Administratywistka powiedziała co wiedziała.

Data: 2011-09-14 19:03:08
Autor: Przemysław W
Administratywistka powiedziała co wiedziała.
Serwera z Czech użyto do wysłania maila z nieprawdziwą informacją o rezygnacji posłanki PiS Beaty Kempy ze startu w wyborach parlamentarnych - poinformował rzecznik Prokuratury Okręgowej w Kielcach, Sławomir Mielniczuk. Potwierdził tym samym wtorkowe doniesienia portalu Echodnia.eu.

http://www.tvn24.pl/0,1717372,0,1,maila-ws-kempy-wyslano-z-czeskiego-serwera,wiadomosc.html

- To co się stało, to wielka próba ataku na mnie i zdyskredytowania mnie. Wydaje mi się, że za całą sprawę i za zabezpieczenie sejmowych skrzynek pocztowych odpowiada polski rząd - powiedziała we wtorek na antenie TVN24 Beata Kempa, komentując poniedziałkowe nieprawdziwe doniesienia PAP o tym, że zrezygnowała z kandydowania w wyborach.

Przemek

--

"W weekend prezes PiS Jarosław Kaczyński przeprosił na antenie TVP Info za
swoją wypowiedź, jakoby posłowie PSL opowiedzieli się za legalizacją

Administratywistka powiedziała co wiedziała.