Adres korespondencji a KW

Data: 2015-09-09 20:13:17
Autor: Robert Tomasik
Adres korespondencji a KW
Dzisiaj po 4 latach od przeprowadzki wydział ksiąg wieczystych był
uprzejmy na mój stary adres wysłać jakieś pismo poleconym. Do odbioru w
kiosku ruchu na jakimś zadupiu, co oczywiście jest niemożliwe bo już tam
nie mieszkam i dowód ma inny adres i bedzie trzeba żebrać u kioskarki.

Nie żebym narzekał, po tylu latach człowiek do głupoty przywyka, ale
zastanawia mnie jakim sposobem urzednicy zbierają takie ogromne ilości
danych a sÄ…d nie ma dostepu do mojego adresu w jakimÅ› centralnym
rejestrze wiążącego pesel->miejsce zamieszkania? Jakoś Policja ma nawet
mój nr telefonu, choć nie pamiętam gdzie go zostawiałem. A sądy nie
mają? Żyją w jakiejś innej lini czasowej?

Sądy udają, że nie mają nic wspólnego z innymi organami władzy.

Adres korespondencji a KW