Adrian, Adrian!

Data: 2017-12-09 14:25:11
Autor: silvio balconetti
Adrian, Adrian!
du Octidi: 18. Frimaire 226

Jakos nikt nie moze mi odpowiedziec na pytanie, co sie dzieje z
Adrianem? Przeciez od powolywania i odwolywania premiera i ministrow
jest tzw. glowa panstwa czyli prezydent RP. Jest on niedysponowany,
pojechal na narty, zajety konwersacjami z ruchadlami lesnymi i innymi?
Duzy ujemny minus dla Adriana, ze zaniedbal obowiazkow. A moze biedaczyna sie boi, ze konwentykiel na Nowogrodzkiej tez go kiedys zdejmie z posady, nawet nie informujac o tym? Wysla po prostu samochod meblowy i umyslnego do Belwederu po klucze? :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-12-09 09:56:30
Autor: jacekbialy80
Adrian, Adrian!
Głupoty gadacie towarzyszu SB. Pan prezydent nie chce być na drugą kadencję prezydentem. Ale póki co, to pewnie gdzieś konferuje z panem premierem, który prezydentem kiedyś na pewno zostanie.

Data: 2017-12-09 14:52:02
Autor: pulsar
Adrian, Adrian!
W dniu 2017-12-09 o 14:25, silvio balconetti pisze:

Jakos nikt nie moze mi odpowiedziec na pytanie, co sie dzieje z
Adrianem?

Może zaszył się gdzieś i obmyśla reformy ? Ostatnio jeden chce
'rechrystianizować' Europę, inny ma zmieniać 'Ojcze nasz',
a co, on gorszy ? Nie jestem pewny... czy dobierał się już
jakiś reformator do 'Zdrowaś Mario' ? Może trzeba by mu to
jakoś podpowiedzieć ? Bo przecież to łatwiejsze niż gospodarka,
czy nawet prawo...

-- -
pulsar

Adrian, Adrian!