Aero2 ma limity na ilosc danych?

Data: 2011-09-30 10:59:37
Autor: Jakub Danecki
Aero2 ma limity na ilosc danych?
Q wrote:
Czy Aero2 ma limity na ilosc sciagnietych/wyslanych danych?

Nie ma.

Limity predkosci (256/256 kbit/s) sa podane na stronie
(wraz z info o planowanym podwyzszeniu do 512/256 kbit/s),
ale nie ma nic o limitach dot. ilosci sciagnietych/wyslanych danych.

Nie ma nic, bo nie ma limitów. Proste.
Ale dorzucę to do najczę¶ciej zadawanych pytań o Aero2 :) - przygotowuję
co¶ takiego na jdtech.pl, bo faktycznie sporo prostych pytań się powtarza.

Jakub

Data: 2011-09-30 13:07:51
Autor: Q
[...]

Swietna robota imienniku :).
Pozwol, ze pospamuje (imho) calkiem interesujacym linkiem:
http://jdtech.pl/2011/06/aero2-zestawienie-zgodnych-modemow-w-budowie.html

Data: 2011-09-30 13:29:39
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-09-30 13:07, Q pisze:
[...]

Cieszę się, że mój E1820 nie wie, że jest niekompatybilny :-)
I nie mówcie mu o tym, proszę!!

Data: 2011-09-30 15:36:15
Autor: Q
Aero2 ma limity na ilosc danych?
Cieszę się, że mój E1820 nie wie, że jest niekompatybilny :-)
I nie mówcie mu o tym, proszę!!

Ej, czekaj, kurde, moment - to dziala a na ww stronie, ze nie kompatybilny?
Buuuuu....
:)

Data: 2011-09-30 15:52:50
Autor: Jakub Danecki
Q wrote:
> Cieszę się, że mój E1820 nie wie, że jest niekompatybilny :-)
> I nie mówcie mu o tym, proszę!!
Ej, czekaj, kurde, moment - to dziala a na ww stronie, ze nie
kompatybilny?  Buuuuu....

Jest wpisany jako niezgodny, bo żadne godne zaufania Ľródło nie podaje
dla UMTS pasma 900MHz - tak samo z E1823. Ba: na stronach operatorów ta
informacja wydaje się być potwierdzona. Oczywi¶cie nie mówię tutaj o
podwersji 182E - ta jest zgodna.
Problem z brakiem specyfikacji modemów jest znany. Najweselej jest z
modemami LTE: np. Sierra Wireless specyfikację sprzedawanych modemów LTE
uznaje za.... poufn±. Huawei wcale nie publikuje danych technicznych i do
tego tworzy niezgodne ze sob± podwersje (np. E173 w wersjach podstawowej,
u-1 i u-2, czy co najmniej 8 wersji w dwóch odmianach E398).
Nie mówię, że moja tabela zgodno¶ci jest wyroczni± - jest zebrana na
bazie sk±pych informacji z netu (w miarę możliwo¶ci ze specyfikacji
producenta) i potwierdzana przez ludzi, którzy modemy maj±, a także na
podstawie własnych testów.
Do tej pory nikt nie podał, że E1820 ma obsługę częstotliwo¶ci 900MHz na
UMTS, ani że testował ten model z Aero2. Jeżeli p. Maciej przekazałby
informacje na temat swojego modemu (dokładna wersja, jeżeli dotyczy,
która karta SIM i czy pokazuje siłę sygnału w przypadku "nowej" karty) to
chętnie uwzględnię to w tabeli, o ile uda mi się znaleĽć chociaż jeden
dodatkowy taki przypadek. Na razie moje dane wskazuj± na niezgodno¶ć, a
staram się unikać podawania zgodno¶ci w przypadku uzasadnionych podejrzeń
o niezgodno¶ć - nie chc±c narażać nikogo na zwi±zane z tym kłopoty.

rgrds,
Jakub

Data: 2011-09-30 21:21:08
Autor: Maciej Bebenek
Aero2 ma limity na ilosc danych?
"Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> wrote:

