Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

Data: 2014-08-29 21:35:57
Autor: animka
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
Bezpłatny dostęp do internetu w Aero2 kosztuje 27 zł. Tyle trzeba zapłacić za wypoĹźyczenie i przysłanie nam karty SIM, dzięki ktĂłrej otrzymać mamy stały, nielimitowany dostęp do internetu. Spółka oferuje dostep do internetu, gdyĹź taki był warunek przetargu na częstotliwości, ktĂłry wygrała. Zobowiązanie to  wygasa po trzech latach, czyli w grudniu 2016 roku.
Więcej na SE:
http://www.se.pl/technologie/mobilnie/aero-2-internet-za-27-zlotych-co-to-jest-jak-skonfigurowac_419834.html

--
animka

Data: 2014-08-29 23:10:31
Autor: ToMasz
W dniu 29.08.2014 21:35, animka pisze:
Bezpłatny dostęp do internetu w Aero2 kosztuje 27 zł.
no i....? Ci którzy chcieli - maja już simy ze 2 lata. Reszta ma to w dupie, bo przez ten czas można było się na pińcet innych promocji załapać. masz jeszcze 2 dni na 6giga za 6 zł na 60 dni...

ToMasz

Data: 2014-08-30 00:03:22
Autor: sunwick
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

no i....? Ci którzy chcieli - maja już simy ze 2 lata. Reszta ma to w dupie, bo przez ten czas można było się na pińcet innych promocji

dokladnie, ja tego sima wzialem i nie uzywam w ogole... chyba musze
oddac, bez sensu taki internet :) wole pare zlotych wydac i miec full
speed bez capci :D

Data: 2014-08-30 01:38:57
Autor: PlaMa
W dniu 2014-08-30 00:03, sunwick pisze:

[...]

same here... pierdolę to A2... przy okazji za traktowanie klientów,
przyrzekłem sobie uroczyście, że w życiu nic od solarza nie wezmę.

Data: 2014-08-30 02:06:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"PlaMa" 54010f17$0$2359$65785112@news.neostrada.pl

same here... pierdolę to A2... przy okazji za traktowanie
klientów,przyrzekłem sobie uroczyście, że w życiu nic od
solarza nie wezmę.

Ja świadomie też nie. S. może oferować coś
podstępnie -- przykładowo papier toaletowy.

Data: 2014-09-01 11:58:32
Autor: J.F.
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
Użytkownik "PlaMa"  napisał

Ale w ramiach p**** to nie trzeba oddawac, tylko sumiennie codziennie kilkaset MB sciagac :-)

J.

Data: 2014-09-05 09:59:53
Autor: Budzik
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
Użytkownik PlaMa mariush.p-usunto@wp.pl ...

[...]

No i to jest prawidłowe podejscie.
Ja tam az tak idelogiczny nie jestem - jak bedzie oferował to samo co inni za poł ceny to sie pewnie skusze.
A tak, zegnam tego pana...

Data: 2014-08-31 00:40:50
Autor: animka
W dniu 2014-08-29 23:10, ToMasz pisze:
W dniu 29.08.2014 21:35, animka pisze:
Bezpłatny dostęp do internetu w Aero2 kosztuje 27 zł.
no i....? Ci ktĂłrzy chcieli - maja juĹź simy ze 2 lata. Reszta ma to w
dupie, bo przez ten czas można było się na pińcet innych promocji
załapać. masz jeszcze 2 dni na 6giga za 6 zł na 60 dni...
Kupiłam dawno temu kartę chyba za 1 zł. Stąd moje zdziwienie.
I tak tego Aero2 nie używam, chyba, że internet-Lan by padł.

--
animka

Data: 2014-08-30 16:23:43
Autor: Titus Atomicus
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złot ych
In article <ltqq1o$pon$1@node1.news.atman.pl>,
 animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:

Bezpłatny dostęp do internetu w Aero2 kosztuje 27 zł. Tyle trzeba zapłacić za wypożyczenie i przysłanie nam karty SIM, dzięki której otrzymać mamy stały, nielimitowany dostęp do internetu. Spółka oferuje dostep do internetu, gdyż taki był warunek przetargu na częstotliwości, który wygrała. Zobowiązanie to  wygasa po trzech latach, czyli w grudniu 2016 roku.
Więcej na SE:
http://www.se.pl/technologie/mobilnie/aero-2-internet-za-27-zlotych-co-to-jest
-jak-skonfigurowac_419834.html

Tak czy siak - 27zl to oplata jednorazowa za karte sim. I w dodatku to kaucja zwrotna.
CZego nie zrozumialas?
:-(
--
TA

Data: 2014-08-30 17:18:42
Autor: Trybun
W dniu 2014-08-30 16:23, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Zdaje sie że to ty czegoś nie rozumiesz - nie wyłożysz 27 zł to nici z "darmowego" internetu. Tak, spory dylemat - dziecku bułki na 2 miesiące czy kasa na kartę do gównianego, zmodyfikowanego na niekorzyść klienta, w połowie trwania oferty, internetu.

Data: 2014-08-30 17:37:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Trybun" 5401eb4d$0$2245$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Ja dylematu nie mam. Już po kwadransie wpisywania kapcia jest dostęp
na jedną godzinę!!! Bardzo szybki_inaczej, wszędzie_inaczej dosięga,
stabilny_inaczej... ;)

Data: 2014-09-11 12:05:29
Autor: Trybun
[...]

Bo Ciebie stać i na bułki i na ten internet. ;-)

Data: 2014-09-12 00:48:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

Użytkownik "Trybun" 541173d9$0$2238$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Nie jem bułek. Net mam za free na łączu 802.11 g jak gnuśność.
Do AGPS, pogody i NTP wystarczy mi lejek VirginMobile.

Data: 2014-09-12 08:20:25
Autor: Trybun
[...]

To pewnie cierpisz na ciężki przypadek posiadania nadmiaru kasy?;-)

Data: 2014-09-14 03:02:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Trybun" 54129098$0$2228$65785112@news.neostrada.pl

Nie jem bułek. Net mam za free na łączu 802.11 g jak gnuśność.
Do AGPS, pogody i NTP wystarczy mi lejek VirginMobile.

To pewnie cierpisz na ciężki przypadek posiadania nadmiaru kasy?;-)

Medycyna czyni cuda -- zostałem uleczony z tej dolegliwości w 100%. ;)

Data: 2014-09-15 14:23:00
Autor: Trybun
[...]

No tak, w leczeniu tej jednostki chorobowej nasi lekarze są niedoścignieni... Amputują szybko, gładko i skutecznie.

Data: 2014-08-30 22:05:26
Autor: Czarny Rudy Żyd Chińczyk
On 30/08/2014 16:18, Trybun wrote:
[...]

internet nie jest niezbedny do zycia. powiedzmy sobie szczerze: dla kogos kto ma takie dylematy jak ty - luksus. solorz chuj, bo daje za darmo, a powinien jeszcze doplacic i kazdemu osobiscie modem sprezentowac. mam to gowno jako awaryjny dostep do internetu, nie da sie z tego korzystac na dluzsza mete, ale potrafi uratowac dupe. do uzywania jako podstawowy dostep do internetu to sie nawet srednio nie nadaje.

Data: 2014-08-31 01:12:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Czarny Rudy Żyd Chińczyk" lttecn$2dr3$1@adenine.netfront.net

internet nie jest niezbedny do zycia.

[do ludzkiego życia potrzebna jest kobieta
i ludzka sperma; bez kobiet czy ludzkiej
spermy -- ludzkie życie nie jest możliwe;
ale ci, którzy nie myślą perspektywicznie,
którzy widzą jedynie koniuszek własnego
nosa, nie chcą o tym wiedzieć; ponadto
potrzebne jest pożywienie i powietrze,
choć moim zdaniem powietrze jest pożywieniem]

Może nie jest, ale życie ułatwia.

powiedzmy sobie szczerze: dla kogos kto ma takie dylematy jak ty - luksus. solorz chuj, bo daje za

[przecenia Solorza! 'chuj, dupa i kamieni kupa' to
cała Polska, zatem Solorz nie może być chujem; no,
chyba że to jakieś wyrażenie idiomatyczne...]

Nic nie daje, ale udostępnia.

darmo,

Jego darmo polega na niepłaceniu Polsce rynkowej
opłaty. Ja Ci dam ,,za darmo'' mieszkanie, ale pod
takim warunkiem, że Ty mi najpierw pożyczysz milion
złotych, a następnie zrezygnujesz z odzysku tego
miliona. OK?

a powinien jeszcze doplacic i kazdemu osobiscie modem sprezentowac.

Dlaczego tak?

mam to gowno jako awaryjny dostep do internetu, nie da sie z tego korzystac na dluzsza mete,

Da się -- AGPS, pogoda, m@ile, radio netowe i VoIP...

ale potrafi uratowac dupe.

Można zapłacić zaległe rachunki za normalny dostęp do netu.

do uzywania jako podstawowy dostep do internetu to sie nawet srednio nie nadaje.

Po prostu -- nie nadaje się. Nawet przed epoką
wkładania kapci [czyli chyba ,,na bosaka''] nie
można było z tym wytrzymać na dłuższą metę.
[niepi_jacką]

Data: 2014-09-11 12:06:16
Autor: Trybun
W dniu 2014-08-30 23:05, Czarny Rudy Żyd Chińczyk pisze:

[...]

I nawtet nie mam do niego i nikogo innego pretensji o takie stawianie sprawy. Oczywiście pod warunkiem że tego netu nie będzie sie nazywać "darmowym" i nie będzie wprowadzania zmian w regulaminie  na niekorzyść użytkowników w trakcie trwania, no nazwijmy to - niepisanej umowy.

Data: 2014-09-12 00:52:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Trybun" 54117408$0$2238$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Jeśli SŻ zaoszczędził 2 miliardy plnów i dał 200 tysięcy kart -- wolałbym
jednak forsę. 2000000000/200000 daje ile? 10000/1 czyli 10kpln na osobę.
Za 10kpln mógłbym sporo kupić. Nawet wtedy bym wolał, gdybym tę forsę
dostał w bonach przeznaczonych tylko na net komórkowy lub sprzęt do
netu komórkowego.

Data: 2014-09-12 08:21:02
Autor: Trybun
[...]

