Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku

Data: 2011-10-26 16:24:19
Autor: Q
Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
Minal juz miesiac (albo i dluzej) odkad wyslalem polecony
do Aero2 i do tej pory nie otrzymalem od nich zadnego znaku
(ani telefonicznie, ani mailem, ani pisemnie).
Na maila tez nie odpowiedzieli.

Ktos z Was wie ile czeka sie teraz na karte sim
lub w ogole jakis znak z ich strony?

Data: 2011-10-26 16:31:33
Autor: Animka
W dniu 2011-10-26 16:24, Q pisze:
[...]

WsiÄ…dĹş w autobus i pojedĹş do nich na LwowskÄ….

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-10-26 09:54:23
Autor: Pszemol
"Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message news:j895kh$p9j$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-10-26 16:24, Q pisze:
[...]

Dodaj że są otwarci od 9 do 16 tylko od poniedziałku do piątku,
więc normalna osoba pracująca w tygodniu musi też oprócz
wycieczki do Warszawy wziąć wolne z pracy.

Swoją drogą, mieli coś poprawić z dystrybucją - czy są już
inne możliwości niż odbiór karty osobiście w W-wie?

Data: 2011-10-26 17:33:24
Autor: Wemif
Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
Pszemol <Pszemol@polbox.com> wrote:

Swoj± drog±, mieli co¶ poprawić z dystrybucj± - czy s± już
inne możliwo¶ci niż odbiór karty osobi¶cie w W-wie?

Tak, mog± wysłać poczt± za dodatkowe 7zł.

a.

Data: 2011-10-29 21:09:26
Autor: Q
Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
Dodaj że są otwarci od 9 do 16 tylko od poniedziałku do piątku,
więc normalna osoba pracująca w tygodniu musi też oprócz
wycieczki do Warszawy wziąć wolne z pracy.

Jeszcze warto dodac, ze w Warszawie zyje ok 5%
ludnosci Polski, tak wiec rady dot. odbioru osobistego
w 95% sa o przyslowiowy "kant dupy" ;).

Data: 2011-10-26 19:09:32
Autor: D@niel
Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
Dnia 26-Oct-11 16:31:33,  Animka napisawszy:

Wsi±dĽ w autobus i pojedĽ do nich na Lwowsk±.

animka

A może oni już na Rakowieckiej... siedz±? --
 Pozdrawiam - D@niel

Data: 2011-10-29 21:06:07
Autor: Q
Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
WsiÄ…dĹş w autobus i pojedĹş do nich na LwowskÄ….

Ach, te Twoje rady...
Ponad 400 km musialbym tym autobusem jechac :).

Data: 2011-10-30 11:08:38
Autor: Jakub Danecki
Q wrote:
> WsiÄ…dĹş w autobus i pojedĹş do nich na LwowskÄ….
Ach, te Twoje rady...
Ponad 400 km musialbym tym autobusem jechac :).

Zatankujesz, to i więcej przejedziesz :D

Jakub

Data: 2011-10-26 18:09:32
Autor: a...mx
Q wrote:

Minal juz miesiac (albo i dluzej) odkad wyslalem polecony
do Aero2 i do tej pory nie otrzymalem od nich zadnego znaku
(ani telefonicznie, ani mailem, ani pisemnie).
Na maila tez nie odpowiedzieli.

Na maila faktycznie nie odpowiadaj± - po co sobie maj± robić kłopot.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-10-26 19:18:14
Autor: Jakub Danecki
a...mx@gazeta.pl wrote:
Na maila faktycznie nie odpowiadaj± - po co sobie maj± robić kłopot.

Odpowiadaj±, ale trwa to nawet 7-10 dni. Ale przynajmniej przyspieszyli
wydawanie kart - teraz doci±gaj± do 110 kart dziennie.

Jakub

Data: 2011-10-27 14:40:07
Autor: a...mx
Jakub Danecki wrote:

a...mx@gazeta.pl wrote:
Na maila faktycznie nie odpowiadaj± - po co sobie maj± robić kłopot.

Odpowiadaj±, ale trwa to nawet 7-10 dni. Ale przynajmniej przyspieszyli
wydawanie kart - teraz doci±gaj± do 110 kart dziennie.

Pewnie na wygodne im tematy tak odpowiadaj±. Na niewygodne odpowiedzi nie mam - dwa maile, 8 wrze¶nia i 5 paĽdziernika - czekam nadal.

