Aero2

Data: 2015-03-04 19:50:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero2
Dlaczego nikt nie pisze o Aero2?
Zapomnieli wszyscy o tym, że co¶ takiego istnieje?!

  Aero2 nie wywi±zało się z umowy. To może być koniec darmowego internetu

W necie co krok o tym mowa na prze_różnych WWW.

Data: 2015-03-04 14:27:32
Autor: krzysztofsf
Aero2
W dniu ¶roda, 4 marca 2015 19:54:09 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
Dlaczego nikt nie pisze o Aero2?
Zapomnieli wszyscy o tym, że co¶ takiego istnieje?!

  Aero2 nie wywi±zało się z umowy. To może być koniec darmowego internetu

W necie co krok o tym mowa na prze_różnych WWW.

Chyba coraz wiecej osob i tak rezygnuje. Zwlaszcza ci, co wykorzystywali w routerach i znalezli inna karte.

Data: 2015-03-05 00:25:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero2

"krzysztofsf" 49022c62-68f4-4087-9b5b-37d65a5b4a9a@googlegroups.com

: Chyba coraz wiecej osob i tak rezygnuje. Zwlaszcza ci,
: co wykorzystywali w routerach i znalezli inna karte.

Ja cieszę się lejkiem VM. :)

Data: 2015-03-06 01:17:42
Autor: animka
Aero2
W dniu 2015-03-04 23:27, krzysztofsf pisze:
W dniu środa, 4 marca 2015 19:54:09 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek
Ciszewski napisał:
Dlaczego nikt nie pisze o Aero2? Zapomnieli wszyscy o tym, ĹĽe coĹ›
takiego istnieje?!

Aero2 nie wywiązało się z umowy. To może być koniec darmowego
internetu

W necie co krok o tym mowa na prze_różnych WWW.

Chyba coraz wiecej osob i tak rezygnuje. Zwlaszcza ci, co
wykorzystywali w routerach i znalezli inna karte.

Mnie zaczęło denerwować to, że po włączeniu tabletu uruchomiała się strona Netia Fon i dalej już nic nie można było zrobić oprócz jakiegoś zalogowania, a nie byłam wtajemniczona. No i kartę AERO z tabletu wyjęłam i jak potrzebuję to korzystam przez Wifi (ale niestety tylko w domu). Mogłabym przełożyć do niego karte SIM z telefonu, ale mi się nie chce korzystać z tabletu jak z telefonu. Za duży i za ciężki klamot do noszenia ze sobą.

--
animka

Data: 2015-03-06 08:24:00
Autor: ToMasz
Aero2

Chyba coraz wiecej osob i tak rezygnuje. Zwlaszcza ci, co
wykorzystywali w routerach i znalezli inna karte.

Mnie zaczęło denerwować to, że po włączeniu tabletu uruchomiała się
strona Netia Fon
denerwować? Przecież jest to efekt Twoich działań. Zgaduje że połączyłaś się z wifi netii i...
[...]
Czyli masz jakieś hasło i login? Może się "włamałaś" do swojej własnej netiowej sieci wifi?
Mogłabym przełożyć do niego (do domu? do tabletu?) karte SIM z telefonu, ale mi się nie
chce korzystać z tabletu jak z telefonu.
niechce Ci się telefonować z tabletu? W sumie dobrze, bo większość ( o ile nie wszystkie) takiej funkcjonalności nie oferuje.
Za duży i za ciężki klamot do
noszenia ze sobÄ….

ToMasz

Data: 2015-03-06 09:32:04
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Aero2
Dnia 2015-03-06, o godz. 08:24:00
ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał(a):

> Mogłabym przełożyć do niego (do domu? do tabletu?) karte SIM z
> telefonu, ale mi się nie chce korzystać z tabletu jak z telefonu.
niechce Ci się telefonować z tabletu? W sumie dobrze, bo większo¶ć
( o ile nie wszystkie) takiej funkcjonalno¶ci nie oferuje.
> Za duży i za ciężki klamot do
> noszenia ze sob±.

Pierwszy Galaxy Tab miał pełny moduł telefonu. Tylko nie miał w
odpowiednim miejscu mikrofonu. Więc gadało się albo w trybie
gło¶nomówi±cym albo na zestawie słuchawkowym. Całkiem fajnie się go
nosi - ale to 7 cali a nie jak obecnie modne ~10.

Zdrówko

Data: 2015-03-07 01:43:11
Autor: animka
Aero2
W dniu 2015-03-06 09:32, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
[...]

głośnomówiącym albo na zestawie słuchawkowym. Całkiem fajnie się go
nosi - ale to 7 cali a nie jak obecnie modne ~10.

Wolałabym 7 cali, a mam 10 cali, więc dla mnie za duży i za ciężki, żeby się z nim wozić autobusami. Fajny był pentagram 7 cali, ale nie obsługiwal Aero2, wiec go oddałam bratanicy.

--
animka

Data: 2015-03-09 10:34:14
Autor: Marrcino
Aero2
W dniu 2015-03-07 o 01:43, animka pisze:
[...]

SprĂłbuj 8 cali. Ja mam Lenovo S8-50L i bardzo sobie chwalÄ™.

Data: 2015-03-06 17:08:18
Autor: JoteR
Aero2
"ToMasz" napisał:

niechce Ci się telefonować z tabletu? W sumie dobrze, bo większość
( o  ile nie wszystkie) takiej funkcjonalnoĹ›ci nie oferuje.

