Aero2: jak zamowic stacjonarnie

Data: 2014-05-22 11:26:52
Autor: radekp@konto.pl
Aero2: jak zamowic stacjonarnie
Jakoś mnie nie przekonali do zamówienia on-line (tona formalności).
Gdzie mogę podejść żeby sami sobie popisali moje dane? (Wrocław)

Data: 2014-05-22 11:59:25
Autor: dizel
Aero2: jak zamowic stacjonarnie
On Thu, 22 May 2014 11:26:52 +0200, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> wrote:

Jakoś mnie nie przekonali do zamówienia on-line (tona formalności).
Gdzie mogę podejść żeby sami sobie popisali moje dane? (Wrocław)

Nigdzie nie ma takiej opcji, tylko wysyłkowo.
Możesz zrobić to tak że drukujesz formularz ze strony www, wypełniasz
go ręcznie, kserujesz dowód, dodajesz 2 potwierdzenia przelewu,
wszystko do koperty i wysyłasz za potwierdzeniem odbioru.
Sprawdzone w pratkyce, karta przyszła w ten sposób. Pozdrawiam

Data: 2014-05-22 11:59:58
Autor: Titus Atomicus
Aero2: jak zamowic stacjonarnie
In article <hlgrn9hpbjh85tplp6aj04434ru2ketkhk@4ax.com>,
 "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:

Jakoś mnie nie przekonali do zamówienia on-line (tona formalności).
Gdzie mogę podejść żeby sami sobie popisali moje dane? (Wrocław)

ul. Pawia cos tam.
DC
--
TA

Data: 2014-05-22 15:39:14
Autor: Chris
Aero2: jak zamowic stacjonarnie
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world nabazgrał(a):

[...]

Chyba już tylko on-line z czego co pamiętam wyłączyli wszystkie punkty osobiste.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-05-22 15:57:17
Autor: dizel
On Thu, 22 May 2014 15:39:14 +0200, "Chris" <chris@mail.com> wrote:

[...]

Nie chyba tylko na pewno, już ponad rok można kartę zamówić tylko
online albo tak jak pisałem wyżej prawie online:)

Pozdrawiam

Data: 2014-05-26 15:07:40
Autor: Poldek
radekp@konto.pl wrote:

Jakoś mnie nie przekonali do zamówienia on-line (tona formalności).
Gdzie mogę podejść żeby sami sobie popisali moje dane? (Wrocław)

Jak już dowiedziono na tej grupie, Aero2 obecnie się już nie opłaca. Kaucja 20 zł, opłata za przesyłkę 7 zł i potem ograniczenie do 512 Kbit/sek. oraz ciągłe wpisywanie kapci...
W płatnych opcjach za 27 zł dostaniesz za tyle prawie rok dostępu do internetu bez kapci, bez ograniczenia przepustowości, chociaż z ograniczeniami dotyczącymi ilości przesłanych danych.

Data: 2014-05-26 17:19:31
Autor: J.F
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości
[...]

Hm, wlasnie podlaczylem - kapcia nie chca. Za godzine rozlacza ... i pewnie znow nie beda chcieli.
Czyzby kapec przyslugiwal tym co wiecej transmituja ?

W płatnych opcjach za 27 zł dostaniesz za tyle prawie rok dostępu do internetu bez kapci, bez ograniczenia przepustowości, chociaż z ograniczeniami dotyczącymi ilości przesłanych danych.

I jak duzymi za te 27 zl ?

Ale skoro juz raz zaplacilismy (w podatkach) to teraz trzeba korzystac.
No bo co - Solorzowi ulge tak za darmo dac ?
Nie ma, codziennie jeden film az do zlikwidowania kapcia  :-)

J.

Data: 2014-05-27 01:56:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero2: jak zamowic stacjonarnie

"Poldek" 53833ca5$0$2226$65785112@news.neostrada.pl

Kaucja 20 zł, opłata za przesyłkę 7 zł i potem ograniczenie do 512 Kbit/sek. oraz ciągłe wpisywanie kapci...

W teorii do 512 kb/s -- w rzeczywistości zwykle zdecydowanie mniej.

Data: 2014-05-27 13:18:16
Autor: Jakub Danecki
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> Kaucja 20 zł, opłata za przesyłkę 7 zł i potem ograniczenie do 512
> Kbit/sek. oraz ciągłe wpisywanie kapci...
W teorii do 512 kb/s -- w rzeczywistości zwykle zdecydowanie mniej.

W zasięgu pojedynczych stacji bazowych są problemy - ale ogólnie w skali
kraju - jednak osiąga się maks.

Jakub

Data: 2014-05-28 12:51:57
Autor: Chris
Aero2: jak zamowic stacjonarnie
Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

[...]

Zależy jak trafisz ... tydzień temu padł mi modem UPC i siedziałem na Aero2
grając w Diablo3 gdyby nie kapeć spokojnie dało by się tego używać albo przynajmniej nie co godzinę tylko np. co dwie ... nie mówiąc już o tym że po
każdym wpisaniu kapcia muszę iść do modemu wyłączyć i włączyć od nowa jakaś
głupota dla mnie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-05-28 13:52:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Aero2: jak zamowic stacjonarnie

"Chris" lm4f4e$759$1@node1.news.atman.pl

[...]

Wolę 32 kb/s bez kapci niż rzekome 512 kb/s w kapciach.
Ponadto 3G to obciążenie finansowe i dosłowne. Telefon
musi mieć 3G@900MHz, dwa sloty SIM, pojemny akumulator...

Ale co kto woli. :)

Aero2: jak zamowic stacjonarnie