Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo

Data: 2014-12-04 00:29:37
Autor: animka
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo
http://pclab.pl/news60797.html

Od wczoraj wszyscy użytkownicy BDI (Bezpłatny Dostęp do Internetu) mają możliwość pozbycia się niedogodności poprzez wykupienie specjalnych pakietów danych, funkcjonujących jako Aero mini. Obecnie w ofercie znajdują się do wyboru dwie opcje. Pierwszą z nich są 3 GB danych na 30 dni za 5 zł, a druga pozwala na nieograniczone pobranie 5 GB danych w ciągu maksymalnie 60 dni za 10 zł. Użytkownik, oprócz możliwości pobrania określonej ilości danych bez narzuconych w kwietniu ograniczeń, nie otrzymuje właściwie nic więcej. Jako że Aero2 nie może konkurować z komercyjnymi operatorami, transfer danych wciąż osiąga jedynie 512 kb/s, a korzystanie z sieci nadal wiąże się z innymi obostrzeniami określonymi w regulaminie usługi. Z oferty mogą skorzystać dotychczasowi użytkownicy sieci Aero2, a podczas zamawiania pakietu należy podać numer ICCID posiadanej karty oraz jej PUK lub adres e-mail, a także PESEL albo numer dowodu tożsamości.

--
animka

Data: 2014-12-04 00:53:15
Autor: AL
On 2014-12-04 00:29, animka wrote:
http://pclab.pl/news60797.html

Od wczoraj wszyscy użytkownicy BDI (Bezpłatny Dostęp do Internetu) mają
możliwość pozbycia się niedogodności poprzez wykupienie specjalnych
pakietĂłw danych, funkcjonujÄ…cych jako Aero mini. Obecnie w ofercie
znajdujÄ… siÄ™ do wyboru dwie opcje. PierwszÄ… z nich sÄ… 3 GB danych na 30
[...]
komercyjnymi operatorami, transfer danych wciÄ…ĹĽ osiÄ…ga jedynie 512 kb/s,
a korzystanie z sieci nadal wiąże się z innymi obostrzeniami określonymi
w regulaminie usługi. Z oferty mogą skorzystać dotychczasowi użytkownicy
sieci Aero2, a podczas zamawiania pakietu należy podać numer ICCID
posiadanej karty oraz jej PUK lub adres e-mail, a takĹĽe PESEL albo numer
dowodu tożsamości.

ktos powinien dowalic kare temu calemu Aero - bo nie takie mialy byc zalozenia tego projektu BDI.

Data: 2014-12-04 05:00:54
Autor: Titus Atomicus
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo
In article <m5o6dc$mgo$1@node1.news.atman.pl>,
 animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:

http://pclab.pl/news60797.html

Od wczoraj wszyscy użytkownicy BDI (Bezpłatny Dostęp do Internetu) maj± możliwo¶ć pozbycia się niedogodno¶ci poprzez wykupienie specjalnych pakietów danych, funkcjonuj±cych jako Aero mini.

Nawet, gdyby to wylaczenie kapcia 10 groszy mialo kosztowac - nic ode mnie nie dostana.
--
TA

Data: 2014-12-04 08:59:40
Autor: Budzik
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo
Użytkownik  Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world ...

[...]

Dokładnie. Mało tego - obiecałem sobie, ze do podpisania umowy z Solorzem na inne usługi zmusiłoby mnie tylko to, gdyby jego usługi były jakos wyraĽnie tansze od konkurencji.
Chce kombinowac to niech ma!

Data: 2014-12-04 10:29:59
Autor: Ghost
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA3F9623815455budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

No to¶cie mu dupę skroili! Długo się po tym nie podniesie.

Data: 2014-12-04 11:29:23
Autor: collie
W dniu 4.12.14 10:29, Ghost pisze:

[...]

No wła¶nie, ale żeby go dobić, proponuję jeszcze na zło¶ć Solorzowi odmrozić sobie uszy, jako że zima idzie.

--
collie

Data: 2014-12-04 12:54:58
Autor: Ghost
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo

Użytkownik "collie"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m5pd1n$a7g$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Dobra, to ja w takim razie idę zje¶ć jabłko na zło¶ć Solorzowi.

Data: 2014-12-04 14:17:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo

"Ghost" 54804b95$0$21552$65785112@news.neostrada.pl

Dobra, to ja w takim razie idę zje¶ć jabłko na zło¶ć Solorzowi.

Jabłka to na zło¶ć Stalinowi, bo ponoć rodzina Putina
osobi¶cie znała kucharza (ale nie osobistego) Stalina.