Do tej pory nikt nie podał, że E1820 ma obsługę częstotliwości 900MHz na
UMTS, ani że testował ten model z Aero2. Jeżeli p. Maciej przekazałby
informacje na temat swojego modemu (dokładna wersja, jeżeli dotyczy,
która karta SIM i czy pokazuje siłę sygnału w przypadku "nowej" karty) to
chętnie uwzględnię to w tabeli, o ile uda mi się znaleźć chociaż jeden
dodatkowy taki przypadek. Na razie moje dane wskazują na niezgodność, a
staram się unikać podawania zgodności w przypadku uzasadnionych podejrzeń
o niezgodność - nie chcąc narażać nikogo na związane z tym kłopoty.

Ni to siÄ™ powtarzam: E1820 brandowany Playem - ma 900 MHz :-) Ale tylko
ten. Wersja z Polkomtela juĹĽ nie.

PS. Modem do wglÄ…du :-)

Data: 2011-09-30 16:07:44
Autor: Jakub Danecki
Q wrote:
Ej, czekaj, kurde, moment - to dziala a na ww stronie, ze nie
kompatybilny?  Buuuuu....

No i wyszedłem na durnia :) Przecież jak wół jest (i było) ostrzeżenie,
że Huawei ma bajzel w papierach i nie wiadomo, czy jest zgodny, czy nie.
Ale pousuwałem już wszystkie wpisy z "niezgodnych" i już. Ostrzeżenie
uzupełniłem o oznaczenia Vodafone i tak to zostawiam.

Jakub

Data: 2011-09-30 15:49:52
Autor: TGor
On 2011-09-30 13:29, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

Cieszę się, że mój E1820 nie wie, że jest niekompatybilny :-)
I nie mówcie mu o tym, proszę!!

To napisz Jakubowi, bo dobra robotę odwalił. ;-)

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam ple¶ń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-09-30 16:34:07
Autor: Maciej Bebenek
On 2011-09-30 13:29, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

CieszÄ™ siÄ™, ĹĽe mĂłj E1820 nie wie, ĹĽe jest niekompatybilny :-)
I nie mĂłwcie mu o tym, proszÄ™!!

To napisz Jakubowi, bo dobra robotę odwalił. ;-)

Ni to niniejszym zglaszam. Pierwsza seria E1820 z Plusa nie miała 900.
Późniejsza z Play ma.

Data: 2011-09-30 16:02:56
Autor: Jakub Danecki
Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
Cieszę się, że mój E1820 nie wie, że jest niekompatybilny :-)
I nie mówcie mu o tym, proszę!!

Twoja konkretna sztuka jest zgodna. Kolejny modem do ostrzeżeń:
http://www.bez-kabli.pl/printview.php?t=28754&start=0
Ale na razie zostawię go w niezgodnych. Huawei nie ułatwia nam, Aerowcom
sprawy.

rgrds,
Jakub

Data: 2011-09-30 21:21:08
Autor: Maciej Bebenek
[...]

Nieoficjalna odpowiedz na pytanie o 900 MHz brzmi: trzeba czytać opisy na
pudełku ;-)

Data: 2011-10-02 09:56:51
Autor: Jakub Danecki
Maciej Bebenek wrote:
Nieoficjalna odpowiedz na pytanie o 900 MHz brzmi: trzeba czytać opisy
na pudełku ;-)

Moja podpowiedź: na allegro i sklepach internetowych nie widać pudełek,
a specyfikacja jest często podawana przez sprzedawców bez sprawdzania.

Jakub

Data: 2011-10-02 10:37:34
Autor: Maciej Bebenek
Maciej Bebenek wrote:
[...]

Nie tłumacz oczywistych oczywistości :-) Mam podejrzenie, że decyzję, w jaką obudowę to wsadzić i jaki symbol nadać,
podejmuje Chińczyk na taśmie produkcyjnej :-P Bo już widywałem modemy o symbolu X wyglądające całkowicie różne i z
różnymi parametrami, i nie chodzi tu tylko o pasmo.

Aero2 ma limity na ilosc danych?