Akurat SŻ prowadzi interes, a nie Armię Zbawienia. Ale skoro zdecydował się przyjąć wstępne warunki sprzedawania usługi pod nazwą AERO2, a więc wiedział na co się decyduje, to absolutnie nie ma prawa ich później zmieniać na niekorzyść klienta, także odpowiednie organy nie powinny mu pozwalać na takie praktyki.

Data: 2014-09-12 10:00:50
Autor: masti
Trybun wrote:

[...]

wskaż, gdzie w koncesji jest wskazane, że nie wolno mu wprowadzić
Captchy. Nie w twoich wyobrażeniach tylko w kwitach.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-12 15:12:05
Autor: Trybun
W dniu 2014-09-12 12:00, masti pisze:

[...]

To ty pokaż gdzie jest napisane że Żak może wprowadzać  zmiany które  utrudnią korzystanie z Aero2. Czego ty bronisz?

Data: 2014-09-12 14:07:39
Autor: masti
Trybun wrote:

[...]

To Ty twierdzisz, ze robi coś niezgodnego z umową. Więc Ty to wykaż.

Czego ty bronisz?

logiki

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-15 14:23:58
Autor: Trybun
W dniu 2014-09-12 16:07, masti pisze:

To Ty twierdzisz, ze robi coś niezgodnego z umową. Więc Ty to wykaż.

W regulaminie nie było przez długi czas o wpisywaniu kodów, także o konieczności instalacji kompatybilnej przeglądarki. Ktoś tu złamał początkowe postanowienia regulaminu, na dodatek zrobił to na niekorzyść klienta. Powiem Ci tylko tyle - w normalnym kraju szachraj pewnie nawet by nie próbował takich praktyk.  A u nas nie dość że tgo zrobił to jeszcze o dziwo - znajduje zrozumienie u ciebie.

Czego ty bronisz?
logiki

No tak, czasem zapominam że są różne zboczenia... m.in. masochizm.

Data: 2014-09-15 12:30:54
Autor: masti
Trybun wrote:

[...]

i znowu piszesz o sowim WidzimCiSię. UKE nie znalazł uchybień.

Czego ty bronisz?
logiki

No tak, czasem zapominam że są różne zboczenia... m.in. masochizm.

mówisz, żę logika Cię boli? No cóż. Pozostaje współczuć.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-15 16:52:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"masti" lv6m5u$t8v$1@dont-email.me

i znowu piszesz o sowim WidzimCiSię. UKE nie znalazł uchybień.

Jego widzimisię podzielają inni -- ja chociażby,
ale nie tylko ja. UKE to nie nieomylny Bóg.

Czego ty bronisz?
logiki

No tak, czasem zapominam że są różne zboczenia... m.in. masochizm.

Dokładnie. :)

mówisz, żę logika Cię boli? No cóż. Pozostaje współczuć.

Chyba nie boli.

On jedynie zauważa, że jeśli ktoś lubi upokorzenia -- logika
temu komuś nakazuje szukanie upokorzeń. Lubisz upokorzenia
(na tle seksualnym czy na innym tle -- nie jest to tutaj
istotne) zatem dziękujesz temu, kto Cię upokarza. Logiczne. ;)

Ale też logiczna jest odwrotna droga -- skoro jesteś
wdzięczny za upokarzanie Ciebie, jesteś zboczeńcem.

Data: 2014-09-15 20:20:46
Autor: John Kołalsky
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

Użytkownik "masti" <gone@to.hell>

[...]

Nie da się korzystać. To jest obiektywne.

UKE nie znalazł uchybień.

Ty też nie znalazłeś

Data: 2014-09-20 20:17:56
Autor: Trybun
W dniu 2014-09-15 14:30, masti pisze:

i znowu piszesz o sowim WidzimCiSię. UKE nie znalazł uchybień.

A co to jest niby to UKE, jakiś mój (i około 200tys. klientów) patron/adwokat? I nie znalazł bo nie chce ich widzieć, tak widzieć, szukać ich wcale nie trzeba.

No tak, czasem zapominam że są różne zboczenia... m.in. masochizm.
mówisz, żę logika Cię boli? No cóż. Pozostaje współczuć.

Tylko i wyłącznie qrewstwo uprawiane moim kosztem mnie boli.

Data: 2014-09-20 23:13:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Trybun" 541dc4c5$0$2227$65785112@news.neostrada.pl

A co to jest niby to UKE, jakiś mój (i około 200tys. klientów) patron/adwokat? I nie znalazł bo nie chce ich widzieć, tak widzieć, szukać ich wcale nie trzeba.

IMO swój stosunek warto wyrazić także w czasie wyborów.

Data: 2014-09-22 11:49:54
Autor: Trybun
[...]

Niestety, w tzw demokracjach lud nie ma możliwości odrzucać proponowanych kandydatów - najczęściej  cholery i dżumy. Nie przewidziano oddawania głosu na "nie".

Data: 2014-09-22 15:46:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Trybun" 541ff0bd$0$26840$65785112@news.neostrada.pl

Niestety, w tzw demokracjach lud nie ma możliwości odrzucać proponowanych kandydatów - najczęściej  cholery i dżumy. Nie przewidziano oddawania głosu na "nie".

Komorowski popiera Solorza -- można zatem odrzucać Komorowskiego.
Można też głośno zapowiadać takie odrzucenie, dając Komorowskiemu
czas na ,,nawrócenie'' -- czyli kroki/posunięcia skutkujące
naliczeniem Solorzowi opłaty licencyjnej.

Data: 2014-09-23 14:56:32
Autor: Trybun
[...]

A Kaczyński czy pan Piesiewicz z Koziej Wólki ew. inny kandydat nie popierają Solorza? Obywatel w krajach tzw demokracji nie ma możliwości wybierać swojego kandydata, także nie ma możliwości odrzucić kandydatur podsuwanych mu pod nos kanalii. Niegłosowanie nic nie daje. Co ewidentnie nie tak z tą "demokracją".

Data: 2014-09-24 16:48:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Trybun" 54216dea$0$2243$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Zapytajmy! A milczenie odczytajmy jako odpowiedź twierdzącą? ;)

Obywatel w krajach tzw demokracji nie ma możliwości wybierać

Ja bym to inaczej wypowiedział:

    nie ma możliwości wyboru

swojego kandydata, także nie ma możliwości odrzucić kandydatur

    nie ma możliwości odrzucenia

podsuwanych mu pod nos kanalii. Niegłosowanie nic nie daje. Co ewidentnie nie tak z tą "demokracją".

  demokracja
  demokracja ludowa
  demokracja sterowana
  demokracja ograniczona
  demokracja szczególna

Wiem, że nie zdobędę poparcia i uznania swoją postawą, ale
wypowiem się. :) Jestem przeciwnikiem demokracji. Jestem
zwolennikiem autokracji, choć zarazem jestem zwolennikiem
wolności wypowiedzi/myśli/słowa... Aby było jasne -- nie
jestem zwolennikiem braku odpowiedzialności za słowo, ale
jestem zwolennikiem wolności sumienia/słowa/itp.

Nie o to chodzi, że sędzia wydając wyrok jest wolny do przesady,
czyli nie jest zniewolony prawem -- że może mówić to, co chce. :)

Chodzi mi o to, że każdy może mieć swoje poglądy, o ile nie narzuca ich innym ludziom.

-=-

Frazesy typu:

 () Piłsudski konstytucję przyrównywał do prostytucji
 () demokracja wyniosła Hitlera do władzy
 () grupa ludzi jest tak głupia, jak jest głupi
               jej najgłupszy aktywny uczestnik
 () tłum zwykle niszczy, nie buduje; do budowy jest
    potrzebny reżim, zwany czasami drylem wojskowym

chyba każdy zna...

-=-

Zastanówmy się nad tym, dlaczego wybieramy Piesiewicza rodem
z Koziej Wólki na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polski?
(Rzeczpospolitej Polski,  Rzeczypospolitej Polskiej? -- trudna
sprawa, zatem może warto  ograniczać się do literek RP?) Czy
nie dlatego, że biedak miauczy, prosząc (albo wręcz żebrząc)
o ten urząd?

Czy Polacy uświadamiali sobie prawa prezydenta RP, gdy powoływali
swymi głosami Bronisława Komorowskiego na urząd prezydenta RP?
Ukraińcy nie znali uprawnień Poroszenki w chwili wyborów -- bo
nikt (poza wszechwiedzącym Bogiem) ich nie znał w czasie wiadomych
wyborów. Ale uprawnienia (prerogatywy?) prezydenta RP były określone
całkiem nieźle w czasie wyborów prezydenckich z pamiętnego roku 2010,
kiedy to ta sama katastrofa powołała przed oblicze Boga obu żyjących
wówczas prezydentów RP -- Kaczorowskiegi i Kaczyńskiego.

Obecnie, gdy wojna za tak zwanym pasem (niekoniecznie granicznym)
wodzem sił zbrojnych RP jest ,,wojskowy'' Bronisław Komorowski,
któremu za adwersarza historia przydzieliła/wyznaczyła/postawiła
prawdziwego wojaka, oficera KGB, Putina I Łagodnego...

Woda łagodnie ściekająca po twardych kamieniach -- pokonuje
te kamienie, żłobi_je/urabia_je tak, jak chce, czyli
dostosowuje je do swoich potrzeb i do swoich oczekiwań....

Jednoznacznie/jasno/wyraźnie/ostro widzę efekt ewentualnego
starcia Bronisława Groźnego z Władimirem Łagodnym...

-=-

Mogę głosować na Ciebie? Nie mogę! Ty bowiem zakładasz
możliwość świadomego kupowania u Solorza... Taki kandydat
jest u mnie przekreślony. :) Jeśli chcesz liczyć na mój
głos (a raczej -- na głos mego poparcia) nawróć się!

Data: 2014-09-26 09:02:09
Autor: Trybun
[...]

Nic to nie da - kanalia, jak zresztą i każda inna, odpowie Ci to czego od niego oczekujesz. A i tak będzie później robił swoje.

Obywatel w krajach tzw demokracji nie ma możliwości wybierać

Ja bym to inaczej wypowiedział:

   nie ma możliwości wyboru

Ależ ma - miedzy jedną kanalią a drugą. Ale nawet 90% negatywnych głosów społeczeństwa nic w tej szopce nie zmienia. Społeczeństwo nie może oddać głosu na "NIE".

[...]

