Adwokat straszy kosztami sądowymi.

Data: 2014-07-18 11:29:56
Autor: Marian Paździoch
Adwokat straszy kosztami sądowymi.
Witam,
obiło mi się kiedyś o uszy, że adwokat nie może pisać w piśmie, że niezapłacenie kwoty jaką rząda jego klient będzie skutkować pokryciem przeze mnie kosztów sądowych. Z tego co pamiętam wynika to z tego, że przecież adwokat nie jest sędzią i wyrok wcale jeszcze nie zapadł więc jest to bezprawne. Czy mam rację? Jeśli tak to z jakich przepisów to wynika i na co się powołać w odpowiedzi do adwokata?

Maniek

Data: 2014-07-18 11:53:34
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Marian Paździoch" <niema@niema.pl> napisał w wiadomości news:lqapel$880$1news.dialog.net.pl...
[...]

Błądzisz. Może pisać, bo jak wygra, to zapłacisz.

Data: 2014-07-18 12:08:00
Autor: Marian Paździoch
Adwokat straszy kosztami sądowymi.
Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:53c8efb9$0$2246$65785112news.neostrada.pl...