Adrian podpisał ustawę kagańcową.

Data: 2020-02-04 09:48:16
Autor: Bruno Brunowski
Adrian podpisał ustawę kagańcową.
Ktoś jeszcze wierzy, że pisiory nie chcą wyprowadzić Polski z Unii?

Pamiętaj głosując na Dudę, będziesz głosować za wypierPolem!

--
Bruno

Data: 2020-02-04 13:12:45
Autor: mrbluesky.pl
Adrian podpisał ustawę niePOdleglosciowom! ;P
Ktoś jeszcze wierzy, że pisiory nie chcą wprowadzić Wolnosci do Unii? ;P Pamiętaj głosując na Dudę, będziesz głosować za niePOdleglosciom! ;P

Data: 2020-02-05 06:15:25
Autor: Runt
W dniu 2020-02-04 o 22:12, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Ktoś jeszcze wierzy, że pisiory nie chcą wprowadzić Wolnosci do Unii? ;P
Pamiętaj głosując na Dudę, będziesz głosować za niePOdleglosciom! ;P

Raczej za bylejakością.

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-04 18:50:24
Autor: t-1
W dniu 2020-02-04 o 18:48, Bruno Brunowski pisze:
Ktoś jeszcze wierzy, że pisiory nie chcą wyprowadzić Polski z Unii?

Pamiętaj głosując na Dudę, będziesz głosować za wypierPolem!

Nikogo spoza swoich kumpli nie przestraszysz.

Data: 2020-02-04 18:53:42
Autor: t-1
W dniu 2020-02-04 o 18:50, t-1 pisze:
[...]

Uzupełnienie:
A wielu niezdecydowanych przekonasz.

Data: 2020-02-04 18:58:22
Autor: u2
W dniu 04.02.2020 o 18:53, t-1 pisze:
[...]

brutuś robi świetną robotę, jak zwykle:)

Data: 2020-02-04 19:21:56
Autor: Runt
[...]

Całe chłopstwo już zgrzyta zebami. Nie bedzie dotacji! Za co chlać?

Data: 2020-02-04 19:20:36
Autor: Runt
Adrian podpisał ustawę kagańcową.
W dniu 2020-02-04 o 18:48, Bruno Brunowski pisze:
Ktoś jeszcze wierzy, że pisiory nie chcą wyprowadzić Polski z Unii?

Pamiętaj głosując na Dudę, będziesz głosować za wypierPolem!

Chłopstwo będzie miało problem. Dotacje do hektara - stop!

Data: 2020-02-04 20:50:53
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Ktoś jeszcze wierzy, że pisiory nie chcą wyprowadzić Polski z Unii?

Pamiętaj głosując na Dudę, będziesz głosować za wypierPolem!
Bruno

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Szantaż unijny? Ta Unia gorsza niż Układ Warszawski.

boukun

Data: 2020-02-04 21:01:07
Autor: A. Filip
Adrian podpisał ustawę kagańcową - Kidawa-Błońska nie podpisze niczego przeciw czemu będzie KE/UE/Merkel/...?
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

UE jest lepsza od Układu Warszawskiego - jeszcze istnieje.

A z Układu Warszawskiego też państwa wychodziły - patrz Albania 1968.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-04 16:29:16
Autor: japanizer
On Wednesday, February 5, 2020 at 5:01:34 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> Szantaż unijny? Ta Unia gorsza niż Układ Warszawski.

UE jest lepsza od Układu Warszawskiego - jeszcze istnieje.

A z Układu Warszawskiego też państwa wychodziły - patrz Albania 1968.

Naprawdę nie widzisz różnicy między Układem Warszawskim a Unią Europejską? Nie zazdroszczę wam intelektu, Andrzejku z brunatną sraczką w głowie.

Data: 2020-02-05 01:41:20
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Naprawdę nie widzisz różnicy między Układem Warszawskim a Unią
Europejską? Nie zazdroszczę wam intelektu, Andrzejku z brunatną

Jesteś za głupi by dostrzec choć tą jedną różnice o której napisałem
całkiem wprost?  Udaje współczucie.

UE "jaka jest" nie jest _dla mnie_ czymś do czego Polska
_na dłuższą metę_ powinna należeć.  Nim większość Polek i Polaków
się do tego przekonana trochę czasu minie, może się UE się zdąży
zmienić *a może nie* .

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-04 19:09:05
Autor: japanizer
On Wednesday, February 5, 2020 at 9:41:26 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]
> sraczką w głowie.

Jesteś za głupi by dostrzec choć tą jedną różnice o której napisałem

Kto udaje współczucie?

[...]

A jakby babcia miała wąsy, to by była dziadkiem.

Data: 2020-02-05 07:19:09
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]

Naprawdę nie widzisz różnicy między Układem Warszawskim a Unią Europejską? Nie zazdroszczę wam intelektu, Andrzejku z brunatną sraczką w głowie.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Układ Warszawski nie miał parlamentu i Sądów, komisji itd. i bonzowie tych wszystkich wysokich uposażeń z wypasionymi emeryturami za kilka lat w parlamencie...

boukun

Data: 2020-02-05 13:32:51
Autor: Runt
W dniu 2020-02-05 o 07:19, boukun pisze:

Układ Warszawski nie miał parlamentu i Sądów, komisji itd.

Całością zarządzał Kreml. Parlament nazywał się Sejm, a sędziowie podlegali PZPR (dziś podlegają PiS), komisje były - złożone z "pracujących mas wsi i miast". Tak było?

i bonzowie tych wszystkich wysokich uposażeń z wypasionymi
emeryturami za kilka lat
w parlamencie...

Np. taki Stacho Piotrowicz...

Data: 2020-02-05 13:43:15
Autor: A. Filip
Runt <Runt@anakumena.org> pisze:
[...]

A jaki był odpowiednik (za późnawego PRL) więzienia-katowni CIA/USA w
Starych Kiejkutach za RP3? :-)

Różnica (niby) jest, tylko jak wredni wrogowie jedynie słusznego
obecnego ustroju zaczynają się za bardzo przypatrywać to "jakaś taka
wyraźnie mniejsza".

i bonzowie tych wszystkich wysokich uposażeń z wypasionymi emeryturami za kilka lat
w parlamencie...

Np. taki Stacho Piotrowicz...

Dupy się zmieniają,  dupowlizy trwają.
W jakie zagraniczne dupy teraz warto wchodzić? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-05 18:58:26
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Z Jewroparlamentem jest gorzej. W PRLu sędziowie nie podlegali PZPR, do dzisiaj mamy system sądowniczy rodem z PRLu, na szczęście naczelnik w końcu to zmienia.

boukun

Data: 2020-02-06 09:33:52
Autor: Runt
W dniu 2020-02-05 o 18:58, boukun pisze:
[...]

Mało mnie obchodzi "eu-parlament".Nie sugeruj, że tam sa sami Żydzi bo i w PRL-bis wielu przyznaje sie do "izraelskich" korzeni.

W PRLu sędziowie nie podlegali PZPR,

Buuuhahahhahahahhahhaa! A komu? Byli niezależni? ;-)

do dzisiaj mamy system sądowniczy rodem z PRLu,

Czyli sędziowie nie chca podlegać PZPR czyli partii rządzącej? ;-)

Przeczytaj co napisałes:

"W PRLu sędziowie nie podlegali PZPR"

oraz

"do dzisiaj mamy system sądowniczy rodem z PRLu".

I kto chce by było jak było? ;-)))

Data: 2020-02-05 06:14:52
Autor: Runt
W dniu 2020-02-04 o 20:50, boukun pisze:
[...]

Tęsknisz za "układem warszawskim"? ;-)