A ja jak najbardziej jestem za demokracją, ale za taką w której ci co się pchają do koryta odpowiadają za to co robią. Jednym słowem - demokracja na wzór starogrecki.

[...]

I miał Dziadek rację, kodeks obowiązujący w burdelu ma więcej wspólnego z sprawiedliwą praworządnością niż konstytucje w wielu krajach.

Nie gadaj, demokracja świetna sprawa. Potęga Starożytnego Rzymu czy później USA powstała na polu właśnie demokracji. Że to poźniej w obu przypadkach się wypaczyło, wykoślawiło to już inny temat.

-=-

[...]

Przede wszystkim - należy zmienić miano "Rzeczpospolita" na coś z czego Polacy mogliby być dumni.

Polacy Komorowskiego wybrali? Nie widziałeś że on w minutę po zamknięciu lokali wyborczych i ogłoszeniu wyników, nic a nic się nie cieszył, a nawet sprawiał wrażenie zaskoczonego? A te późniejsze nocne sprzeczne wiadomości co do przewagi nad konkurentem? Wszystko wskazuje na to że kolesie ogłosili go prezydentem w ostatniej chwili.

-=-

[...]

Nie, nigdy nie będę kandydował -  zbyt cenię życie, a z moja postawą i zasadami skończyłbym w polityce tak jak Lepper, a w najlepszym wypadku jak Ikonowicz..

Data: 2014-09-26 19:15:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Trybun" 54250f68$0$4455$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Zakładasz z góry, że to kanalie?

Ależ ma - miedzy jedną kanalią a drugą. Ale nawet 90% negatywnych głosów społeczeństwa nic w tej szopce nie zmienia. Społeczeństwo nie może oddać głosu na "NIE".

Chyba, że na ulicy? ;)

A ja jak najbardziej jestem za demokracją, ale za taką w której ci co się pchają do koryta odpowiadają za to co robią. Jednym słowem - demokracja na wzór starogrecki.

Za młody jestem, aby pamiętać tamtą demokrację. ;)
Zauważ jednak, że częsty podział -- demokracja i komunizm -- jest
niezbyt trafny, jako że w komunizmie mamy ponoć wspólnotę dóbr,
a w demokracji mamy wspólnotę rządów. ;) Demokracja to władza
narodu, czyli wspólna władza.

Częste sformułowania typu:

   USA, RFN i inne demokratyczne państwa
   Chiny, ZSRR i inne komunistyczne państwa

są tedy ;) niezbyt dobrze dobrane. :)
(czy dobrać jest etymologicznie powiązane z dobrocią i z dobrem?)

[...]

Być może -- ani tych konstytucji nie znam, ani tych kodeksów...

Nie gadaj, demokracja świetna sprawa. Potęga Starożytnego Rzymu czy

Jasne -- Rzym i demokracja!!! Demokracja Rzymu -- to brutalność
podpierana legionami (wojskiem) i pieniędzmi oraz wpływami.

później USA powstała na polu właśnie demokracji.

(; Tam jest demokracja stuprocentowa!!! ;)

Że to poźniej w obu przypadkach się wypaczyło, wykoślawiło to już inny temat.

Aha... Ale komunizm też jest doskonały -- jedynie błędy
i wypaczenia są złe. ;) Nawet Łuksza (partyjna) uważała,
że ustrój musi uwzględniać naturę ludzi i być odporny na
wypaczanie. :)

Przede wszystkim - należy zmienić miano "Rzeczpospolita"
na coś z czego Polacy mogliby być dumni.

Więc na co? Na Lechistan?

[...]

Jasne -- nawet być może nie wiedział o swej bierności... ;)
Poczekaj -- może okaże się, że i Ciebie wybrano?

[...]

IMO to nie kwestia wyceny życia, ale przydatności społecznej.
Jeden zarabia dupą (jak Solorz) inny jest politykiem (jak
Tusk) a jeszcze inni ma swoją firmę, ,,pracuje u kogoś'',
,,obcina kupony'' itd... Ten kradnie, tamten rabuje,
ów morduje (jako żołnierz czy prywatny zabijaka) lub
jakoś inaczej zapewnia sobie bytowanie...

Powołam się na cudze myśli

  jak żyd nie był kimś, to ten żyd był nikt

  http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze_alfabetycznie/kaczmarskiego/o/opowiesc_pewnego_emigranta.php

Użyłem małych liter, bo piszę o wyznaniu, nie o narodowości:
buddysta, katolik, prawosławny, protestant, żyd...

a z moja postawą i zasadami skończyłbym w polityce tak jak Lepper, a w najlepszym wypadku jak Ikonowicz..

Lepper nieraz daleko zaszedł, ale był niezdecydowany -- zbyt szybko powracał. ;)

   wicemarszałek sejmu RP; marszałek sejmu RP;
   minister rolnictwa RP; wicepremier rządu RP;
   europoseł

Ponoć był tak chwiejny w swych poczynaniach, że nawet
zawrócił tuż przed maturą, ;) co mu nie przeszkodziło
w zdobyciu honorowych doktoratów. Był nawet tak honorowy,
że stał się profesorem, i nie tylko...

    W 2001 został w Nowym Jorku odznaczony przez Roberta Kennedy'ego Jr.
    Medalem im. Alberta Schweitzera przyznanym przez Instytut na rzecz
    Dobra Zwierząt[40]. W 2003 został mu przyznany tytuł ,,Człowieka Roku''
 -> pisma ,,Forum Psychologiczne''[41]. W 2005 został honorowym członkiem
    kierowanej przez Jana Kobylańskiego Unii Stowarzyszeń i Organizacji
    Polskich w Ameryce Łacińskiej[42]. W marcu 2006 został uhonorowany
    przez ks. Henryka Jankowskiego Orderem św. Brygidy[43].

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Lepper#Wykszta.C5.82cenie_i_praca_zawodowa

Zawrócił też z drogi ,,Balcerowicz musi odejść'', :)
znanej tu i ówdzie jako: ,,Nigdzie (z więzienia) nie odchodź''...

-=-

Wielu też uważa, że zawrócił przedwcześnie nawet z tak zwanej drogi życia...

[zawsze wiedziałem o tym, że konsekwencja jest potrzebna a wytrwałość -- to cnota]

IMO Lepper osiągnął bardzo dużo.

Data: 2014-09-21 18:32:01
Autor: masti
Trybun wrote:

[...]

to pokaż, które punkty koncesji Aero złamało. nie krepuj się.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-22 11:50:29
Autor: Trybun
W dniu 2014-09-21 20:32, masti pisze:
Trybun wrote:

[...]

Już daj sobie spokój z tą obroną Częstochowy. Padalec zmienił ewidentnie postanowienia regulaminu , zrobił to na niekorzyść klientów, i o co z takim uporem kruszysz tą swoja kopię..

Data: 2014-09-22 10:46:53
Autor: masti

Trybun wrote:

[...]

a ty cały czas usiłujesz mu wmówić, że to źle ale nie potrafisz pokazać
na jakiej podstawie. Dla Ciebie źle, że zmienił ale nie umiesz wykazać,
ze to niezgodne z koncesją. A skoro zgodne to miał do tego prawo i już.
Nikt Ci nie każe uzywać. Mozesz w ramach protestu wypowiedziec umowę.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-22 15:50:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"masti" lvoumt$g6n$1@dont-email.me

[...]

Miało być za darmo -- dla mnie nie ma wcale.

Wyobraź sobie, że za drobną opłatą (miliarda plnów)
dam Ci możliwość darmowego odbierania mleka -- ale
w innej (niż nasza) galaktyce. :) Bierz tego mleka
tyle, ile zdołasz. Bierz w butelki, kartony, kanistry,
cysterny -- i rób z nim to, co Twoja dusza zapragnie
(pij, sprzedawaj, rób z niego sery czy inne jogurty,
proszkuj, karm nim krowy ;) czy psy... ;)

Data: 2014-09-22 15:15:45
Autor: masti
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

naprawdę? To ile każą sobie płacićza Aero2?

[...]

daj. Przeanalizuję warunki i albo to kupię albo nie.
To ile zapłaciłeś za to Aero?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-23 01:02:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"masti" lvpef1$2lp$1@dont-email.me

Miało być za darmo -- dla mnie nie ma wcale.

naprawdę? To ile każą sobie płacićza Aero2?

Nie znam cennika Aero2. Natomiat kapciowanie
udaremniło ;) zupełnie wiadomy kanał, ale tak,
że daremne są starania...

[...]

daj.

Dałem -- czekam ;) na pieniądze.
Mleko możesz odbierać kiedy zechcesz w dowolnym momencie. ;)
Za parędziesiąt lat będzie kosmiczna winda, którą pokonać
zdołasz kilkaset kilometrów. Pozostałe lata świetlne też
jakoś sobie zorganizujesz.

Przeanalizuję warunki i albo to kupię albo nie.

Powiedziałeś 'daj', więc dałem.
Teraz zapłać. ;)

To ile zapłaciłeś za to Aero?

Jak już pisano -- 2 miliardy pln należy podzielić na 200
tysięcy użytkowników. Aby te 2 miliardy odzyskać -- rząd
PO okrada podatników twierdzeniami typu:

 człowiek, który:

     nie może siedzieć długo (dłużej niż kilkanaście godzin tygodniowo)
     nie może pochylać głowy (dłużej niż kilka minut dziennie)
     ma wrodzone wady wzroku (w tym niedowidzenie oka)
     ma astmę na tle alergii
     uszkodzony słuch
     musi codziennie sporo ćwiczyć, aby żyć

   jest w 100% zdrowy -- i płacił składki na OBOWIĄZKOWE
   ubezpieczenie (do ZUS) niepotrzebnie

   nie może skorzystać z sanatorium leczącego astmę
   (choć takie sanatoria są wybudowane za pieniądze
   podatników i płatników ZUS)

 owszem, prawo w RP jest, sejm RP jest, ustawy są, ale
 nie w tym celu, aby dotyczyć/obejmować wszystkich ludzi

 owszem, rektor państwowej uczelni słowo dał, pracę wziął,
 ale zapłacić za nią nie musi, gdyż taka jest wola Boża

Pieniądze państwowe nie biorą się znikąd -- są efektem pracy
podatników. Ktoś, kto rozrzuca te pieniądze -- okrada podatników.

Nie chodzi jednak o same 2 miliardy -- ważny jest też aspekt demoralizacji.
Aero2 pokazuje sposób zarabiania w RP -- być jedyny możliwy!