Mnie ta wojna sprzyja -- cena paliwa dołuje, cena
jabłek dołuje, mleka... Rubel dołuje, przez co
Rosjanie przestaj± kupować w Polsce, co przekłada
się na dołowanie cen w ogóle i w sklepach... ;)

-=-

(; Ponoć Putin kombinuje co¶ z islamistami...
Tymi islamistami, którzy przed laty wygnali Greków
z Cypru... Gaz im chce sprzedawać, czy jako¶ tak... ;)

   http://m.deser.pl/deser/56,120178,17037488,Warosia___opuszczona_dzielnica_kurortu_Famagusta,,9.html

   Po inwazji wojsk tureckich na Cypr w 1974 roku Warosię opu¶cili mieszkańcy i tury¶ci. Do dzi¶ dzielnica jest niezamieszkana

   http://forsal.pl/artykuly/839080,putin-zamienil-gazociag-poludniowy-na-blekitny-rosja-bedzie-budowac-rure-do-turcji.html

Tym samym Putin brata się z NATO, do którego rzeczona
Turcja należała, zajmuj±c cypryjski kurort...

Data: 2014-12-04 12:59:38
Autor: Budzik
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo
Użytkownik Ghost ghost@everywhere.com ...

[...]

Ale ze co? Ja nie twierdze, ze mój ruch w jakis sposób uszczupli jego dochody.
Ale komórki całej rodzinie od niego wycofałem, tv mam nc+, mistrzostw w volleyball nie wykupiłem a jak mam okazje, to wyrazam swoje zdanie na temat jego działalnosci.

Może to niewiele ale cóż - mam chyba prawo głosować nogami?

Data: 2014-12-06 15:04:47
Autor: animka
W dniu 2014-12-04 05:00, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Odemnie teĹĽ. Karta Aero2 gdzieĹ› tam sobie leĹĽy.

--
animka

Data: 2014-12-08 16:05:58
Autor: Poldek
animka wrote:
[...]

A Solorz w samotności cierpi z tego powodu, że Ty z jego Aero nie korzystasz.

Data: 2014-12-08 17:54:00
Autor: Titus Atomicus
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo
In article <5485be57$0$2644$65785112@news.neostrada.pl>,
 Poldek <pugilares@interia.eu> wrote:

animka wrote:

> Odemnie też. Karta Aero2 gdzie¶ tam sobie leży.

A Solorz w samotno¶ci cierpi z tego powodu, że Ty z jego Aero nie korzystasz.

E, nie o to chodzi.
--
TA

Data: 2014-12-09 10:52:38
Autor: Trybun
W dniu 2014-12-06 o 15:04, animka pisze:
[...]

A nie zapomnij mu na koniec jej zwrócić, tak żeby ta łajza nie wzbogaciła się o Twoje 20 zł. Gdy wszyscy tak zrobią to może Żak w końcu przestanie traktować klientów jak frajerów do dojenia.

Data: 2014-12-09 19:28:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo

"Trybun" 5486c65c$0$2651$65785112@news.neostrada.pl

A nie zapomnij mu na koniec jej zwrócić, tak żeby ta łajza nie wzbogaciła się o Twoje 20 zł. Gdy wszyscy tak zrobi± to może Żak w końcu przestanie traktować klientów jak frajerów do dojenia.

Chyba trzeba zwrócić (zwymiotować?) cały plastyk, nie sam± SIMkę.

Data: 2014-12-12 01:53:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo

"Poldek" 548a2f0f$0$21552$65785112@news.neostrada.pl

Chyba trzeba zwrócić (zwymiotować?) cały plastyk, nie sam± SIMkę.

No bez yay?

Ponoć cały plastyk -- niemal 86 mm na 54 mm.

Data: 2014-12-12 06:59:48
Autor: Budzik
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

Chyba trzeba zwrócić (zwymiotować?) cały plastyk, nie sam± SIMkę.

No bez yay?

Ponoć cały plastyk -- niemal 86 mm na 54 mm.

Hihihi. Nie wiem czy to prawda ale czyzby nawet Poldka dosięgneła "przedsiebiorczo¶c" Solorza?

Data: 2014-12-14 01:37:56
Autor: Poldek
Budzik wrote:
[...]

Spoko, mam cały plastik schowany.
Nawet oryginaln± kopertę, w której przyszła ta miła przesyłka od Solorza przechowuję w odpowiednim miejscu.

Data: 2014-12-14 01:50:27
Autor: Budzik
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo
Użytkownik Poldek pugilares@interia.eu ...

[...]

Cóż, zabezpieczenia jak przed złodziejem...

Data: 2014-12-14 15:27:10
Autor: Trybun
[...]

