Aero2 jak szybko?

Data: 2012-04-10 18:28:32
Autor: Jingiel
Aero2 jak szybko?
Ile czasu schodzi im z realizacją zamówienia przez internet? Po jakim czasie od wpłaty dostaje się kartę? Kiedyś podobno trochę to trwało, a jak jest teraz?
--

Jingiel

Data: 2012-04-10 21:41:22
Autor: cpt. Nemo
Aero2 jak szybko?

U¿ytkownik "Jingiel" <xxx@xxx.xx> napisa³ w wiadomo¶ci news:jm1n3q$sav$1news.task.gda.pl...
Ile czasu schodzi im z realizacj± zamówienia przez internet? Po jakim czasie od wp³aty dostaje siê kartê? Kiedy¶ podobno trochê to trwa³o, a jak jest teraz?

Okolo poltora miesiaca czekania :(
Robia co moga zeby ludzi zniechecic...

Nemo

Data: 2012-04-10 21:54:40
Autor: Jingiel
Aero2 jak szybko?

Okolo poltora miesiaca czekania :(
Robia co moga zeby ludzi zniechecic...

Nemo

Nieźle, dzięki za info.
--
Jingiel

Data: 2012-04-10 23:15:23
Autor: nadcisnieniowiec
Aero2 jak szybko?

U¿ytkownik "cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jm22cq$o2d$1node2.news.atman.pl...

[...]

Punkty dystrybucyjne, chocia¿by po jednym w ka¿dym mie¶cie wojewódzkim to pewnie pojawi± siê dopiero w grudniu 2014? ;)

Data: 2012-04-11 15:25:48
Autor: Jingiel
Aero2 jak szybko?

Punkty dystrybucyjne, chocia¿by po jednym w ka¿dym mie¶cie wojewódzkim
to pewnie pojawi± siê dopiero w grudniu 2014? ;)

Pewnie tak. Jak net bêdzie za kasê :-)
--

Jingiel

Data: 2012-04-11 17:06:23
Autor: Maciek
Aero2 jak szybko?
Użytkownik "Jingiel" <xxx@xxx.xx> napisał
Ile czasu schodzi im z realizacją zamówienia przez internet? Po jakim czasie od wpłaty dostaje się kartę? Kiedyś podobno trochę to trwało, a jak jest teraz?

30 listopada 2011 zamówiłem kartę. Czas oczekiwania miał wynieść jakoś do 6 stycznia 2012.
14 grudnia dostałem @, że 16 grudnia karta będzie gotowa do odbioru. I tak też było.

--
M.

Data: 2012-04-11 19:11:45
Autor: nadcisnieniowiec
Aero2 jak szybko?

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:jm46kh$hjm$1inews.gazeta.pl...
[...]

To zamówiłeś pocztą czy odbierałeś osobiście, bo coś pomieszałeś?
Znajomy był akurat w Warszawie, wszedł z ulicy do salonu Sferii, wypełnił kwit i odebrał od razu SIMa.

Data: 2012-04-12 10:32:04
Autor: Maciek
Aero2 jak szybko?
Użytkownik "nadcisnieniowiec"
To zamówiłeś pocztą czy odbierałeś osobiście, bo coś pomieszałeś?

A masz gdzieś słowo "poczta" w moim poście?
Doszedłem do wniosku, że pytający zorientuje się, iż ja skorzystałem z odbioru osobistego przy Lwowskiej a on będzie musiał doliczyć czas potrzebny poczcie z trąbką na doręczenie przesyłki.

Znajomy był akurat w Warszawie, wszedł z ulicy do salonu Sferii, wypełnił kwit i odebrał od razu SIMa.

Sferii?

--
M.

Data: 2012-04-12 08:54:03
Autor: phungus
Aero2 jak szybko?
Maciek <mmuran@gmail.com> napisa³(a):

Sferii?

Tak, Sferia te¿ wydaje (a przynajmniej wydawa³a) kart Aero2. W salonie na
Dzielnej w W-wie na przyk³ad :-)
By³o o tym na blogu Jakuba, ale teraz cos sie na blogu zepsulo i nie mozna
odnalezc tego wpisu.

Pozdro,
ph.

Data: 2012-04-12 13:37:22
Autor: Jakub Danecki
Aero2 jak szybko?
phungus wrote:
Maciek <mmuran@gmail.com> napisa³(a): > Sferii?
Tak, Sferia te¿ wydaje (a przynajmniej wydawa³a) kart Aero2. W salonie
na Dzielnej w W-wie na przyk³ad :-)

Sam osobi¶cie pomgaa³em kilku osobom w³a¶nie na Dzielnej.

By³o o tym na blogu Jakuba, ale teraz cos sie na blogu zepsulo i nie
mozna odnalezc tego wpisu.

Ju¿ dzia³a:
http://jdtech.pl/2012/01/aero2-odbior-osobisty-w-salonie-sferii.html

Oczywi¶cie na stronach Aero2 te¿ s± informacje.

Jakub

Data: 2012-04-12 11:01:34
Autor: nadcisnieniowiec
Aero2 jak szybko?
Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:jm63u3$acq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zdziwił mnie ten czas oczekiwania, skoro odbierałeś osobiście. Tak Sferii, więc Twój czas jest żałosny.

Data: 2012-04-12 12:16:53
Autor: Maciek
Aero2 jak szybko?
Użytkownik "nadcisnieniowiec"
Zdziwił mnie ten czas oczekiwania, skoro odbierałeś osobiście. Tak
Sferii,  wiÄ™c Twój czas jest żaÅ‚osny.

"Aero2 informuje, że od dnia 15 grudnia 2011r. dystrybutorem kart SIM Aero2 BDI jest firma SFERIA S.A."
A teraz wróć do mojej pierwszej wypowiedzi w tym wątku i racz zauważyć datę, w której złożyłem wniosek o kartę przez Internet.

Ukłony,
--
M.

Data: 2012-04-12 15:47:36
Autor: nadcisnieniowiec
Aero2 jak szybko?

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:jm6a2e$36b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nadajesz się na dobrego adwokata :) Ja tylko zwróciłem uwagę że długo się czeka z tym odbiorem osobistym, nie wiedziałem od kiedy to jest w Sferii, jak się okazuję
gdybyś poczekał, to odebrałbyś dzień wcześniej bez zgłaszania się w listopadzie ;)
Ukłony

Data: 2012-04-12 11:02:43
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Aero2 jak szybko?
Dnia 2012-04-12, o godz. 10:32:04
"Maciek" <mmuran@gmail.com> napisa³(a):

> Znajomy by³ akurat w Warszawie, wszed³ z ulicy do salonu Sferii,
> wype³ni³ kwit i odebra³ od razu SIMa.

Sferii?

http://aero2.pl/bdi-3.html

Zdrówko

Data: 2012-04-12 07:06:16
Autor: Jakub Danecki
Aero2 jak szybko?
Jingiel wrote:
Ile czasu schodzi im z realizacją zamówienia przez internet? Po jakim
czasie od wpłaty dostaje się kartę? Kiedyś podobno trochę to trwało, a
jak jest teraz?

Dwa podstawowe źródła informacji:
1. Strona Aero2 i tabelka: http://aero2.pl/bdi.html (pod "Stany
magazynowe..."
2. Raporty oczekujÄ…cych na kartÄ™: pasek boczny http://jdtech.pl -> Do
dziś Aero2 wydało karty zamówione do... i komentarze pod artykułem
http://jdtech.pl/2011/10/do-dzis-aero2-wydalo-karty.html
A także wpisy na rozlicznych forach dookoła-aerowych.

Jakub

Aero2 jak szybko?