Mniej więcej wtedy, gdy Solorz wprowadzał kapcie -- rodzice
niepełnosprawnych ludzi odwiedzili sejm, aby spotkać się
z premierem rządu RP. Premier długo zwlekał, aż wreszcie
spotkał się ze swymi ,,poddanymi'', aby zakomunikować im:

 -- nie ma pieniędzy na was, choć są (znacznie większe) na dobroczyńców
 -- proces legislacyjny nie zezwala na ,,błyskawiczne'' zmiany
 -- nie ma mowy o powiązaniu waszego uposażenia z minimalnym wynagrodzeniem

Rząd RP nie może płacić minimalnego uposażenia poszkodowanym rodzicom,
którzy płacili OBOWIĄZKOWE składki ubezpieczeniowe, ale może płacić
znacznie więcej ,,dobrodziejom'' takim jak placówki opiekuńcze i może
rezygnować z pobierania należnych opłat od ,,dobroczyńców'' takich jak Solorz.

IMO Tusk uznał, że jest szefem prywatnej firmy -- RP Sp. z oo. ;)
(być może nawet uznał, że firmę tę odziedziczył po dziadku)
A Tobie (wg mnie) wydaje się, że jesteś jakimś mecenasem tej spółki.

Zyyy ostatniej chwili.

  ponoć państwowa służba zdrowia tak sprawnie pracuje,
  że na operację można czekać siedemnaście lat

ale

  Fiskus jest aż tak bogaty, że rezygnuje z opłat licencyjnych wartych miliardy plnów.

-=-

Wracając do tematu ;) -- smakuje/odpowiada mleko?

Mnie darmowe Aero2 być może odpowiada -- nie wiem, bo jest
zbyt starannie chronione przede mną za sprawą kapciową;
być może tak samo starannie, jak sąsiednie galaktyki są
przed nami chronione dużą odległością dzielącą te galaktyki
od nas.

Darmowy internet Aero2 to farsa.

Data: 2014-09-23 13:06:50
Autor: masti
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

"masti" lvpef1$2lp$1@dont-email.me

Miało być za darmo -- dla mnie nie ma wcale.

naprawdę? To ile każą sobie płacićza Aero2?

Nie znam cennika Aero2.

czyli nic nie zapłaciłeś

Natomiat kapciowanie
udaremniło ;) zupełnie wiadomy kanał, ale tak,
że daremne są starania...

ja idziesz ulicą i stoi płot od parku z zamkniętą bramą bo zgodnie z
regulaminem jest zamykany na noc to też będziesz krzyczał na cały świat
jak a niesprawiedliwość Cię spotkała?

[...]

po pierwsze nie darmowy a bezpłatny.
po drugie farsą to będzie jak wykażesz, zę operator robi coś niezgodnie
z umową.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-24 00:52:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"masti" lvrr9a$hma$1@dont-email.me

Darmowy internet Aero2 to farsa.

po pierwsze nie darmowy a bezpłatny.

  http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,11608044,Darmowy_internet_Aero2__Tylko_dla_wytrwalych.html

Przeczytaj napis na karcie z Aero2.

po drugie farsą to będzie jak wykażesz,
zę operator robi coś niezgodnie z umową.

  farsa ż IV, CMs. ~sie; lm D. fars

  <<odmiana komedii, oparta na błahych konfliktach,
  posługująca się elementami komizmu sytuacyjnego,
  karykatury i groteski>>

  Dowcipna, lekka, płaska, zabawna farsa.
  Francuska farsa.
  Grać, wystawić farsę.

  przen. <<rzecz niepoważna, głupstwo, niedorzeczność, kpina>>

  Robić z czegoś farsę.
  Uważać coś za farsę.
  Cóż to za farsa!
  Życie to nie farsa.

  fr.

-=-

Reasumując:

Piłeś -- nie pisz.
Nie piłeś -- sprawdź ofertę Aero2 w praktyce i przeczytaj, co znaczy słowo 'farsa'.

Data: 2014-09-24 07:56:18
Autor: masti
[...]

a jak na płocie będzie napisane dupa?

Piłeś -- nie pisz.

piszesz po pijaku? toby wiele wyjaśniało.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-23 14:57:18
Autor: Trybun
W dniu 2014-09-22 12:46, masti pisze:

[...]

Właściwie to o co ci chodzi, jesteś jakimś przygłupem niezdolnym pojąć co jest dla jest porządne i uczciwe, czy w głupkowaty sposób lubisz się przekomarzać?
Dla twojej wiadomości - już ją temu mataczowi ją wypowiedziałem, a jak go kiedy spotkam na ulicy to dostanie w ryj za to na co mnie naciągnął.

Data: 2014-09-23 13:13:57
Autor: masti
Trybun wrote:

[...]

co to znaczy porządne i uczciwe? Operator Aero wyłozył kupę kasy. Czy
nie uważasz, zę jest porządne i uczciwe by zanim się go opluje sprawdzić
czy robi to co robi zgodnie z nałożonymi na niego przez Państwo
obowiązkami czy nie?
Dla twojej wiadomości - już ją temu mataczowi ją wypowiedziałem, a jak go kiedy spotkam na ulicy to dostanie w ryj za to na co mnie naciągnął.

powstaniec ziemi doniczkowej z Ciebie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-24 01:17:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"John Kołalsky" lvsc02$omj$1@mx1.internetia.pl

masti> co to znaczy porządne i uczciwe? Operator Aero wyłozył
masti> kupę kasy. Czy nie uważasz, zę jest porządne i uczciwe
masti> by zanim się go opluje sprawdzić czy robi to co robi
masti> zgodnie z nałożonymi na niego przez Państwo obowiązkami
masti> czy nie?

Wzruszyłeś mnie tą dużą literą w słowie "panstwo". Jeszcze bardziej byś mnie wzruszył gdybyś napisał "My Naród" :-)

A gdyby tak jakąś pieśn patriotyczną... ;)

  My, Pierwsza Brygada,
  Solorza gromada
  na stos
  rzuciliśmy nasze pieniądze
  na stos na stos

Brak rytmiki? Jak na hymn Solorza -- może być. ;)

Rym -- i owszem, można dodać...

  My, Pierwsza Brygada,
  Solorza gromada
  na stos
  rzuciliśmy nasz grosz
  na stos na stos

więc może rzućmy i trochę rytmu?...

  My, Pierwsza Brygada,
  Solorza gromada
  na stos
  rzuciliśmy nasz życia grosz
  na stos na stos

Tusk wyłożył kupę kasy, Solorz też wyłożył kupę
kasy, inni dobrodzieje także wyłożyli kupy kasy...

IMO oni naprawdę wyłożyli i kupy, i pieniądze. :)

Problem jednak w tym, że dobrodzieje owi wyłożyli
kupy swoje, ale pieniądze wyłożyli nasze.

Data: 2014-09-24 01:05:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"masti" lvrrmk$kjr$1@dont-email.me

[...]

I ja sprawdziłem, i Trybun sprawdził i inni także
sprawdzili -- wiadome kapcie praktycznie udaremniają ;)
(czyli uniemożliwiają) korzystanie z Aero2.

Data: 2014-09-24 07:54:58
Autor: masti
[...]

i nikt z Was nie sprawdził, o co proszę od dawna, czy to jest niezgodne
z koncesją i warunkami dla Aero. Ale każdy uważa, ze mu się należy.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-24 10:59:19
Autor: Budzik
[...]

Ale przeciez to było uznaniowe...
Solorz poprosił urząd o zgodę - urząd mógł się zgodzic lub nie. Zgodził sie...

Data: 2014-09-24 11:01:25
Autor: masti
Budzik wrote:

[...]

czyli zgodnie z prawem.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-24 12:59:19
Autor: Budzik
[...]

Na chwile obecną tak.
Nie widziałem aby ktoś tu podwazał prawo w tej kwesti. no chyba ze osoby ktore ogolnie pisza ze wszystko jest bezprawne i do dupy.

Pytanie czy taka zmiana jest w dobrym tonie?

Data: 2014-09-24 13:14:18
Autor: masti
Budzik wrote:

Pytanie czy taka zmiana jest w dobrym tonie?

a to jest zupełnie inny temat. Ale zależy to od tego jakie są założenia
Aero w sprawie podejścia do klientów. Pewnie jakbym był klientem to by
mi się nie podobało, ale darowanemu koniowi ...

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-24 14:59:19
Autor: Budzik
[...]

Nikt tutaj niczego nikomu nie daje za darmo...

Data: 2014-09-24 15:22:17
Autor: masti
Budzik wrote:

[...]

ale bezpłatnie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-24 15:59:18
Autor: Budzik
[...]

Płatnosc została wykonana wczesniej. Za całe społeczenstwo.
Szkoda, ze kupujac taka usługe lepiej nie okreslono zasad jej udostepniania.

Data: 2014-09-24 19:57:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Budzik" XnsA3B2B2B08DBDFbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

ale bezpłatnie

Płatnosc została wykonana wczesniej.

Wykonujący ją wykazał się tak zwanym gestem -- za
około 200 tysięcy juserów zapłacił rezygnacją
z poboru/pobrania około 2 miliardów plnów.

Około 10 kpln na jusera. Za te pieniądze kupiłbym
i najlepszy tablet, i najlepszy smartfon, i jeszcze
starczyłoby mi na batoniki czy lejzy oraz na dziewiczy lejek... ;)

Data: 2014-09-25 18:06:26
Autor: masti
Budzik wrote:

[...]

określono. Tylko troll Enuel uparcie uważa, że jego widzimisię jest
ważniejsze od prawa

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-25 20:59:12
Autor: Budzik
[...]

No to jeżeli okreslono, to szkoda ze w taki niekorzystny sposób dla uzytkownika koncowego.

Data: 2014-09-25 21:21:16
Autor: masti
Budzik wrote:

[...]

ale to zupełnie nie to o czym dyskutujemy

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-26 19:43:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"masti" m0210c$n6q$1@dont-email.me

No to jeżeli okreslono, to szkoda ze w taki
niekorzystny sposób dla uzytkownika koncowego.

ale to zupełnie nie to o czym dyskutujemy

A o czym rozmawiamy? O tym, że karta Aero2
połączona jest z wydatkiem 27 plnów?

