za bandziorów!