Adres IP

Data: 2010-09-10 13:30:23
Autor: Krystian Zaczyk
Adres IP
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał:

Adres IP jest daną osobową i jako taka nie może być zbierany oraz przetwarzany bez
zgody osoby, której dotyczy - do takiego wniosku doszli sędziowie szwajcarskiego
Sądu Federalnego, wydając wyrok w sprawie Préposé fédéral à la protection des
données et à la transparence (PFPTD, urząd zajmujący się ochroną danych osobowych)
przeciwko firmie Logistep - informuje TorrentFreak.
http://di.com.pl/news/33613,0,Adres_IP_to_dana_osobowa_i_musi_byc_chroniony.html

Co tam w Szwajcarii...

http://tnij.org/ip_wyrok
http://tnij.org/numer_ip

Krystian

Data: 2010-09-10 12:52:47
Autor: Massai
Adres IP
Krystian Zaczyk wrote:

> [...]

> données et à la transparence (PFPTD, urząd zajmujący się
> ochronÄ… danych osobowych) przeciwko firmie Logistep - informuje

Co tam w Szwajcarii...

http://tnij.org/ip_wyrok
http://tnij.org/numer_ip

Krystian

Co za debile.
Istotą sieci jest to że komputery przekazują swój adres IP żeby
nawiązać połączenie.

Oni by chcieli żeby dostawca netu przed nawiązaniem połączenia
wymagał zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych? I jak
rozumiem pisemnej, wysłanej listem poleconym, bo skoro połączenia
nawiązać nie można bez tej zgody, to nie ma nawet jak przez sieć
zapytać o zgodę ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-09-10 15:03:00
Autor: Krystian Zaczyk
Adres IP
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał:

Krystian Zaczyk wrote:

[...]

Ale jak poczta miałaby doręczyć ten list, skoro nie ma Twojej zgody na
przetwarzanie imienia, nazwiska i adresu?

Krystian

Data: 2010-09-10 15:10:34
Autor: szerszen
Adres IP

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i6d9mv$apc$1@news.onet.pl...

Oni by chcieli żeby dostawca netu przed nawiązaniem połączenia
wymagał zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych?

ale malo tego, skoro adres ip jest dana osobowa, to kazdy wlasciciel/admin forum powinien je zglosic do giodo ;)

Data: 2010-09-10 13:21:21
Autor: Massai
Adres IP
szerszen wrote:

> [...]

ale malo tego, skoro adres ip jest dana osobowa, to kazdy
wlasciciel/admin forum powinien je zglosic do giodo ;)

Ba, a głupie tablice routingu?
Zbiór danych osobowych jak byk.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-09-10 18:04:44
Autor: Gotfryd Smolik news
Adres IP
On Fri, 10 Sep 2010, Massai wrote:

Krystian Zaczyk wrote:

Co tam w Szwajcarii...

http://tnij.org/ip_wyrok
http://tnij.org/numer_ip

Co za debile.
[...]
Oni by chcieli ¿eby dostawca netu przed nawi±zaniem po³±czenia
wymaga³ zgody u¿ytkownika na przetwarzanie danych osobowych?

  Ale mi siê nie zgadza zupe³nie co innego - mam rozumieæ, ¿e
operator jest *zobowi±zany* do *ujawniania* danych osobowych
ka¿demu kto tego za¿±da??

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-09-10 18:09:50
Autor: Jotte
Adres IP
W wiadomo¶ci news:Pine.WNT.4.64.1009101803170.836quad Gotfryd Smolik news
<smolik@stanpol.com.pl> pisze:

mam rozumieæ, ¿e
operator jest *zobowi±zany* do *ujawniania* danych osobowych
ka¿demu kto tego za¿±da??
A sk±d! On tego wrêcz nie mo¿e zrobiæ poza ¶ci¶le okre¶lonymi sytuacjami i wy³acznie sprecyzowanym organom.

--
Jotte

Data: 2010-09-13 09:27:48
Autor: szerszen
Adres IP

U¿ytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1009101803170.836@quad...

 Ale mi siê nie zgadza zupe³nie co innego - mam rozumieæ, ¿e
operator jest *zobowi±zany* do *ujawniania* danych osobowych
ka¿demu kto tego za¿±da??

tez mnie to zastanawia, ale tutaj pewnie dziennikarzyna dal ciala

Adres IP