Data: 2014-09-26 18:45:59
Autor: masti
[...]

nie wiesz o czym ale się wypowiesz?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-26 21:40:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"masti" m04c97$tia$1@dont-email.me

A o czym rozmawiamy? O tym, że karta Aero2
połączona jest z wydatkiem 27 plnów?

nie wiesz o czym ale się wypowiesz?

Użyłeś słowa 'ale' jako spójnika czy jako partykuły?

Data: 2014-09-26 19:41:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"masti" m01lj1$vmq$1@dont-email.me

określono. Tylko troll Enuel uparcie uważa,
że jego widzimisię jest ważniejsze od prawa

Na wszelki wypadek zauważę, że masti prezentuje swój
pogląd, którego nie autoryzuję i który uważam za błędny.
Podobnie za błędną uznaję pisownię Enuel tam, gdzie
należałoby użyć słowa 'Eneuel'.

Teraz mam taki numer telefonu, kiedyś korzystałem z innego. :)

          Mój Eneuel      Enuel                      Eneul
          665 363835      36835                      36385

ale nie pamiętam takiego (36835) numeru telefonicznego...

Data: 2014-09-24 19:52:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"masti" lvunj9$e93$1@dont-email.me

Nikt tutaj niczego nikomu nie daje za darmo...

ale bezpłatnie

Nie bezpłatnie, ale w zamian za niezapłacenie 2 miliardów złotych.

-=-

Masti udaje, że zapomniał o tym, iż Solorz nie zapłacił Fiskusowi
za to, co wziął od społeczeństwa. :) Fiskus dał Solorzowi za darmo
to, co innym osobom (konkurentom Solorza) sprzedaje.

I tenże Fiskus, aby uzupełnić braki, zwiększa obciążenia
fiskalne ludziom, którzy mieli korzystać z Aero2. :)

IMO nawet kot zrozumie, o co tutaj chodzi;
tymczasem masti -- udaje, że nie rozumie. :)

Masti jest jak małe dziecko, przyłapane na
podkradaniu dżemu ze słoika, które (trzymając
swymi rękami odkręcony słoik z tymże dżemem)
swymi umorusanymi tymże dżemem ustami zapewnia
dorosłych, iż ,,był tu jakiś obcy pan, który
wyżarł dżem ze słoika''...

Moje koty (a kiedyś miewałem koty na utrzymaniu)
zwyczajowo nie jadły ze stołu. W ostateczności,
gdy były zbyt mocno głodne, zanim zjadły coś,
co znalazły na stole -- zrzucały to coś (to
jedzenie) na podłogę...

Mogły oczywiście jeść prosto ze stołu i udawać, że to nie
one jadły. ;) Jednak wolały ,,drogę prawną'' -- z podłogi
jeść mogły a że nieumyślne ;) zrzucenie czegoś ze stołu
na podłogę zwyczajowo nie było karane, zatem...

Czy kot potrafi myśleć? Jeśli kot nie potrafi
myśleć -- czy może coś uczynić umyślnie bądź
bezmyślnie?

-=-

Masti zestawiony z typowym kotem ukazuje, że jednak koty potrafią myśleć. :)

Data: 2014-09-24 19:39:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Budzik" XnsA3B2A98D3F49Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

[...]

Masti ma pamięć wybiórczą. :) (jak typowy oszust czy krętacz)
Pamięta, że Solorz coś ,,daje'', ale przy tym zapomina, że
Solorz zobowiązał się do tego ,,dawania'' w zamian za to,
że nie ,,da'' Fiskusowi.

Tak wygląda zazwyczaj ,,dobroczynność skomplikowana''. :)

Fiskus nie zabrał Solorzowi zwyczajowych/należnych 2 miliardów
plnów -- w zamian za co Solorz miał dawać ludności dostęp do
swoich sieci. Tymczasem Solorz nie dając Fiskusowi należnych
pieniędzy, zabrał ludziom dostęp do swoich sieci. :)

Sprawa jasna -- a jednak masti udaje, że nie pojmuje, o co nam chodzi...

-=-

Solorz kradnie i demoralizuje. Zarabia dupą (małżeństwami
i rozwodami) oraz krętactwem, podpierając się moralnymi
karłami takimi jak masti.

Data: 2014-09-25 17:58:27
Autor: masti
[...]

nie idź tą drogą trollu

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-26 19:47:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"masti" m01l43$rtk$1@dont-email.me

Masti ma pamięć wybiórczą. :) (jak typowy oszust czy krętacz)

nie idź tą drogą

Nie zamierzam, ale dziękuję Ci za Twoją radę. :)
Jak widać -- Tobie ta droga nie dała zwycięstw/sukcesów.
Po co uczyć się na swoich błędach, skoro można (a tutaj
akurat można -- masti najwyraźniej zezwala) uczyć się
na cudzych błędach...

trollu

Data: 2014-09-24 19:32:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Budzik" XnsA3B29657DEE99budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Pytanie czy taka zmiana jest w dobrym tonie?

To nie jest jedyne pytanie.

Jeśli kapcie skutecznie blokują dostęp do Aero2 -- Solorz łamie umowę.

Wg mnie kapcie skutecznie blokują mi dostęp, co widać
wyraźnie wtedy, gdy porówna się zero (moją korzyć
z Aero2 po zakapciowaniu) ze stanem wcześniejszym
(z moją korzyścią płynącą z Aero2 sprzed zakapciowania).
Można rzecz jasna błądzić sugerowaniem, iż być
może w czasie okapciowywania pojawiły się inne
(niezależne od Solorza) przeszkody w moim korzystaniu
z Aero2, ale IMO akurat takie inne przeszkody trudno znaleźć.

Tony to zupełnie inna dziedzina sztuki. ;)
Nalezą raczej do muzyki. ;)

-=-

Ogólnie te (te, czyli Solorzowe) kapcie nie muszą być zgodne
z prawem, skoro wcześniejsze takie (takie, czyli Solorzowe)
kapcie zostały zakwestionowane prawnie. (piszę tu o ,,prawie
osobnika o pseudonimie masti'', nie o polskim prawie w ogóle,
bo nie znam uprawnień wiadomego urzędu) Skoro prawo dopuszcza
kwestionowanie kapci w ogóle -- skąd ta pewność, że obecne
kapcie są dobre/prawe?

Data: 2014-09-24 17:59:18
Autor: Budzik
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

Pytanie czy taka zmiana jest w dobrym tonie?

To nie jest jedyne pytanie.

Byc moze.

Jeśli kapcie skutecznie blokują dostęp do Aero2 -- Solorz łamie umowę.

Zlożyłes zawiadomienie?

Data: 2014-09-24 23:24:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Budzik" XnsA3B2CAD24E38budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Jeśli kapcie skutecznie blokują dostęp do Aero2 -- Solorz łamie umowę.

Zlożyłes zawiadomienie?

Tak -- i nawet wiem, że je czytałeś. :)

-=-

Gdy urzędnika wyzwiesz na grupach dyskusyjnych od (wiadomo
od czego) przeczyta to i zaproponuje Ci ,,ugodę'', ale gdy
napiszesz o łamaniu prawa -- przeoczy to...

Data: 2014-09-24 22:59:17
Autor: Budzik
[...]

Nie przypominam sobie, ale mozliwe...

Data: 2014-09-25 01:41:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Budzik" XnsA3B36A7124CEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Masz dziwną pamięć. ;)

Data: 2014-09-25 00:59:16
Autor: Budzik
[...]

Wybiórczą zapewne.
Duzo czytam ale wszystkiego zapamietac nie jestem w stanie.

Data: 2014-09-25 16:23:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Budzik" XnsA3B317B98F067budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Nie przypominam sobie, ale mozliwe...

Masz dziwną pamięć. ;)

Wybiórczą zapewne.

Właśnie to miałem na myśli -- Ty też tak uważasz? ;)

Duzo czytam ale wszystkiego zapamietac nie jestem w stanie.

Różnie bywa. IMO dobra pamięć jest podstawą sukcesów życiowych. ;)

Ponoć bywa tak, że człowiek wyciągnie rękę po szklankę z wodą,
ale zanim tę szklankę uchwyci -- zapomni o tym, co miał uczynić
z tą wodą w szklance... ;)

-=-

Solorz (dla przykładu) zapomniał o tym, że nie zapłacił
Fiskusowi (czyli społeczeństwu) 2 miliardów plnów. :)
Natomiast doskonale pamięta o tym, że daje społeczeństwu
bezpłatnie dostęp do swoich sieci. :)

Data: 2014-09-25 20:59:15
Autor: Budzik
[...]

Oczywiście.
Ty zapamietujesz wszystko?
To chyba jakas choroba...

Data: 2014-09-26 20:12:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Budzik" XnsA3B3E934F50A5budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

[...]

Zapewne nie, ale Ty zapominasz
to, na co właśnie odpowiadasz...

To chyba jakas choroba...

Być może -- nie jestem lekarzem.
(a nawet, gdybym był lekarzem -- nie diagnozowałbym Cię zdalnie)

Data: 2014-09-24 14:28:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"masti" lvu8a5$ib$1@dont-email.me

[...]

Masti kombinuje jak koń pod górkę. ;)

Dlaczego wiadomy urząd uznał pierwotne kapcie za sprzeczne
z prawem, skoro ,,licencje'' nie zabraniały ogólnie kapciowania?
I jakie kryteria zadecydowały o tym, że obecne kapcie są już
zgodne z prawem, choć poprzednie kapcie były niezgodne z prawem?

Gdzie PRAWO ;) wyjaśnia (definiuje) jakość kapci?

-=-

Rozmowa z osobnikiem nazywającym siebie imieniem 'masti'
przypomina mielenie wody młynkiem do mielenia kawy.

Data: 2014-09-24 12:48:06
Autor: masti
[...]

nie. to Ty sobie ubzdurałeś, że coś Ci się należy według tego jak Ty to
definiujesz

[...]

no właśnie.

-=-

Rozmowa z osobnikiem nazywającym siebie imieniem 'masti'
przypomina mielenie wody młynkiem do mielenia kawy.

ale musisz odpowiadać? Masz taki imperatyw?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-24 16:11:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"masti" lvuei5$9so$1@dont-email.me

Masti kombinuje jak koń pod górkę. ;)

nie. to Ty sobie ubzdurałeś, że coś Ci się
należy według tego jak Ty to definiujesz

Masti chwyta się uniwersalnych metod/chwytów,
takich jak zarzut postawy roszczeniowej.

