Adolfie, gdzie jesteś???

Data: 2011-09-30 08:50:00
Autor: Antenka
Adolfie, gdzie jesteś???
Jak myślicie, kto wywołał ogólnoświatową zadymę i kryzys finansowy? No
no no strzelajcie!
Adolfie-bis, gdzie jesteś? Jest mała "robótka" do wykonania
Trzeba zrobić porządek. :-o))

Antenka

Data: 2011-09-30 17:54:49
Autor: u2
Adolfie, gdzie jesteś???
W dniu 2011-09-30 17:50, Antenka pisze:
Jak myślicie, kto wywołał ogólnoświatową zadymę i kryzys finansowy? No
no no strzelajcie!
Adolfie-bis, gdzie jesteś? Jest mała "robótka" do wykonania
Trzeba zrobić porządek. :-o))

Daj spokoj dla Adolfa Dymszy.

A wojna nic nie rozwiazuje, tylko komplikuje.

Data: 2011-09-30 09:14:52
Autor: Antenka
Adolfie, gdzie jesteś???
On 30 Wrz, 17:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-09-30 17:50, Antenka pisze:

> Jak my licie, kto wywo a og lno wiatow zadym i kryzys finansowy? No
> no no strzelajcie!
> Adolfie-bis, gdzie jeste ? Jest ma a "rob tka" do wykonania
> Trzeba zrobi porz dek. :-o))

Daj spokoj dla Adolfa Dymszy.

A wojna nic nie rozwiazuje, tylko komplikuje.<

YouTwo  nie miałam na myśli Dymszy ;-). A może, gdyby inny Adolf
załatwił raz a dobrze tę kwestię, nie byłoby dzisiaj problemu :-o))

Antenka

P.s. Co tak ich bronisz? Miałam na myśli chazarską finansjerę, sektę
szatana, która przywędrowała do Europy z Azji. Oni nie mają nic
wspólnego z prawowitymi potomkami Abrahama, Izaaka, Jakuba. To
oszuści. ;-)

Data: 2011-09-30 18:32:27
Autor: u2
Adolfie, gdzie jesteś???
W dniu 2011-09-30 18:14, Antenka pisze:
YouTwo  nie miałam na myśli Dymszy ;-). A może, gdyby inny Adolf
załatwił raz a dobrze tę kwestię, nie byłoby dzisiaj problemu :-o))

Spadaj rasistko.

Data: 2011-09-30 18:18:50
Autor: jadrys
Adolfie, gdzie jesteś???
[...]

Jak to kto? - Oczywiście kapitalizm.. Cały czas promowana chęć posiadania sprawiła że ludzie zaczęli żyć na kredyt.;-)

Pozdrawiam:-)

Data: 2011-09-30 10:11:37
Autor: Antenka
Adolfie, gdzie jesteś???
On 30 Wrz, 18:18, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Jak to kto? - Oczywiście kapitalizm.. Cały czas promowana chęć
posiadania sprawiła że ludzie zaczęli żyć na kredyt.;-)

Tak się składa, że to dziadostwo też wymyślili czosnkowi ;-)

Antenka

Pozdrawiam :-)

Data: 2011-10-01 09:24:17
Autor: jadrys
Adolfie, gdzie jesteś???
W dniu 2011-09-30 19:11, Antenka pisze:

[...]

Tak, to moĹźliwe:-\

Pozdrawiam:-)

Data: 2011-09-30 16:24:03
Autor: obserwator
Adolfie, gdzie jesteś???
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Jak to kto? - Oczywiście kapitalizm.. Cały czas promowana chęć posiadania sprawiła że ludzie zaczęli żyć na kredyt.;-)

Pozdrawiam:-)

**********************
to w koncu w ilu osobach tu ze soba sam gadasz?

Data: 2011-09-30 18:23:46
Autor: Grzegorz Z.
Adolfie, gdzie jesteś???
Antenka napisał:

Jak myślicie, kto wywołał ogólnoświatową zadymę i kryzys finansowy? No
no no strzelajcie!
Adolfie-bis, gdzie jesteś? Jest mała "robótka" do wykonania
Trzeba zrobić porządek. :-o))

Prędzej możesz liczyć na tych którzy cię pozbawią "odczuwania" niż na
zmartwychwstanie Onkela.

A swoją drogą - to bardzo jednoznaczna deklaracja z twojej strony.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-30 18:24:25
Autor: Grzegorz Z.
Adolfie, gdzie jesteś???
Antenka napisał:

Jak myślicie, kto wywołał ogólnoświatową zadymę i kryzys finansowy? No
no no strzelajcie!
Adolfie-bis, gdzie jesteś? Jest mała "robótka" do wykonania
Trzeba zrobić porządek. :-o))

Aha, i nie nazywaj mnie tu więcej "folksdojczem ze Szczecina" i temu
podobne, dobrze?

Data: 2011-09-30 18:38:09
Autor: Przemysław W
Adolfie, gdzie jesteś???

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:59e8924c-a5ad-40ba-9036-f5878c186ea2x19g2000vbl.googlegroups.com...
Jak myślicie, kto wywołał ogólnoświatową zadymę i kryzys finansowy? No
no no strzelajcie!
Adolfie-bis, gdzie jesteś? Jest mała "robótka" do wykonania
Trzeba zrobić porządek. :-o))

Szukasz kurdupla, trans?

Przemek

--

"Nie pierwszy raz też służby IV RP próbowały zarzucić sieć na młodego Wałęsę. Jesienią 2007 r. agent Tomasz Kaczmarek z CBA (dziś kandydat PiS w wyborach do Sejmu) skorumpował posłankę PO Beatę Sawicką. W trakcie jej rozpracowywania nalegał na to, by próbowała wciągnąć do swoich interesów innych polityków Platformy."

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,10323873,Polowanie_na_mlodego_Walese.html#ixzz1YZ5ckPyk

Adolfie, gdzie jesteś???