Eee, bez żartów, nawet mój tablet z Biedronki oferuje taką funkcjonalność. Większość tabletów z GSM, które przeglądałem wcześniej, również taką funkcjonalność miały. Inna rzecz ergonomia takiej rozmowy.

JoteR

Data: 2015-03-05 00:19:50
Autor: Poldek
Aero2
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
Dlaczego nikt nie pisze o Aero2?
Zapomnieli wszyscy o tym, że co¶ takiego istnieje?!

  Aero2 nie wywi±zało się z umowy. To może być koniec darmowego internetu

W necie co krok o tym mowa na prze_różnych WWW.

Ale o co chodzi?
Koniec darmowego obiadu? No to szkoda.
Ostatnio jednak ten darmowy obiad był mało smaczny, a smaczny obiad był tak tani, że nie ma co płakać.

Data: 2015-03-05 00:24:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero2

"Poldek" 54f79313$0$2166$65785112@news.neostrada.pl

Ale o co chodzi?
Koniec darmowego obiadu?

Darmowego, czyli drogiego.

No to szkoda.
Ostatnio jednak ten darmowy obiad był mało smaczny,
a smaczny obiad był tak tani, że nie ma co płakać.

Chciałbym, aby cały Solorz zszedł bez echa tak zwanego. :)

Data: 2015-03-05 09:21:50
Autor: Jingiel
Aero2

Chciałbym, aby cały Solorz zszedł bez echa tak zwanego. :)

Chcieć to ty możesz. Jak dawał za darmo to był cacy, teraz jest be.

Data: 2015-03-08 12:42:24
Autor: the_foe
Aero2
W dniu 2015-03-05 o 09:21, Jingiel pisze:

Chciałbym, aby cały Solorz zszedł bez echa tak zwanego. :)

Chcieć to ty możesz. Jak dawał za darmo to był cacy, teraz jest be.

nie za darmo, dostał za to kilka mld pln.

--
@foe_pl

Data: 2015-03-08 17:23:18
Autor: masti
Aero2
the_foe wrote:

W dniu 2015-03-05 o 09:21, Jingiel pisze:

Chciałbym, aby cały Solorz zszedł bez echa tak zwanego. :)

Chcieć to ty możesz. Jak dawał za darmo to był cacy, teraz jest be.

nie za darmo, dostał za to kilka mld pln.

nie dostał a nie zapłacił. Taka drobna różnica

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-03-05 09:47:03
Autor: Chris
Aero2

[...]

Gdyby nie Aero i Solorz to dalej pakiety u operatów były na 10MB za 100zł.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2015-03-05 11:44:18
Autor: AL
Aero2
On 2015-03-04 19:50, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
Dlaczego nikt nie pisze o Aero2?
Zapomnieli wszyscy o tym, że co¶ takiego istnieje?!

  Aero2 nie wywi±zało się z umowy. To może być koniec darmowego internetu

W necie co krok o tym mowa na prze_różnych WWW.

dziala,
Np, w telefonie syna (jak mlody chce internet to niech wpisuje tego capcha ;) a do YT nie musi miec w telefonie dostepu (choc maly pakiet danych ma w swojej karcie) - podstawowe serwisy dzialaja mu z Aero2 dobrze (tak, jestem wrednym ojcem z wezem w kieszeni ;)  Dziecko se radzi tak od dwoch lat (mlodzi sa zdeterminowani :).

Ja mam w torbie modem z karta Aero2 - tak na wszelki wypadek, jako awaryjny sposob kontaktu ze swiatem, gdy inne zawioda.
Na nic innego sie ta karta nie nadaje.

Pakiet danych w telefonie z abo w telefonie jest od co najmniej dwoch lat znacznie lepszym rozwiazaniem i nie takim drogi jak to wczesniej bywalo.

A prywatnie mowiac - za to co sie stalo z Aero (czyli jawne zlamanie pierwotnych zasad tej uslugi) powinni doladowac operatorowi niezla kare
(mam na mysli wprowadzenie capcha i wymuszenie uslug za tym stojacych (graficzna przegladarka, java, etc) oraz ostatnio platne pakiety danych (za zniesienie capcha ) przy pozostawieniu transferow bez zmian.

Data: 2015-03-08 08:59:53
Autor: bucz
Aero2
  Aero2 nie wywi±zało się z umowy.

masz na mysli captcha czy cos innego?

--
bucz

Data: 2015-03-08 00:02:21
Autor: krzysztofsf
Aero2
W dniu niedziela, 8 marca 2015 08:59:55 UTC+1 użytkownik bucz napisał:
>   Aero2 nie wywi±zało się z umowy.

masz na mysli captcha czy cos innego?

Cos innego sie stalo.

Data: 2015-03-08 09:53:36
Autor: bucz
Aero2
W dniu 2015-03-08 09:02, krzysztofsf pisze:
W dniu niedziela, 8 marca 2015 08:59:55 UTC+1 użytkownik bucz napisał:
   Aero2 nie wywi±zało się z umowy.

masz na mysli captcha czy cos innego?

Cos innego sie stalo.

przeciez poki co 2.6GHz im nie odpadlo _jeszcze_ wiec co tu gdybac nad mlekiem ktore sie jeszcze nie rozlalo?

--
bucz

Aero2