Aero2

Data: 2015-03-04 14:27:32
Autor: krzysztofsf
Aero2
W dniu ¶roda, 4 marca 2015 19:54:09 UTC+1 u¿ytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisa³:
Dlaczego nikt nie pisze o Aero2?
Zapomnieli wszyscy o tym, ¿e co¶ takiego istnieje?!

  Aero2 nie wywi±za³o siê z umowy. To mo¿e byæ koniec darmowego internetu

W necie co krok o tym mowa na prze_ró¿nych WWW.

Chyba coraz wiecej osob i tak rezygnuje. Zwlaszcza ci, co wykorzystywali w routerach i znalezli inna karte.

Data: 2015-03-05 00:25:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero2

"krzysztofsf" 49022c62-68f4-4087-9b5b-37d65a5b4a9a@googlegroups.com

: Chyba coraz wiecej osob i tak rezygnuje. Zwlaszcza ci,
: co wykorzystywali w routerach i znalezli inna karte.

Ja cieszê siê lejkiem VM. :)

Data: 2015-03-06 01:17:42
Autor: animka
Aero2
W dniu 2015-03-04 23:27, krzysztofsf pisze:
W dniu środa, 4 marca 2015 19:54:09 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek
Ciszewski napisał:
Dlaczego nikt nie pisze o Aero2? Zapomnieli wszyscy o tym, że coś
takiego istnieje?!

Aero2 nie wywiązało się z umowy. To może być koniec darmowego
internetu

W necie co krok o tym mowa na prze_różnych WWW.

Chyba coraz wiecej osob i tak rezygnuje. Zwlaszcza ci, co
wykorzystywali w routerach i znalezli inna karte.

Mnie zaczęło denerwować to, że po włączeniu tabletu uruchomiała się strona Netia Fon i dalej już nic nie można było zrobić oprócz jakiegoś zalogowania, a nie byłam wtajemniczona. No i kartę AERO z tabletu wyjęłam i jak potrzebuję to korzystam przez Wifi (ale niestety tylko w domu). Mogłabym przełożyć do niego karte SIM z telefonu, ale mi się nie chce korzystać z tabletu jak z telefonu. Za duży i za ciężki klamot do noszenia ze sobą.

--
animka

Data: 2015-03-06 08:24:00
Autor: ToMasz
Aero2

Chyba coraz wiecej osob i tak rezygnuje. Zwlaszcza ci, co
wykorzystywali w routerach i znalezli inna karte.

Mnie zaczęło denerwować to, że po włączeniu tabletu uruchomiała się
strona Netia Fon
denerwować? Przecież jest to efekt Twoich działań. Zgaduje że połączyłaś się z wifi netii i...
[...]
Czyli masz jakieś hasło i login? Może się "włamałaś" do swojej własnej netiowej sieci wifi?
Mogłabym przełożyć do niego (do domu? do tabletu?) karte SIM z telefonu, ale mi się nie
chce korzystać z tabletu jak z telefonu.
niechce Ci się telefonować z tabletu? W sumie dobrze, bo większość ( o ile nie wszystkie) takiej funkcjonalności nie oferuje.
Za duży i za ciężki klamot do
noszenia ze sobÄ….

ToMasz

Data: 2015-03-06 09:32:04
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Aero2
Dnia 2015-03-06, o godz. 08:24:00
ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisa³(a):

> Mog³abym prze³o¿yæ do niego (do domu? do tabletu?) karte SIM z
> telefonu, ale mi siê nie chce korzystaæ z tabletu jak z telefonu.
niechce Ci siê telefonowaæ z tabletu? W sumie dobrze, bo wiêkszo¶æ
( o ile nie wszystkie) takiej funkcjonalno¶ci nie oferuje.
> Za du¿y i za ciê¿ki klamot do
> noszenia ze sob±.

Pierwszy Galaxy Tab mia³ pe³ny modu³ telefonu. Tylko nie mia³ w
odpowiednim miejscu mikrofonu. Wiêc gada³o siê albo w trybie
g³o¶nomówi±cym albo na zestawie s³uchawkowym. Ca³kiem fajnie siê go
nosi - ale to 7 cali a nie jak obecnie modne ~10.

Zdrówko

Data: 2015-03-07 01:43:11
Autor: animka
Aero2
W dniu 2015-03-06 09:32, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
Dnia 2015-03-06, o godz. 08:24:00
ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał(a):

[...]

Pierwszy Galaxy Tab miał pełny moduł telefonu. Tylko nie miał w
odpowiednim miejscu mikrofonu. Więc gadało się albo w trybie
głośnomówiącym albo na zestawie słuchawkowym. Całkiem fajnie się go
nosi - ale to 7 cali a nie jak obecnie modne ~10.

Wolałabym 7 cali, a mam 10 cali, więc dla mnie za duży i za ciężki, żeby się z nim wozić autobusami. Fajny był pentagram 7 cali, ale nie obsługiwal Aero2, wiec go oddałam bratanicy.

--
animka

Data: 2015-03-09 10:34:14
Autor: Marrcino
Aero2
W dniu 2015-03-07 o 01:43, animka pisze:
[...]

Spróbuj 8 cali. Ja mam Lenovo S8-50L i bardzo sobie chwalę.

Data: 2015-03-06 17:08:18
Autor: JoteR
Aero2
"ToMasz" napisał:

niechce Ci się telefonować z tabletu? W sumie dobrze, bo większość
( o  ile nie wszystkie) takiej funkcjonalnoÅ›ci nie oferuje.

Eee, bez żartów, nawet mój tablet z Biedronki oferuje taką funkcjonalność. Większość tabletów z GSM, które przeglądałem wcześniej, również taką funkcjonalność miały. Inna rzecz ergonomia takiej rozmowy.

JoteR

Aero2