Adoptuj kardynala!

Data: 2013-02-27 14:55:14
Autor: leszek niewiadomski
Adoptuj kardynala!
Kliknalem na http://adoptacardinal.org/ i dostalem goscia, za ktorego powinienen sie modlic, zeby mu sie poszczescilo i zamieszkal w Watykanie. Balem sie juz ze wylosuja mi jakiegos faceta z cieplych krajow, ale nie. Szczesliwcem jest niejaki Carlo Caffarra ur. 1.6.1938 i zatrudniony obecnie jako arcybiskup Bolonii. Jak mu dobrze pojdzie, to moze przysle mi kartke z pozdrowieniami? Ale jak sie nie bede modlil?
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-02-25 07:58:12
Autor: pluton_
Adoptuj kardynala!
krajow, ale nie. Szczesliwcem jest niejaki Carlo Caffarra ur. 1.6.1938 i
zatrudniony obecnie jako arcybiskup Bolonii. Jak mu dobrze pojdzie, to
moze przysle mi kartke z pozdrowieniami? Ale jak sie nie bede modlil?

Powinni polozyt talie kart, kazdy ciagnie (bez skojarzen prosze) i kto
wyciagnie
najstarsza karcioche ten papiez.

Nullification

Data: 2013-03-02 10:58:31
Autor: Przemysław M.
Adoptuj kardynala!
Dnia Mon, 25 Feb 2013 07:58:12 +0100, pluton_ napisał(a):

[...]

Nie prościej wpuścić pod stół jakiegoś ministranta i niech pociągnie za
najwiekszego? ;-)

--

http://tiny.pl/hlh7v

Adoptuj kardynala!