Aero2 i newsy

Data: 2014-08-26 16:20:09
Autor: Liwiusz
Aero2 i newsy
W dniu 2014-08-26 15:57, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Jakos od wiosny tzn. od czasu wprowadzenia kapcia spadla ma predkosc
odzwiezania/ladowania newswow.
Tez tak macie?
I czym to moze byc spowodowane?
Bo chyba w innych sytuacjach predkosc sie nie zmienila...

A jak czytasz i jak zauważyłeś  spadek "prędkości odświeżania/ładowania"?

--
Liwiusz

Data: 2014-08-26 18:35:59
Autor: Titus Atomicus
Aero2 i newsy
In article <lti52q$tai$1@node2.news.atman.pl>,
 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> Bo chyba w innych sytuacjach predkosc sie nie zmienila...

A jak czytasz i jak zauważyłeś  spadek "prędkości odświeżania/ładowania"?

Uzywam, jak widac, MT-NewsWatchera.
Odswiezanie listy grup (mam tego w sumie kilkanscie/kilkadziesiat) trwa zauwazalnie dluzej. Kiedys 5-10 sekund. Teraz - do 2-5 minut.
Podobnie - zauwazalnie dluzej - trwa zaciaganie newsow z jednej grupy.
--
TA

Aero2 i newsy