Aero2 i newsy

Data: 2014-08-26 15:57:42
Autor: Titus Atomicus
Aero2 i newsy
Witam,
Jakos od wiosny tzn. od czasu wprowadzenia kapcia spadla ma predkosc odzwiezania/ladowania newswow.
Tez tak macie?
I czym to moze byc spowodowane?
Bo chyba w innych sytuacjach predkosc sie nie zmienila...
--
TA

Data: 2014-08-26 16:20:09
Autor: Liwiusz
Aero2 i newsy
W dniu 2014-08-26 15:57, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

A jak czytasz i jak zauważyłeś  spadek "prędkości odświeżania/ładowania"?

--
Liwiusz

Data: 2014-08-26 18:35:59
Autor: Titus Atomicus
Aero2 i newsy
In article <lti52q$tai$1@node2.news.atman.pl>,
 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> Bo chyba w innych sytuacjach predkosc sie nie zmienila...

A jak czytasz i jak zauważyłeś  spadek "prędkości odświeżania/ładowania"?

Uzywam, jak widac, MT-NewsWatchera.
Odswiezanie listy grup (mam tego w sumie kilkanscie/kilkadziesiat) trwa zauwazalnie dluzej. Kiedys 5-10 sekund. Teraz - do 2-5 minut.
Podobnie - zauwazalnie dluzej - trwa zaciaganie newsow z jednej grupy.
--
TA

Data: 2014-08-26 17:10:23
Autor: dizel
Aero2 i newsy
On Tue, 26 Aug 2014 15:57:42 +0200,

[...]

Jeśli masz na myśli newsy bez grup binarnych to nic takiego nie
zauważyłem u siebie, dalej jest jak było. Ani szybciej ani wolniej.

Pozdrawiam

Data: 2014-08-26 18:37:05
Autor: Titus Atomicus
Aero2 i newsy
In article <go8pv9hpbk4rhhjspjl82v1n9qsso2tmhc@4ax.com>,
 dizel <xxx@xxx.xx> wrote:

> [...]

Jeśli masz na myśli newsy bez grup binarnych to nic takiego nie
zauważyłem u siebie, dalej jest jak było. Ani szybciej ani wolniej.
Tak, binarnych nie uzywam. Tez na Aero2?
Dziwne.
--
TA

Data: 2014-08-26 19:01:33
Autor: dizel
Aero2 i newsy
On Tue, 26 Aug 2014 18:37:05 +0200,

dizel <xxx@xxx.xx> wrote:

> [...]

zauważyłem u siebie, dalej jest jak było. Ani szybciej ani wolniej.
Tak, binarnych nie uzywam. Tez na Aero2?

Tak aero 2, teraz kilka dni Orange ale na codzień aero 2 i nie widzę
żadnej różnicy przed i po captcha.
Może to kwestia serwera news?
z atmana korzystam.

Pozdrawiam

Data: 2014-08-26 21:31:34
Autor: Titus Atomicus
Aero2 i newsy
In article <87fpv9t60dt98p94mk55d0ko0n0d67udvn@4ax.com>,
 dizel <xxx@xxx.xx> wrote:

> [...]

>Dziwne.

Tak aero 2, teraz kilka dni Orange ale na codzień aero 2 i nie widzę
No, ja tez.
Teraz i poprzednio.
--
TA

Data: 2014-08-26 20:07:13
Autor: Jakub Danecki
Aero2 i newsy
Jakos od wiosny tzn. od czasu wprowadzenia kapcia spadla ma predkosc odzwiezania/ladowania newswow.

Nic pod tym względem się nie dzieje z Aero2.

I czym to moze byc spowodowane?

Lokalnym przeciążeniem i związanym z tym wydłużeniem pingów?

Bo chyba w innych sytuacjach predkosc sie nie zmienila...

speedtest (mało miarodajny, ale jak nie ma nic lepszego) twoim
przyjacielem. Oczywiście dla porównania speedtest wcześniejszy, jak było
"OK".

Jakub

Data: 2014-08-27 00:12:28
Autor: Titus Atomicus
Aero2 i newsy

No wlasnie http://speedtest.macbidouille.com/ wariuje. Tego tez wczesniej nie bylo. Pokazuje predkosci od 0,5 po absurdalne 3,5 Mbit/s
--
TA

Data: 2014-08-27 08:42:39
Autor: Liwiusz
Aero2 i newsy
W dniu 2014-08-27 00:12, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

No wlasnie http://speedtest.macbidouille.com/ wariuje. Tego tez
wczesniej nie bylo. Pokazuje predkosci od 0,5 po absurdalne 3,5 Mbit/s

Pościągaj coś z ftp.atman.pl

--
Liwiusz

Aero2 i newsy