Aero2 i masowy odbior kart

Data: 2012-10-12 16:02:56
Autor: bolo
Aero2 i masowy odbior kart
Mam zamiar udać się do Warszawy z upoważnieniami od całej załogi w pracy, kumpli i rodziny.
Razem będzie tego z 50 kart :) Czy bez problemów przyjm± mnie w centrali firmy, a może powiedz± "ić pan stond", hurtowników nie obsługujemy? :D

Data: 2012-10-12 16:30:34
Autor: Ktos
Aero2 i masowy odbior kart
Kolego,
Po¶więć chociaż z 5 minut na poczytanie np.tutaj:
http://jdtech.pl/2011/09/aero2-najczesciej-zadawane-pytania.html

a póĽniej sam sobie odpowiesz na wszystkie pytania....

Data: 2012-10-12 20:37:12
Autor: bolo
Aero2 i masowy odbior kart
Użytkownik "Ktos" <ktos@nowhere.net> napisał w wiadomo¶ci news:k599s6$4s2$1mx1.internetia.pl...
Kolego,
Po¶więć chociaż z 5 minut na poczytanie np.tutaj:
http://jdtech.pl/2011/09/aero2-najczesciej-zadawane-pytania.html

a póĽniej sam sobie odpowiesz na wszystkie pytania....

Już to dawno przeczytałem, gdzie tam masz odpowiedzi na moje pytanie? Tam jest napisane jedna karta sim na osobę i czego Ty nie rozumiesz?
Ja biorę na innych, tylko mam być po¶rednikiem. Wiem, że trzeba pełnomocnitwa i ksera dowodu, pytam ile mogę mieć takich za¶wiadczeń? Czy nie będzie to dziwne i przejdzie jak 50?

Data: 2012-10-12 23:31:47
Autor: Animka
Aero2 i masowy odbior kart
W dniu 2012-10-12 20:37, bolo pisze:
Użytkownik "Ktos" <ktos@nowhere.net> napisał w wiadomości
Kolego,
Poświęć chociaż z 5 minut na poczytanie np.tutaj:
http://jdtech.pl/2011/09/aero2-najczesciej-zadawane-pytania.html

a później sam sobie odpowiesz na wszystkie pytania....

Już to dawno przeczytałem, gdzie tam masz odpowiedzi na moje pytanie? Tam
jest napisane jedna karta sim na osobÄ™ i czego Ty nie rozumiesz?
Ja biorę na innych, tylko mam być pośrednikiem. Wiem, że trzeba
pełnomocnitwa i ksera dowodu, pytam ile mogę mieć takich zaświadczeń? Czy
nie będzie to dziwne i przejdzie jak 50?

Napisz maila do Aero i zapytaj bezpośrednio. Po co tracisz czas?

--
animka

Data: 2012-10-13 00:05:20
Autor: bolo
Aero2 i masowy odbior kart
Użytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:k5a28f$hqc$1node1.news.atman.pl...
[...]

Aero2 słynie z łatwego kontaktu z nimi i szybkiej reakcji z odpowiedzią... ;)

Data: 2012-10-12 21:39:20
Autor: Jakub Danecki
Aero2 i masowy odbior kart
bolo wrote:
[...]

Jeżeli spełnisz wszystkie wymogi formalne (prawidłowe upoważnienia,
kopie dowodów, 20 PLN w gotówce, adresy email itd.), to normalnie wydaj±.
Ludzie z firm po¶rednicz±cych przychodz± i maj± po kilkana¶cie wniosków -
weĽ pod uwagę, że obsługa jednego wniosku to do 10 minut. 50 sztuk może
zaj±ć więcej, niż kilka godzin plus do dwóch godzin czekania w kolejce.
Nie spodziewaj się przychylno¶ci kolejki i obsługi salonu (wiedz± o
istnieniu po¶redników).

Mimo wszystko odmówić wydania karty nie mog±, no chyba, że będ± zamykać.

Jakub

Aero2 i masowy odbior kart