Uniwersalne chwyty:
(ale chyba nie {} chwytaki)

  () zarzut niemerytoryczności
  () zarzut postawy roszczeniowej
  () zarzut niezdolności myślenia
     (tak zwanego myślenia abstrakcyjnego)
  () zarzut bezduszności (braku litości)

[...]

No właśnie -- co?

Masti zakłada, że obecna postać kapci jest zgodna z prawem, gdyż
uznał tak urząd -- arbiter wg osobnika o pseudonimie masti.
Tenże urząd jednak uznał inną postać tychże kapci za nielegalną,
choć nie wskazał podstaw uznania legalności bądź nielegalności
danej/badanej postaci kapciowej.

Czy zatem {prawo wg osobnika o pseudonimie masti} == {widzimisię urzędu}?
Zapewne nie -- zapewne masti nie uzna tego widzimisia w każdym kontekście.

Jak już pisałem -- rozmowa z kimś takim jak masti daje efekty takie same
jak mielenie substancji bezpostaciowej (płynu -- choćby wody w warunkach
normalnych) młynkiem do mielenia kawy.

Rozmowa z osobnikiem nazywającym siebie imieniem 'masti'
przypomina mielenie wody młynkiem do mielenia kawy.

ale musisz odpowiadać? Masz taki imperatyw?

Od kiedy ;) imperatyw jest równoznaczny z obowiązkiem, choćby
moralnym? Wg słownika -- od Kanta, a i tu -- niekoniecznie.

   imperatyw m IV, D. -u, Ms. ~wie; lm M. -y

   <<nakaz, reguła; norma moralna>>

   Imperatyw ideowy, społeczny, twórczy.

   filoz. Imperatyw kategoryczny

   <<w etyce Kanta: bezwarunkowy nakaz moralny zobowiązujący
   człowieka do przyjęcia tylko takich zasad postępowania,
   jakie w każdej chwili mogłyby się stać normami powszechnymi>>

   z łac.

A może masti uważa, że nakaz automagicznie zmusza?

Przemyślmy taki eksperyment:

  Jeżeli masti nakazuje mi wykonanie czegoś -- ja muszę to wykonać?

Na pewno nie, zatem imperatyw/nakaz nie jest tożsamy ze zmuszeniem.
(chyba, że ze zmuszeniem nieefektywnym, nieskutecznym)

-=-

Rozważania prowadzone ,,wokoło'' myśli osobnika o pseudonimie
masti prowadzą na manowce? Mogą być co najwyżej treningiem
,,gadania bezsensownego''? :) Takie gadanie nie jest pozbawione
sensu, gdyż ćwiczy wytrwałość i asertywność. Ponadto buduje coś
na kształt obrony immunologicznej -- swoiste przeciwciała, które
mogą przydać się (i zwykle przydają się) w tak zwanym realu. :)
[(; wiem -- real został kupiony przez Auchan, ale cóż... ;)]

IMO każda tak zwana sztuka walki wymaga pozornie bezsensownych
ćwiczeń, których celem jest budowanie i doskonalenie strategii
obronnych, koniecznych do prowadzenia walki/wojny/sporu/bitwy.

Zatem absurdalność zachowań osobnika o pseudonimie masti nie jest
dopustem Bożym, ale dobrodziejstwem koniecznym do ćwiczeń duszy.

Tak zwany trening osobowości. ;)

-=-

    Trzema ciosami zrąbał drzewo
    I śmiał się - to masło nie pień -
    Rąbaliśmy z tymi co zostali w śniegach
    Pnie zmarznięte na kamień

   http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze_alfabetycznie/kaczmarskiego/s/starosc_piotra_wysockiego.php

Data: 2014-09-24 14:21:22
Autor: masti
[...]

a ty dalej swoje. Możesz nie korzystać. nikt Cię nie zmusza.
[ciach bełkot]

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-24 18:19:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"masti" lvuk12$i5t$1@dont-email.me

Masti chwyta się uniwersalnych metod/chwytów,
takich jak zarzut postawy roszczeniowej.

a ty dalej swoje. Możesz nie korzystać. nikt Cię nie zmusza.
[ciach bełkot]

Środków uniwersalnych (do wszystkiego -- czyli do niczego) jest wiele.
Innym takim środkiem jest oskarżanie o bełkotliwe wypowiadanie myśli.

   "Eneuel Leszek Ciszewski" lvujfj$4gg$1@node2.news.atman.pl

   > Uniwersalne chwyty:
> [...]

 () zarzut bełkotania

Oczywiście (oczywiście? -- chyba oczywiście) mój interlokutor
nie wykazuje mego bełkotania, a jedynie arbitralnie je stwierdza.

    bełkot m IV, D. -u, Ms. ~ocie; lm M. -y

    1. <<niewyraźna mowa>>

      Pijacki bełkot.

    przen.

      a) <<niezrozumiały tekst>>

         Artystyczny bełkot.

      b) DB. -a; lm M. -y

         <<osoba mówiąca szybko, niewyraźnie>>

    2. łow. <<głos wydawany przez tokującego cietrzewia; bulgot>>

 () masti nie wie, że Aero2 to darmowy internet wg Aero2
 () masti nie wie, co znaczy słowo 'farsa'
 () masti nie wie, że gramatyka związana jest z morfologią

Ale ów masti -- zarzuca mi bełkotanie. :)

Data: 2014-09-25 18:07:57
Autor: masti
[...]

zostałeś wielkrotnie poproszony o udowodnienie swoich wypocin przy
pomocy prawa. Zamiast tego wylewasz tony bełkotu nie mającego oparcia w
niczym poza Twoim widzimisię. Czyli troll właściwy.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-26 19:28:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"masti" m01llt$km$1@dont-email.me

zostałeś wielkrotnie poproszony o udowodnienie swoich wypocin
przy pomocy prawa. Zamiast tego wylewasz tony bełkotu

Czy miarą bełkotu może być tona? (a może -- ton?)
Niby bełkot może być w złym (lub w dobrym?) tonie...
Może masz na myśli nie tysiące kilogramów, ale inne tony?
Może nieopatrznie skorzystałeś z cudzych przemyśleń,
zapisanych jakoś tak:

  -- bełkot w złym tonie

zapominając znów o tym, że nie ja jestem na bakier
z gramatyką, ale Ty nie masz pojęcia o gramatyce,
co wykazałem wcześniej.

nie mającego oparcia w niczym poza Twoim widzimisię. Czyli troll właściwy.

Współpraca z Tobą -- to przyjemność.

   "Eneuel Leszek Ciszewski" lvuquc$caf$1@node2.news.atman.pl

> [...]

   >   >  () zarzut niezdolności myślenia
   >   >     (tak zwanego myślenia abstrakcyjnego)
   >   >  () zarzut bezduszności (braku litości)

  () zarzut trollowania

Och, gdyby inni podkładali się tak, jak Ty...

   http://sjp.pwn.pl/sjp/podlozyc-sie;2502379.html

   podłożyć się -- podkładać się pot.

   <<swoim zachowaniem postawić się w sytuacji
   niekorzystnej dla siebie, narażając się na
   złe potraktowanie>>

Czy jesteś mistrzem w tej dziedzinie?

Data: 2014-09-24 12:59:18
Autor: Budzik
[...]

Leszku, oczekujesz ze kazda rzecz będzie zero jedynkowo ustalona w prawie?

Data: 2014-09-24 19:17:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Budzik" XnsA3B2967213594budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Gdzie PRAWO ;) wyjaśnia (definiuje) jakość kapci?

Leszku, oczekujesz ze kazda rzecz będzie zero jedynkowo ustalona w prawie?

Rozmowa z Tobą jest równie owocna co rozmowa z osobnikiem o pseudonimie masti.

Na jakiejś podstawie urząd musi oprzeć swój
werdykt nawet/także wtedy, gdy jest arbitrem.

-=-

Skoro wczesne kapcie wg urzędu były złe -- założyć należy
możliwość prawnego kwestionowania istnienia kapci w ogóle
(także przez kogoś z nas -- kogoś, kto potrafi odczytać
stosowne prawo) a tymczasem masti odrzuca taką ewentualność.

Nie jest istotne tutaj, czy wiadome prawo jest jednoznacznie zapisane.

Istotne jest tutaj to, że

  (A) masti zakłada, iż urząd uznał, więc tak jest
      (najwyraźniej masti uważa, że ów urząd nie
      ma możliwości popełnienia błędu)
  (B) masti zakłada, że obecne kapcie nie mogą być kwestionowane
      (czyli zakłada że nie ma możliwości kwestionowania
      kapci -- ani wcześniejszych, ani obecnych)
  (C) masti zauważył, że wcześniejsze kapcie zostały
      skutecznie/prawnie zakwestionowane przez urząd
      (a skoro urząd uznał -- uznał na pewno zgodnie
      z prawem, czyli IMO jeśli ten urząd coś
      zakwestionował -- wg osobnika o pseudonimie
      masti na pewno zakwestionował prawnie, co
      wynika pośrednio z punktu A)

IMO masti gubi się w swych wywodach.

-=-

Co to za określenie -- 'zero jedynkowo'?

Jesteś biegłym sądowym Pogorzelskim, który celowo kaleczy
pisownię? Pogorzelski ma swój cel -- świadomie kaleczy
pisownię, aby ,,w razie czego'' -- ,,zdjąć marynarkę''.

BTW -- polubiłem związek frazeologiczny (skoro ma być
,,patetycznie'' -- niech będzie, aby masti był kontent;
'kontent', czyli z francuska -- 'zadowolon', coby nie
napisać -- 'zadowolony') 'zdjąć marynarkę' w sensie:

   -- uchylić się od odpowiedzialności
   -- uniknąć odpowiedzialności karnej
   -- uniknąć kary, jaką jest 'powieszenie za jaja'.

Można by kolejnym ;) razem użyć opisu 'określenie
idiomatyczne' w miejsce obecnego ;) tu 'związku
frazeologicznego'. ;)

Pozwolę sobie na opisanie godne innej grupy...

Piszę posty, więc post_anowilem skorzystać z mobilnej
aplikacji, w celu zlecenia przelewu wewnątrz banku
merytorycznego... Dwie próby zlecenia via smartfon -- nie
dały pożądanego rezultatu. Sięgnąłem tedy po tablet...
Przelew zleciłem, ale efektu -- już w tablecie zobaczyć
nie mogłem... Tak więc sięgnąłem znów po smartfon...

