Adrian w Etiopii czyli u2 durniem

Data: 2017-07-30 15:12:03
Autor: Lord Donate
Adrian w Etiopii czyli u2 durniem
Pamiętacie jak A.Duda odwiedził Etiopię?
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/prezydent-duda-z-wizyta-w-etiopii,737920.html

Wioskowe przygłupy jak u2, trefnis i Zenus pieli pod niebiosa o wysokim poziomie rolnictwa w tym kraju i wielkim sukcesie Adriana, który miał załatwiać "atrakcyjne kontrakty" płodów rolnych.

Tymczasem prawda jest taka:

"W tych stronach maszyny rolnicze sa wytworem science fiction, a dostęp do podstawowych zdobyczy cywilizacji jest wciąż marzeniem ściętej głowy. Rolnicy uprawiają sorgo, kukurydzę i tef, wykorzystując do prac polowych woły i drewniane sochy". /.../ "W nędznej glinianej chacie w której mieszka z całą rodziną, jest tylko jedna izba z klepiskiem zamiast podłogi. W wychodku az roi się od robactwa."

Dla przypomnienia: "wycieczkowicze" za podbyt w tym rolniczym raju zapłacili 125 tys zł za dobe hotelową co daje około 650 tys. birrów. Co za tą kase może kupić w tym rolniczym kraju przecietny Etiopczyk? Woda do picia (1-2l) kosztuje ok. 40-50 birrów.

CL

Data: 2017-07-30 06:58:22
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
użytkownik Lord Donate napisał:

Tymczasem prawda jest taka:

"W tych stronach maszyny rolnicze sa wytworem science fiction

Ta, jak Donek z Bolkiem brylowali w afryce podpisując kontrakty, pajdak
sam piał z zachwytu.

http://ursus.com.pl/Aktualnosci/-RUSZYLA-MONTOWNIA-CIAGNIKOW-URSUS-W-ETIOPII.

Piękne kwiki żydoubeków, oby tak dalej. A tera to Dudeł "ślizga się po murze
chińskim". Toż to czyta Geremszczyzna:
Ty się nie dziw, że Geremek jest często przeciwko rożnym przedsięwzięciom. On je ocenia w zależności od tego, czy sam w tym uczestniczy i odgrywa czołową role, czy nie. Jeśli nie odgrywa, to jest źle, jeśli odgrywa, dobre. http://www.aferyprawa.eu/content/geremek.html

Data: 2017-07-30 07:07:09
Autor: japanizer

http://ursus.com.pl/Aktualnosci/ANDRZEJ-DUDA-ZDEFRAUDOWAŁ-MILIONY-W-ETIOPII-I-NIC-NIE-ZAŁATWIŁ

Data: 2017-07-30 07:29:55
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

http://ursus.com.pl/Aktualnosci/ANDRZEJ-DUDA-ZDEFRAUDOWAŁ-MILIONY-W-ETIOPII-I-NIC-NIE-ZAŁATWIŁ

Tylko to ci  pozostało:)

http://ursus.com.pl/pizdziak_to_glupi_chuj   też działa:)

Data: 2017-07-30 07:33:16
Autor: japanizer
On Sunday, July 30, 2017 at 11:29:57 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> [...]

No dobra, napiszesz w końcu co Duda załatwił w Etiopii, poza wsparciem ichniego rynku hotelowego za 125 tys. zł/dobę + prezydencka świta nie wiadomo ile zł/dobę?

Data: 2017-07-30 07:45:25
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
[...]

Ślizgał się na chińskim murze głupi chuju.

http://cdn3.se.smcloud.net/t/photos/t/475963/wielki-mur-uratowal-dude_25078873.jpg

Data: 2017-07-30 07:47:00
Autor: japanizer
On Sunday, July 30, 2017 at 11:45:27 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
> [...]

Ślizgał się na chińskim murze głupi chuju.

Jesteś jeszcze głupszy niż u2. Serio.

Data: 2017-07-30 07:56:53
Autor: japanizer
On Sunday, July 30, 2017 at 11:47:01 PM UTC+9, japa...@japanizer.org wrote:

Jesteś jeszcze głupszy niż u2. Serio.

No ale wiadomo co Duda robił w Etiopii:

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/andrzej-duda-w-etiopii-prezydent-odwiedzil-szkole-prowadzona-przez-polskie-misjonarki/6c0gege

  Andrzej Duda w Etiopii. Prezydent odwiedził szkołę prowadzoną przez polskie   misjonarki Robił za ambasadora Watykanu!

Tylko że za pieniądze z polskiego budżetu.

Czyli standardowo, pisiorstwo wyjmie każdą ilość pieniędzy z naszych kieszeni, żeby je wydać na Kościól i podlizać się Watykanowi.

Data: 2017-07-30 18:20:20
Autor: Lord Donate

Użytkownik "Bytomir Kwasigroch vel Męczywór" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:fefc528e-8a7d-4337-b33d-42934f03a982googlegroups.com...
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

No dobra, napiszesz w końcu co Duda załatwił w Etiopii, poza wsparciem ichniego rynku hotelowego za 125 tys. zł/dobę + prezydencka świta nie wiadomo ile zł/dobę?

Ślizgałem się na chińskim murze jak głupi chuj.

http://cdn3.se.smcloud.net/t/photos/t/475963/wielki-mur-uratowal-dude_25078873.jpg

Masz problemy ze wzwodem? ;-))))

CL

Data: 2017-08-14 12:56:42
Autor: Presidente de San Escobar
Bytomir Kwasigroch vel Męczywór <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał(-a):

> [...]

Ślizgał się na chińskim murze głupi chuju.

Czyli wyszło, że Dupa zasadził wam kołka prosto w 4litery :DDD
Klaskać uszami, żeście znowu zostali wydupceni przez waszego guru :DDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-30 16:38:37
Autor: u2
W dniu 30.07.2017 o 16:33, japanizer@japanizer.org pisze:
No dobra, napiszesz w końcu co Duda załatwił w Etiopii, poza wsparciem ichniego rynku hotelowego za 125 tys. zł/dobę + prezydencka świta nie wiadomo ile zł/dobę?

te piździak ciągle pytania zadajesz, widać że czytać nie umiesz, tylko gadasz po próżnicy, u was żydoubecji to norma:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-30 18:18:02
Autor: Lord Donate

http://ursus.com.pl/bytomir_to_glupi_chuj   też działa:)

Data: 2017-07-30 16:10:46
Autor: u2
W dniu 30.07.2017 o 16:07, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

fejk-nius piździak, czyli to w czym się "specjalizujesz":)

Data: 2017-07-30 18:17:04
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch vel Męczywór" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:d98806a8-657f-4ebe-b3ca-b2c00d085232googlegroups.com...
[...]

Nie słyszałem, ale skoro tak twierdzisz ;-)))

CL

Adrian w Etiopii czyli u2 durniem