Znaj±c tego typka to istotnie trzeba przypuszczać że wymy¶li jaki¶ haczyk żeby nie oddawać wpłaconej kaucji za kartę. Ja na szczę¶cie zachowałem cały przysłany zestaw.

Data: 2014-12-14 14:56:27
Autor: Budzik
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo
Użytkownik Trybun ilih@jachu.ru ...

[...]

Nie oszukujmy się. Juz sama kaucja 20zł za karte, ktorej produkcja kosztuje pewnie max 2zł to jest majstersztyk.
Ile osób zgłosi się po zwrot tej kasy?
1%?

Data: 2014-12-14 23:40:53
Autor: re
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo

Użytkownik "Budzik"

[...]

-- -
W przedszkolu do którego uczęszczasz ? :-)

Ile osób zgłosi się po zwrot tej kasy?
1%?
-- -
Ma adresy to powinien sam oddać :-)

Data: 2014-12-04 22:01:57
Autor: user
W dniu 2014-12-04 00:29, animka pisze:
[...]

Nie ma nic za darmo, serwery, ludzie, ogólnie sprzęt kosztuje.. :)

Data: 2014-12-05 05:05:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo

"user" m5qi49$8i0$2@node1.news.atman.pl

Nie ma nic za darmo, serwery, ludzie, ogólnie sprzęt kosztuje.. :)

-- -- - Original Message -- -- - From: "user" <rafcikb@gmail.com>

Nie ma świętych Mikołajów wszystko kosztuje, umowy, serwery, ludzie.. ;)

Dlaczego zatem Solorz dostał koncesję za darmo?

Nie dostał za darmo.
Dostał po taniości, czyli kilkadziesiąt baniek.

Data: 2014-12-05 05:58:51
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 04 Dec 2014 22:01:57 +0100, user wrote:
 Nie ma nic za darmo, serwery, ludzie, ogólnie sprzęt kosztuje.. :)

Za BDI zaplacilismy wszyscy w chwili, gdy UKE dał niższ± cene koncesji.
Ot, taki zbiorowy prepaid :-)
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-12-05 12:59:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo

"Michal Tyrala" slrnm82icr.u4t.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl

 Nie ma nic za darmo, serwery, ludzie, ogólnie sprzęt kosztuje.. :)

Za BDI zaplacilismy wszyscy w chwili, gdy UKE dał niższ± cene koncesji.
Ot, taki zbiorowy prepaid :-)

Ale to było dawno, a teraz jest kryzys ¶wiatowy...
¦rodki z tego prepaida wyczerpały się w marcu tego roku...
Ponadto Jego Wielko¶ć Solorz potrzebuje pieniędzy na czynienie dobra!

Data: 2014-12-08 16:08:31
Autor: Poldek
Michal Tyrala wrote:
[...]

Ja nie płaciłem.
Po prostu zarobiłem trochę mniej, niż miało być.
Ale nie załamuję r±k, tylko kapcia i do przodu ;-)

Data: 2014-12-08 03:09:44
Autor: Titus Atomicus
Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo
In article <m5o6dc$mgo$1@node1.news.atman.pl>,
 animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:

http://pclab.pl/news60797.html

Od wczoraj wszyscy użytkownicy BDI (Bezpłatny Dostęp do Internetu) maj± możliwo¶ć pozbycia się niedogodno¶ci poprzez wykupienie specjalnych pakietów danych, funkcjonuj±cych jako Aero mini. Obecnie w ofercie znajduj± się do wyboru dwie opcje. Pierwsz± z nich s± 3 GB danych na 30 dni za 5 zł, a druga pozwala na nieograniczone pobranie 5 GB danych w ci±gu maksymalnie 60 dni za 10 zł. Użytkownik, oprócz możliwo¶ci pobrania okre¶lonej ilo¶ci danych bez narzuconych w kwietniu ograniczeń, nie otrzymuje wła¶ciwie nic więcej. Jako że Aero2 nie może konkurować z komercyjnymi operatorami, transfer danych wci±ż osi±ga jedynie 512 kb/s, a korzystanie z sieci nadal wi±że się z innymi obostrzeniami okre¶lonymi w regulaminie usługi. Z oferty mog± skorzystać dotychczasowi użytkownicy sieci Aero2, a podczas zamawiania pakietu należy podać numer ICCID posiadanej karty oraz jej PUK lub adres e-mail, a także PESEL albo numer dowodu tożsamo¶ci.

A, jeszcze jedno.
Kol. Eneuel Leszek Ciszewski pisal o tym dwa dni temu...
Tylko ze on tak dziwnie pisze...
--
TA

Aero2 bez CAPTCHA, ale nie za darmo