Adres korespondencyjny wysyłany do odbiorcy

Data: 2009-11-20 07:49:32
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Adres korespondencyjny wysyłany do odbiorcy
W którym to banku gdy wykonuję przelew internetowo zwłasnego konta to do
odbiorcy idzie mój adres korespondencyjny a nie zameldowania stałego ?

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Remont na trasie W-Z
http://foto.3mam.net/warsaw/m/index.php

Data: 2009-11-20 08:05:37
Autor: Mithos
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
W którym to banku gdy wykonuję przelew internetowo zwłasnego konta to do
odbiorcy idzie mój adres korespondencyjny a nie zameldowania stałego ?

W Citi.

--
Mithos

Data: 2009-11-20 10:56:53
Autor: Imiennika
Adres korespondencyjny wysyłany do odbiorcy

W Citi.

Zciekawości sprawdziłam.
Nie widze takiej opcji

Data: 2009-11-21 12:54:30
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Fri, 20 Nov 2009 08:05:37 +0100, Mithos napisał(a):

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
W którym to banku gdy wykonuję przelew internetowo zwłasnego konta to do
odbiorcy idzie mój adres korespondencyjny a nie zameldowania stałego ?

W Citi.

Jak to ustawić ?

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
http://foto.3mam.net/album2/Pruszkow/slides/Pruszkow_k_Warszawy_20070930-32.php

Data: 2009-11-21 17:12:41
Autor: Mithos
Adres korespondencyjny wysyłany do odbi orcy
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
Jak to ustawić ?

Nie wiem. U mnie po prostu tak to działało samo.

--
Mithos

Data: 2009-11-21 18:06:19
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Sat, 21 Nov 2009 17:12:41 +0100, Mithos napisał(a):

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
Jak to ustawić ?

Nie wiem. U mnie po prostu tak to działało samo.

i nadal działa ?

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
http://foto.3mam.net/album2/Lowicz/index7.php

Data: 2009-11-21 19:53:24
Autor: Mithos
Adres korespondencyjny wysyłany do odbi orcy
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
i nadal działa ?

Nie jestem już klientem Citi.

--
Mithos

Data: 2009-12-11 21:55:01
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Sat, 21 Nov 2009 19:53:24 +0100, Mithos napisał(a):

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
i nadal działa ?

Nie jestem już klientem Citi.

Citi odpowiedział mi e-listem że zawsze wysyłają adres zameldowania.
Szukałem w historii swojego konta tej wpłaty co dostałem z Citi i była
skrytka, ale niestety nie mogłem znaleźć

Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_3.php

Data: 2009-11-20 09:29:33
Autor: Krzysztof

"Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <adres.na@mojej.www.pl> wrote in message news:he5e63$mbj$1inews.gazeta.pl...
W którym to banku gdy wykonuję przelew internetowo zwłasnego konta to do
odbiorcy idzie mój adres korespondencyjny a nie zameldowania stałego ?

Alior ma ades zameldowania, zamieszkiwania i korespondencyjny, przelew idzie z adresu zamieszkiwania.

Data: 2009-11-20 18:36:56
Autor: Arek
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a) w wiadomości: ...
W którym to banku gdy wykonuję przelew internetowo zwłasnego konta to do
odbiorcy idzie mój adres korespondencyjny a nie zameldowania stałego ?

Do niedawna w Lukasie (może jeszcze tak jest) do odbiorcy nie
szedł żaden adres. I to jest najlepsze rozwiązanie.
Jak masz przemożną chęć to można go dopisać ew. do tytułu przelewu.

Arek

Data: 2009-11-20 20:09:56
Autor: wiatrak

Użytkownik "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w wiadomości news:he6jum$h6v$1news.onet.pl...

Do niedawna w Lukasie (może jeszcze tak jest) do odbiorcy nie
szedł żaden adres. I to jest najlepsze rozwiązanie.
Jak masz przemożną chęć to można go dopisać ew. do tytułu przelewu.

 Zgadza się. Idzie tylko imie i nazwisko.

wiatrak

Data: 2009-11-20 21:23:30
Autor: ąćęłńóśżź
Adres korespondencyjny wysyłany do odbiorcy
Jasne, szczególnie przy płaceniu podatków i ZUS-u.
JaC

-- -- -

I to jest najlepsze rozwiązanie.

Data: 2009-11-22 22:02:50
Autor: Arek
ąćęłńóśżź napisał(a) w wiadomości: ...
Jasne, szczególnie przy płaceniu podatków i ZUS-u.

Pisałem o koncie "niefirmowym". Nie wiem jak jest z "firmowym".
Zgoda, nie tylko tzw. firmy mogą być zobligowane do zapłaty ZUSu
i podatków, ale po kiego grzyba w/w instytucjom adres? Uznają
wpłatę za nieważną?
W takim razie najlepszy byłaby mozliwość dopisania adresu do
nazwy wysyłającego przelew.

Arek

Adres korespondencyjny wysyłany do odbiorcy