Tu zaś oczętom moim ukazał się widok żałosny...
Przelew wewnętrznie merytoryczny ;) poszedł, ale
z historycznego punktu widzenia okazało się, że
lipcowe odsetki od odsetek zgarnął w całości
niejaki Mateusz Szczurek...

To jest dopiero ,,obniżanie podatków''. :)
Truskolaski budował skrzyżowania w dole (aby zjeżdżać
w nie, nabierając szybkości i aby wyjeżdżać z nich,
jak z dołka, tracąc szybkość) a rząd Tuska obniżał podatki...

Wspólne konto potrafi dać 200% podatku, lub więcej. :)
Mając małą kwotę na wspólnym oszczędnym, można doczekać
się nielegalnego debetu skutkującego po latach utratą
całego majątku -- w majestacie prawa...

To jest dopiero PRAWO!!!

Data: 2014-09-24 17:59:18
Autor: Budzik
[...]

A mimo to odpowiadasz...
Jakies masochistyczne ciągoty?

Na jakiejś podstawie urząd musi oprzeć swój
werdykt nawet/także wtedy, gdy jest arbitrem.

Oczywiscie. Ja nie twierdze, ze nie ma byc prawa w ogole.
Ja twierdze, ze nie wszystko moze byc opisane w kazdym aspekcie.

Data: 2014-09-25 00:00:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Budzik" XnsA3B2CABCC845Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

A mimo to odpowiadasz...
Jakies masochistyczne ciągoty?

Ćwiczę cierpliwość. :) Pewien filozof prosił
posąg o jałmużnę -- tym sposobem ćwiczył
spokojne przyjmowanie odmowy. ;)

Jestem pragmatykiem -- czynię coś zwykle po to,
aby mieć z tego czegoś zysk. :) Ostatecznie jest
to zawsze zysk materialny, ;) o ile pieniądze,
zwłaszcza bezgotówkowe, można zaliczyć do świata
materii... ;)

Duch drwi ze świata materii?
Owszem, ale nie pogardza zyskami materialnymi. ;)
Drwi -- gdyż ów duch nad materią góruje, panując
nad nią, czyniąc ją sobie posłuszną i sobie usłużną. :)

Na jakiejś podstawie urząd musi oprzeć swój
werdykt nawet/także wtedy, gdy jest arbitrem.

Oczywiscie. Ja nie twierdze, ze nie ma byc prawa w ogole.
Ja twierdze, ze nie wszystko moze byc opisane w kazdym aspekcie.

To jasne -- opisy znaleźć można w kon_spekcie, nie w a_spekcie. ;)
Nawet można znaleźć opisy spektakularne. ;) I zwykle znalezione
opisy są w aspekcie dokonanym, zaś znajdywane -- w niedokonanym. ;)
Spektrum (czy spectrum bądź SPECtrum? -- chyba raczej nie...)

  http://pl.wikipedia.org/wiki/Badania_SPECT
  SPECT -- Single Photon Emission Computed Tomography

ewspektów (czyli ewentualnych spektów) jest doprawdy
imponujące; można by nawet rzec -- spektakularne... ;)

  http://synonim.net/synonim/imponuj%C4%85cy
  Synonimy do słowa imponujący:
  [..] silny, spektakularny, spory [..]

Data: 2014-09-25 00:59:17
Autor: Budzik
[...]

Jak gadasz do posągu, to pol biedy.
Ale jak ten ci odpowiada i to w doddatku odmownie to juz jest cos nie tak... ;-)

Data: 2014-09-25 16:17:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Budzik" XnsA3B317A2B89E4budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

[...]

Wierzę Ci na słowo. ;) Nie będę sprawdzał/weryfikował -- oprę
się na Twoich doświadczeniach. Toż jesteśmy ludźmi -- musimy
mieć do siebie zaufanie.

Data: 2014-09-25 20:59:14
Autor: Budzik
[...]

Skoro brakuje ci zdrowego rozsadku aby samemu to wydedukowac to nie ma problemu - mozesz oprzec sie na moim.

Data: 2014-09-26 19:31:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Budzik" XnsA3B3E8FEC15CAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Wierzę Ci na słowo. ;) Nie będę sprawdzał/weryfikował -- oprę
się na Twoich doświadczeniach. Toż jesteśmy ludźmi -- musimy
mieć do siebie zaufanie.

Skoro brakuje ci zdrowego rozsadku

OK -- niech będzie, że ufanie Tobie jest
oznaką braku/niedostatku zdrowego rozsądku...

aby samemu to wydedukowac to nie ma
problemu - mozesz oprzec sie na moim.

Po co mamy spierać się?...

-=-

I już wiadomo, skąd powiedzenia:

 -- ociec, prać?
 -- sprać po pysku

Data: 2014-09-25 19:01:57
Autor: jerzu
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
On Wed, 24 Sep 2014 01:05:15 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

I ja sprawdziłem, i Trybun sprawdził i inni także
sprawdzili -- wiadome kapcie praktycznie udaremniają ;)
(czyli uniemożliwiają) korzystanie z Aero2.

Nie uniemożliwiają. Utrudniają. Mnie utrudniają na tyle, że karta
Aero2 poszła do szuflady.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-09-26 20:08:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"jerzu" tii82a9r4025jgqvll0dk1mqc52nr6v2tr@4ax.com

[...]

Tym właśnie jest utrudnianie -- w skrajności coś
jest tak trudne, że aż niemożliwe do zaistnienia.

Data: 2014-09-24 01:02:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Trybun" 54216e19$0$2243$65785112@news.neostrada.pl

Właściwie to o co ci chodzi, jesteś jakimś przygłupem

Biorąc pod uwagę fakty:

 masti nie wie, że Aero2 to darmowy internet wg Aero2
 masti nie wie, co znaczy słowo 'farsa'
 masti nie wie, że gramatyka związana jest z morfologią

można chyba ;) zbudować odpowiedź...

niezdolnym pojąć co jest dla jest porządne i uczciwe,
czy w głupkowaty sposób lubisz się przekomarzać?

IMO on raczej szuka Pana, któremu mógłby służyć jako niewolnik.

Data: 2014-09-14 03:05:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Trybun" 5412f10f$0$26858$65785112@news.neostrada.pl

To ty pokaż gdzie jest napisane że Żak może wprowadzać  zmiany które  utrudnią korzystanie z Aero2. Czego ty bronisz?

Broni Solorza, IMO mając nadzieję na jakiś ochłap od tegoż S.
Tak broniono Gatesa i całą masę innych ,,zbawców''.

Data: 2014-09-15 14:24:16
Autor: Trybun
[...]

Jak dla mnie to czysty masochizm, zdarzają się osobniki lubiące był poniżane, czy smagane batem.

Data: 2014-09-15 16:47:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Trybun" 5416da6c$0$2239$65785112@news.neostrada.pl

Broni Solorza, IMO mając nadzieję na jakiś ochłap od tegoż S. Tak broniono Gatesa i całą masę innych ,,zbawców''.

Jak dla mnie to czysty masochizm, zdarzają się osobniki lubiące był poniżane, czy smagane batem.

Czysty może nie -- czysty jest podszyty seksem.
Może nie -- może tak, bo jednak Solorz zarabiał
seksem, biorąc pod uwagę mnogość jego żon, które
,,obdarował'' swoim majątkiem materialnym.

Dla mnie wpisywanie kapci jest co najmniej zadaniem
dziwnym -- trwa około kwadransa.

Data: 2014-09-20 20:18:55
Autor: Trybun
[...]

A skąd wiesz że osobnik nie czuje podniecenia seksualnego walcząc z przeszkodami postawionymi przez Żaka?

U mnie niby krócej, ale i tak przestałem używać. Nie rajcuje mnie to zupełnie...;-)

Data: 2014-09-20 23:11:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Trybun" 541dc4ff$0$2227$65785112@news.neostrada.pl

Mnie też.

Data: 2014-09-22 11:50:54
Autor: Trybun
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

Mnie też.

A masti`ego, jak widać - i owszem - rajcuje.

Data: 2014-09-22 10:45:29
Autor: masti
Trybun wrote:

Mnie też.

A masti`ego, jak widać - i owszem - rajcuje.

znowu masz projekcje?

PS: naucz się stawiać apostrofy

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-22 15:55:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"masti" lvouk8$foa$1@dont-email.me

A masti`ego, jak widać - i owszem - rajcuje.

znowu masz projekcje?

PS: naucz się stawiać apostrofy

Czy przybrałeś sobie dziwne imię (budujące problemy
deklinacyjne) po to, aby mieć możliwość wypaczenia
kierunku rozmowy, gdy rozmowa wkroczy na tereny
niebezpieczne dla Ciebie?

IMO właśnie tak.

-=-

Dla mnie kapcie == brak Aero2.

Data: 2014-09-22 15:14:50
Autor: masti
[...]

nie. Nie mam wpływu na to, że nie znasz zasad gramatyki

IMO właśnie tak.

-=-

Dla mnie kapcie == brak Aero2.

to Twój problem

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-23 01:21:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"masti" lvpeda$238$1@dont-email.me

[...]

Te zasady mówią, że odmiana uzależniona jest od
morfologii -- należy znać pochodzenie i znaczenie
słowa (móc oddzielać sufiksy od rdzenia itd.), aby
móc odmieniać dane słowo.

   http://pl.wikipedia.org/wiki/Morfologia_(językoznawstwo)

Podobną (do Twojej) wpadkę zaliczył kiedyś pewien wielkopolski
hrabia ;) z polszczyzny, kiedy spróbował odmiany w łacinie słowa
'Korteria'. Słowo to jest moim neologizmem -- próżno go szukać
w łacinie. :) Zatem nie ma możliwości odmieniani tego słowa
w łacinie, choć i w języku polskim nie jest to możliwe tak
długo, jak długo nie wiemy, co to słowo znaczy, z czego
bierze się, z czego składa się itd...

To jak z odmianą słowa 'butlołder' z innego wątku.
Wiemy, co to 'komputer', ale niekoniecznie wiemy,
jaka deklinacja jest słuszną dla rzeczownika
'butołder' -- być może właśnie moja wersja jest
poprawną, choć 'butlołder' raczej żywotny nie jest.

