Aero2 ma limity na ilosc danych?

Data: 2011-09-30 17:31:10
Autor: walker
Aero2 ma limity na ilosc danych?
On 09/30/2011 12:17 PM, Q wrote:
Czy Aero2 ma limity na ilosc sciagnietych/wyslanych danych?

Limity predkosci (256/256 kbit/s) sa podane na stronie
(wraz z info o planowanym podwyzszeniu do 512/256 kbit/s),
ale nie ma nic o limitach dot. ilosci sciagnietych/wyslanych danych.

jak dla mnie darmowy internet jest calkowicie bez uzyteczny - maksymalny czas polaczenia wynosi do 60 min, czyli jak bedzie wieksza liczba uzytkownikow beda zrywac polaczenia

Data: 2011-09-30 15:53:16
Autor: Jakub Danecki
walker wrote:
jak dla mnie darmowy internet jest calkowicie bez uzyteczny -
maksymalny czas polaczenia wynosi do 60 min, czyli jak bedzie wieksza
liczba uzytkownikow beda zrywac polaczenia

Czyli nie zrozumia³e¶ pojêcia "darmowy" :)

Jakub

Data: 2011-09-30 16:34:07
Autor: Maciej Bebenek
walker <ewalker.cut@gazeta.without.pl> wrote:
On 09/30/2011 12:17 PM, Q wrote:
[...]

Nie sądzę, żeby zrywali. Po prostu limit pasma i czasu wystarcza na
większość niepożadanych aplikacji . Do tego odpowiednia filtracja pakietów
i jest dobrze :-)

Data: 2011-09-30 16:49:38
Autor: Jakub Danecki
Maciej Bebenek wrote:
> jak dla mnie darmowy internet jest calkowicie bez uzyteczny -
> maksymalny czas polaczenia wynosi do 60 min, czyli jak bedzie wieksza
> liczba uzytkownikow beda zrywac polaczenia

Nie sądzę, żeby zrywali.

Raczej po zerwaniu cogodzinnym będzie trudno połączyć się ponownie.

Po prostu limit pasma i czasu wystarcza na
większość niepożadanych aplikacji.

Co do limitu - nie wolno im zejść poniżej 128 (a później 256) kbit/s. To
ograniczy liczbę użytkowników.

Do tego odpowiednia filtracja
pakietów i jest dobrze :-)

Jes tylko filtracja połączeń przychodzących do abonenta. Poza tym nie
wolno im nic ograniczać inaczej, niż w usłudze komercyjnej.

rgrds,
Jakub

Aero2 ma limity na ilosc danych?