Adres korespondencyjny wysyłany do odbiorcy

Data: 2009-11-20 18:36:56
Autor: Arek
Adres korespondencyjny wysyłany do odbiorcy
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a) w wiadomości: ...
W którym to banku gdy wykonuję przelew internetowo zwłasnego konta to do
odbiorcy idzie mój adres korespondencyjny a nie zameldowania stałego ?

Do niedawna w Lukasie (może jeszcze tak jest) do odbiorcy nie
szedł żaden adres. I to jest najlepsze rozwiązanie.
Jak masz przemożną chęć to można go dopisać ew. do tytułu przelewu.

Arek

Data: 2009-11-20 20:09:56
Autor: wiatrak

Użytkownik "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w wiadomości news:he6jum$h6v$1news.onet.pl...

Do niedawna w Lukasie (może jeszcze tak jest) do odbiorcy nie
szedł żaden adres. I to jest najlepsze rozwiązanie.
Jak masz przemożną chęć to można go dopisać ew. do tytułu przelewu.

 Zgadza się. Idzie tylko imie i nazwisko.

wiatrak

Data: 2009-11-20 21:23:30
Autor: ąćęłńóśżź
Adres korespondencyjny wysyłany do odbiorcy
Jasne, szczególnie przy płaceniu podatków i ZUS-u.
JaC

-- -- -

I to jest najlepsze rozwiązanie.

Data: 2009-11-22 22:02:50
Autor: Arek
ąćęłńóśżź napisał(a) w wiadomości: ...
Jasne, szczególnie przy płaceniu podatków i ZUS-u.

Pisałem o koncie "niefirmowym". Nie wiem jak jest z "firmowym".
Zgoda, nie tylko tzw. firmy mogą być zobligowane do zapłaty ZUSu
i podatków, ale po kiego grzyba w/w instytucjom adres? Uznają
wpłatę za nieważną?
W takim razie najlepszy byłaby mozliwość dopisania adresu do
nazwy wysyłającego przelew.

Arek

Adres korespondencyjny wysyłany do odbiorcy