Dla mnie kapcie == brak Aero2.

to Twój problem

Jak mocny jesteś w gramatyce (o której -- jak/co
pokazałeś -- wiesz niewiele) tak mocny ;) jesteś
i w innych dziedzinach życia -- o czym najwyraźniej
nie wiesz.

Data: 2014-09-13 08:59:40
Autor: Budzik
[...]

I to jest własnie problem.
Jak zwykle urzędnicy nie przewidzieli, nie ustalili, nie dopisali a Solorz to wykorzystał.
Tylko ze suma sumarum chyba i tak musiał o to urząd zapytać.
I urząd się zgodził.
Skoro pytał, to znaczy ze to nei było takie oczywiste...

Data: 2014-08-31 02:58:44
Autor: Titus Atomicus
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złot ych
In article <5401eb4d$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>,
 Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

> [...]

Zdaje sie że to ty czegoś nie rozumiesz - nie wyłożysz 27 zł to nici z "darmowego" internetu. Tak, spory dylemat - dziecku bułki na 2 miesiące czy kasa na kartę do gównianego, zmodyfikowanego na niekorzyść klienta, w połowie trwania oferty, internetu.

No, wiesz, ja to mam od dwoch lat chyba. Zostala jeszcze dwa.
27zl podzielic przez 50 miesiecy wychodzi naprawde pomijalnie malo na miesiac.
Pewnie na zakonczenie mozna bedzie odzyskac 20zl.
--
TA

Data: 2014-08-31 08:07:17
Autor: W
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
 wystukał, co następuje:

[...]

Ależ to jest raczej bardzo prawdopodobne. Wystarczy przeczytać regulamin: http://www.aero2.pl/resources/document/Regulaminy/Aero2_Regulamin_BDI_06_04_
2013.pdf i nie mieć bÓlu dupy o niezrozumienie terminu 'depozyt'.

Ale czego spodziewać się po grupowym tandemie galopującej inteligencji

Data: 2014-09-11 12:06:43
Autor: Trybun
W dniu 2014-08-31 02:58, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]
A jednak wymaga wyłożenia pewnej kwoty na początku. O kosztach sprzętu potrzebnego do obsługi także trzeba pamiętać, i oczywiście nie zapominać że specyfikacja tego sprzętu też złośliwie została stworzona dla utrudnienia życia potencjalnemu klientowi. Wtedy gdy pisano regulamin to UMTS bazował w 9XX% na paśmie 2100MHz.

Jasne że będzie można odzyskać, choć znając politykę prowadzoną przez tego pana, pewnie nie będzie to opreacja prosta łatwa i przyjemna.

Data: 2014-09-11 13:19:12
Autor: J.F.
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54117423$0$2238$65785112@news.neostrada.pl...
Jasne że będzie można odzyskać, choć znając politykę prowadzoną przez tego pana, pewnie nie będzie to opreacja prosta łatwa i przyjemna.

Tym bardziej. Skomplikuje zycie sobie, a my bedziemy powiadamiac UKE i UOKiK :-)

J.

Data: 2014-09-12 08:21:53
Autor: Trybun
W dniu 2014-09-11 13:19, J.F. pisze:
[...]

Nic sobie nie skomplikuje, tak jak jego było zawsze na wierzchu w dotychczasowych praktykach.
  Kto będzie powiadamiał i komplikował sobie życie gdy w grę wchodzi odzyskanie 20zł?

Data: 2014-08-31 00:42:29
Autor: animka
[...]

To że jakaś podwyżka w międzyczasie była. To zrozumiałam.

--
animka

Data: 2014-08-31 20:21:25
Autor: JoteR
"animka" napisała:

Tak czy siak - 27zl to oplata jednorazowa za karte sim. I w dodatku
to kaucja zwrotna.

To jest tak zwany trzeci rodzaj prawdy.

CZego nie zrozumialas?

To że jakaś podwyżka w międzyczasie była. To zrozumiałam.

20 zł jest to kaucja zwrotna niezmienna od początku działania Aero2. Teoretycznie zwrotna, bo nie znam nikogo, kto by wystąpił o jej zwrot. Natomiast 7 zł to jest opłata za wysłanie tej karty pocztą, bo innych form odbioru nie przewidziano. Co prawda ponoć "Babci" udało się wedrzeć do ich siedziby na Lwowskiej i wydębić tę kartę, ale to było dawno ;->

JoteR

Data: 2014-08-31 20:27:55
Autor: J.F.
Dnia Sun, 31 Aug 2014 20:21:25 +0200, JoteR napisał(a):
20 zł jest to kaucja zwrotna niezmienna od początku działania Aero2. Teoretycznie zwrotna, bo nie znam nikogo, kto by wystąpił o jej zwrot.

Byla okazja przy okazji kapcia, ale widac ludzie woleli nie rezygnowac
z darmochy.

Tym niemniej darmocha sie kiedys skonczy i kaucja bedzie do zwrotu,
chyba ze firma zaproponuje cos ciekawego za tych 20 zl :-)

J.

Data: 2014-09-01 16:08:37
Autor: Pugilares
J.F. wrote:
[...]

AFAIK w każdej chwili można odesłać kartę SIM i wystąpić o zwrot kaucji.

Tym niemniej darmocha sie kiedys skonczy i kaucja bedzie do zwrotu,
chyba ze firma zaproponuje cos ciekawego za tych 20 zl :-)

Są tacy, co mają karty SIM A2 na wszystkich pełnoletnich członków rodziny. Co prawda te karty i tak leżą gdzieś po kątach szuflad, ponieważ w praktyce ciężko się z tego korzysta, ale jak przyjdzie dzień na zwrot kart i odbiór kaucji, to starczy na dobry obiad.

Data: 2014-09-02 05:52:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"Pugilares" lu1ul0$mbr$2@node2.news.atman.pl

[...]

Ale chyba nie w dziupli sowiej. ;)

Data: 2014-08-31 23:37:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"JoteR" 540367ad$0$3055$65785112@news.neostrada.pl

20 zł jest to kaucja zwrotna niezmienna od początku działania Aero2.

Ponoć najpierw było 50 pln.

Teoretycznie zwrotna, bo nie znam nikogo, kto by wystąpił o jej zwrot. Natomiast 7 zł to jest opłata za wysłanie tej karty pocztą, bo innych form odbioru nie przewidziano.

Ponoć w Warszawie były trzy miejsca (sklepy Sferis) w których wydawano karty.

Co prawda ponoć "Babci" udało się wedrzeć do ich siedziby na Lwowskiej i wydębić tę kartę, ale to było dawno ;->

Data: 2014-09-01 00:29:00
Autor: JoteR
"Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

20 zł jest to kaucja zwrotna niezmienna od początku działania Aero2.

Ponoć najpierw było 50 pln.

Ponoć najpierw był Chaos.

Ponoć w Warszawie były trzy miejsca (sklepy Sferis) w których wydawano karty.

Owszem. Sam odbierałem w salonie Sferis w Wola Park.
Ale to już od 3 lat nieaktualne.

JoteR

Data: 2014-09-01 13:04:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych

"JoteR" 5403a243$0$2370$65785112@news.neostrada.pl

Ponoć najpierw był Chaos.

To było jeszcze wcześniej.
I nie wiadomo, czy na początku był wodór, czy chaos.
Von Ditfurth pisze, że jednak wodór.

Niestety obecnie już nikt nie pamięta... ;)

Data: 2014-09-01 03:39:16
Autor: Titus Atomicus
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złot ych
In article <540367ad$0$3055$65785112@news.neostrada.pl>,
 "JoteR" <usenet@interia.eu> wrote:

"animka" napisała:

> [...]

20 zł jest to kaucja zwrotna niezmienna od początku działania Aero2. Teoretycznie zwrotna, bo nie znam nikogo, kto by wystąpił o jej zwrot. Natomiast 7 zł to jest opłata za wysłanie tej karty pocztą, bo innych form odbioru nie przewidziano. Co prawda ponoć "Babci" udało się wedrzeć do ich siedziby na Lwowskiej i wydębić tę kartę, ale to było dawno ;->

Hm, ja tez odbieralem na Lwowskiej i placilem 20zl.
Faktycznie dawno. Wlasnie sprawdzilem - listopad 2011.
--
TA

Data: 2014-09-01 20:23:27
Autor: animka
W dniu 2014-08-31 20:21, JoteR pisze:
"animka" napisała:

[...]

LOL

Ja już zapomniałam, że mnie to kosztowało 20 zł. Myślałam, że dużo mniej.

--
animka

Data: 2014-09-10 10:31:36
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
Dnia 2014-08-31, o godz. 20:21:25
"JoteR" <usenet@interia.eu> napisał(a):

[...]

Nigdzie się nie wdzierałem. ;-)
Akurat miałem ich punkt na Lwowskiej 19 w Warszawie po drodze z pracy
więc wygodniej było mi złożyć wniosek tam i tam odebrać kartę. Jedyne
co mi się udało to odebrać kartę jakieś 2 tygodnie przed wyznaczonym
terminem odbioru co faktycznie wzbudziło wtedy u paru osób zdziwienie
bo nikomu wcześniej to się nie udało. ;-) Niestety na początku 2013 roku
zamknęli ten punkt. Od 1.03.2013 - od zlikwidowania ostatniego z trzech
punktów w salonie Sferii na Dzielnej 58 - karty są wydawane tylko
wysyłkowo.

Zdrówko

Data: 2014-09-10 11:07:19
Autor: J.F.
Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz"  napisał
[...]

Hm ... moze czas pomyslec o jakiej grupowej akcji do zwrotu, zeby zaplacic za jedna paczke, a nie za wiele.

Zaraz ... kto jest uprawniony do zwrotu kaucji ?
Moze by tak ksiadz Rydzyk hurtem zwrocil :-)

J.

Data: 2014-09-14 10:58:56
Autor: jerzu
On Sun, 31 Aug 2014 20:21:25 +0200, "JoteR" <usenet@interia.eu> wrote:

Co prawda ponoć "Babci" udało się wedrzeć do ich siedziby na Lwowskiej i wydębić tę kartę, ale to było dawno ;->

Dawno temu takową kartę, od ręki, dostałem w slaonie Sferii.
Kosztowało to tylko 20 PLNów kaucji za kartę. Inna sprawa, że obecnie
nawet nie wiem gdzie ta karta lezy :) Od momentu wprowadzenia "kapcia"
jest niuzywana.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych