[Spam] Aeograf, lakierowanie motocykli.

Data: 2011-10-21 13:49:53
Autor: maverik
[Spam] Aeograf, lakierowanie motocykli.
Witam,

Z racji końca sezonu tych którzy nie znaj± zapraszam na :
- indywidualne projekty malowania motocykli, kasków itp.
- lakierowanie motocykla, mamy duż± paletę lakierów customowych
- ostatni± z nowo¶ci s± pomalowane przez nas zbiorniki od przykładowo starych motocykli, które z odpowiednio dobran± zrobion± przez stolarza podstaw± mog± służyć jako prezent
Więcej informacji na stronie www.custompainting.pl (w trakcie aktualizacji)
Tu znajdziecie nas na facebooku, po misi±cu przerwy można tam zobaczyć odnowione po 5u latach nasze studio:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.287722827913255.77117.109486602403546&type=3

pozdrawiam
Arkadiusz Tarnowski

Data: 2011-10-24 00:38:27
Autor: PawelK vel Pablo
[Spam] Aeograf, lakierowanie motocykli.
Dnia 294 roku bież±cego, maverik zeznał(a) jak następuje:

Witam,

Z racji końca sezonu tych którzy nie znaj± zapraszam na :

Szkoda tylko że ceny trochę powalaj±.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-10-23 22:42:52
Autor: AZ
On 2011-10-23, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:

Szkoda tylko ĹĽe ceny trochÄ™ powalajÄ….

Szczerze? Malowalem moto dwa razy i raz blotnik od samochodu. Naklad
pracy nieporownywalny w ogole. Spojrz na owiewki ile zalaman,
zakamarkow, pierdolek roznorakich. Malowalem sam bo cena tez mnie
powalila, jednak gdybym mial malowac jeszcze raz to naprawde mocno bym
sie zastanowial.

Flejmujac ad. starego watku malowania motocykla za 500 PLN to moge
smialo powiedziec nichuja. Za 500 PLN to mozna walkiem pomalowac bez
przygotowywania podloza.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-24 00:51:31
Autor: PawelK vel Pablo
[Spam] Aeograf, lakierowanie motocykli.
Dnia 296 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

On 2011-10-23, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:

> [...]

Flejmujac ad. starego watku malowania motocykla za 500 PLN to moge
smialo powiedziec nichuja. Za 500 PLN to mozna walkiem pomalowac bez

Wiem o tym, nie twierdze że ma być za 500zł ale ceny u gościa są
wysokie, wierz mi.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl
V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz"
FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaĹĽ

Data: 2011-10-24 04:57:30
Autor: Lisciasty
Aeograf, lakierowanie motocykli.
On 24 PaĽ, 00:51, PawelK vel Pablo <e-m...@w.stopce> wrote:
Wiem o tym, nie twierdze że ma być za 500zł ale ceny u go¶cia s±
wysokie, wierz mi.

Ale tego, to już mamy obowi±zek artystycznego malowania motocykli?

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
--
Kawidło GPZ 550 '82
Tygrys '05

Data: 2011-10-24 10:42:55
Autor: maverik
[Spam] Aeograf, lakierowanie motocykli.
Wiem o tym, nie twierdze że ma być za 500zł ale ceny u gościa są
wysokie, wierz mi.

Ceny są adekwatne do poziomu wykonywanych przez nas usług.

pozdrawiam

Data: 2011-10-24 11:15:39
Autor: Jasio
[Spam] Aeograf, lakierowanie motocykli.
maverik <biuro_aerograf@o2.pl> napisała rzekomo
Wiem o tym, nie twierdze że ma być za 500zł ale ceny u go¶cia s±
wysokie, wierz mi.
Ceny s± adekwatne do poziomu wykonywanych przez nas usług.
pozdrawiam

I poziomu zajebistosci.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-10-24 11:43:15
Autor: marider
W dniu 2011-10-24 10:42, maverik pisze:
Wiem o tym, nie twierdze że ma być za 500zł ale ceny u gościa są
wysokie, wierz mi.

Ceny są adekwatne do poziomu wykonywanych przez nas usług.

Wyluzuj :) Tu kazdy sie musi do czegos przyp... a najchetniej sam by zrobil. Byle taniej. Polska :)

W temacie malowania czy aerografu pogadajcie o cenach chocby na wiosennej wystawie w Wawce, paru gosci zawsze sie tam wystawia z portfolio ale jak ma sie talent, to i ma sie klientow. I nie chodzi o byle sprayowanie za 300zl czy tandete z zaciekami za 1000zl.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-24 11:51:56
Autor: Jasio
[Spam] Aeograf, lakierowanie motocykli.
marider <2marider@gazeta.pl> napisała rzekomo
[...]

No, konwersacja dwoch "obrazonych" na grupe, ktorzy mowili, ze ich palec na klawiaturze na preclu nie postanie.

Fun, fun, fun. (:

Data: 2011-10-24 12:03:13
Autor: marider
W dniu 2011-10-24 11:51, Jasio pisze:
No, konwersacja dwoch "obrazonych" na grupe, ktorzy mowili, ze ich palec na
klawiaturze na preclu nie postanie.

Chyba cos Ci sie znowu Jasienku pomylilo, mi sie nie przypomina zebym sie odzegnywal od precla (te nawet pod Wawelem sprzedaja ;)).

Fun, fun, fun. (:

As usual :)))))))))

Pzdr
PS: oryginalnosc sie ceni ale jak ktos woli to i mu spray z czarnym matem za 10zl wystarczy zeby swoja padline przyozdobic :>
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-24 14:23:39
Autor: Wojtek Sobociński
marider wrote:

Pzdr
PS: oryginalnosc sie ceni ale jak ktos woli to i mu spray z czarnym matem za 10zl wystarczy zeby swoja padline przyozdobic :>

A to mój kumpel wła¶nie tak zrobił: 7 miesięcy przerabiał Super Tenerę
na wersj± dakarow± a potem w pół godziny j± pomalował sprayem za 17zł :D

Data: 2011-10-24 12:26:55
Autor: AZ
On 2011-10-24, Wojtek Sobociński <sobocinski@NOSPAM.vp.pl> wrote:

A to mój kumpel właśnie tak zrobił: 7 miesięcy przerabiał Super Tenerę
na wersją dakarową a potem w pół godziny ją pomalował sprayem za 17zł :D

Rozne sa metody. Widzialem na Allegro gixxera malowanego chyba sprayem
czarnym matem, smaczek dodawaly niewentylowane tarcze przeszczepione
chyba z jakiegos motocykla z lat 80 :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-24 16:52:29
Autor: Wojtek Sobociński

On 2011-10-24, Wojtek Sobociński <sobocinski@NOSPAM.vp.pl> wrote:

> [...]
Rozne sa metody. Widzialem na Allegro gixxera malowanego chyba sprayem
czarnym matem, smaczek dodawaly niewentylowane tarcze przeszczepione

Czarny mat jest kultowy ;) Czekamy teraz aż inny kumpel (Transalp)
dorobi szablon żeby wymalować czerwony napis ACME :D

Data: 2011-10-24 10:55:47
Autor: AZ
On 2011-10-23, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:

Wiem o tym, nie twierdze że ma być za 500zł ale ceny u gościa są
wysokie, wierz mi.

Nie malowalem u maverika ale moge powiedziec, ze wydaje Ci sie.
Pomalowanie moto, zeby to jakos wygladalo to naprawde ogrom pracy.
Widzialem jeden motocykl pomalowany u lakiernika za 800 PLN, placz i rozpacz. Nie zaplacilbym za to zlamanego grosza i jeszcze zadal
kosztow naprawy - matowe, zacieki, skorka pomaranczy, rybie oczka...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-24 13:11:20
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-10-24 12:55, AZ pisze:

i rozpacz. Nie zaplacilbym za to zlamanego grosza i jeszcze zadal
kosztow naprawy - matowe, zacieki, skorka pomaranczy, rybie oczka...

taaa, rybie oczka Ci nie pasuja... a to kufra bylo malowanie 'where is Nemo' theme! gupieloku jeden!

pozdr
newrom kurze lapki 'domek z piernika edyszyn'
--
RD07 - doĹĽywocie.

Data: 2011-10-24 13:51:46
Autor: Jasio
[Spam] Aeograf, lakierowanie motocykli.
Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> napisała rzekomo
[...]

Kurka wodna.

Znam (ze zdjec) jednego hujsunga malowanego walkiem i mnie sie efekt podobal.
Co kto lubi.

Przede wszystkim, jak malujesz walkiem, to latwo trudno zacieki zrobic. (:

Data: 2011-10-25 11:47:03
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jasio napisał(a):
Znam (ze zdjec) jednego hujsunga malowanego walkiem i mnie sie efekt podobal.

Wez tak nie reklamuj, ani zlotowki za to Ci nie dam ;-)
Poza tym juz nie sprzedaje, przeprosilem sie z nim i on ze mna.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-10-25 09:48:13
Autor: AZ
On 2011-10-25, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
Znam (ze zdjec) jednego hujsunga malowanego walkiem i mnie sie efekt podobal.

Wez tak nie reklamuj, ani zlotowki za to Ci nie dam ;-)
Poza tym juz nie sprzedaje, przeprosilem sie z nim i on ze mna.

Wiedzialem ze krakusy to dusigrosze ale zeby motocykl walkiem malowac??

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-25 12:04:26
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
AZ napisał(a):
Wiedzialem ze krakusy to dusigrosze ale zeby motocykl walkiem malowac??

Caly ten motocykl to jeden wielki walek, wiec nie bede wydawal kasy na Maverika, nie? Poza tym odbije se pozniej na babci jakiesj to se pomaluje w gole baby.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-10-25 10:05:51
Autor: AZ
On 2011-10-25, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
AZ napisał(a):
[...]

Sorry. Myslalem ze juz puknales babcie i pomalowales walkiem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-25 13:32:38
Autor: Jasio
[Spam] Aeograf, lakierowanie motocykli.
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisała rzekomo
On 2011-10-25, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
AZ napisał(a):
[...]
Sorry. Myslalem ze juz puknales babcie [cut]

To teraz trzeba?

A poza tym nie "dusigrosze" tylko "artysci". "Dusigrosze" to w Poznaniu.
Tam nawet chor mieli.