Jakub

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-10-26 19:17:17
Autor: Jakub Danecki
Q wrote:
Minal juz miesiac (albo i dluzej) odkad wyslalem polecony
do Aero2 i do tej pory nie otrzymalem od nich zadnego znaku
(ani telefonicznie, ani mailem, ani pisemnie).

Sporo osób alarmuje o tym, że nie dostaje żadnych maili z
potwierdzeniem, że karta została przydzielona i/lub wysłana mimo, że
karta ostatecznie dotarła. Niestety nie mogę tego potwierdzić (ja i
znajomi, których przypadki mogłem sprawdzić - wszyscy powiadomienia
dostali) i zrzucam to na takie problemy, jak filtry antyspamowe, czy
błędnie/niewyraĽnie wypełniony formularz zamówienia (chodzi o pole email).

Na maila tez nie odpowiedzieli.

Niestety - tego problemu ci±gle nie rozwi±zali.

Ktos z Was wie ile czeka sie teraz na karte sim

Aktualn± analizę czasu oczekiwania (i liczby wydanych kart) masz tutaj:
http://jdtech.pl/2011/10/aero2-czwarta-analiza-liczby-wydanych-kart-i-czasu-oczekiwania.html
Dodatkowo na pasku bocznym bloga (na każdej podstronie) masz
orientacyjn± informację "Do dzi¶ Aero2 wydało karty..." z dat±, do której
obsłużyli zamówienia. Data ta dotyczy (zgodnie z zapewnieniami Aero2)
momentu otrzymania przez nich wpłaty kaucji na konto. Informacja
oczywi¶ie orientacyjna, bo opiera się o dane przekazywane przez osoby,
które karty już odebrały lub dostały odpowiednie powiadomienia.

lub w ogole jakis znak z ich strony?

Walcz dzielnie mailem, telefonem albo jak zaproponowali koledzy -
osobi¶cie.

Jakub

Data: 2011-10-27 09:10:47
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
Dnia 2011-10-26, o godz. 19:17:17
"Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał(a):

> [...]
dostali) i zrzucam to na takie problemy, jak filtry antyspamowe, czy
błędnie/niewyraĽnie wypełniony formularz zamówienia (chodzi o pole

Ja złożyłem zamówienie i depozyt 13.10. Dostałem zwrotnie potwierdzenie
że przyjęto zamówienie tego samego dnia. Na http://aero2.pl/bdi.html
podaj± że dla zamówień złożonych od 8 paĽdziernika 2011r.do 14
paĽdziernika 2011r. termin realizacji to do 14 listopada 2011r.
Wybrałem osobisty odbiór karty - Lwowsk± mam ~kilometr od miejsca pracy
więc mógłbym odebrać od ręki ale muszę czekać sam nie wiem na co. Na
moje 2 maile w tej sprawie na biuro@aero2.pl wysłane 17 i 22
paĽdziernika nie dostałem odpowiedzi. Dzi¶ pchn±łem kolejny. Mój adres
mailowy w formularzu był poprawny - dostałem wszak na niego zwrotnie
potwierdzenie zamówienia karty. Chyba się dzi¶ do nich przejdę zamiast
lunchu. ;-)

Zdrówko

Data: 2011-10-27 11:21:48
Autor: Jakub Danecki
Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
Ja złożyłem zamówienie i depozyt 13.10. Dostałem zwrotnie potwierdzenie
że przyjęto zamówienie tego samego dnia.

Automat, czyli wszystko OK.

Na http://aero2.pl/bdi.html
podaj± że dla zamówień złożonych od 8 paĽdziernika 2011r.do 14
paĽdziernika 2011r. termin realizacji to do 14 listopada 2011r.

No to spodziewaj się, że zrobi± to w terminie. W tej chwili 30 dni im to
¶rednio zajmuje.

Wybrałem osobisty odbiór karty - Lwowsk± mam ~kilometr od miejsca pracy
więc mógłbym odebrać od ręki ale muszę czekać sam nie wiem na co.

Na swoj± kolejkę. Zamówienia s± realizowane w kolejno¶ci zgłoszeń, a
zajmuje się tym... chyba ci±gle tylko jedna osoba.

[...]

Ale karty się nie spodziewaj :) Według mnie kartę (i powiadomienie o
tym, że jest gotowa) dostaniesz zgodnie z harmonogramem.

Jakub

Data: 2011-10-27 15:43:12
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
Dnia 2011-10-27, o godz. 11:21:48
"Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał(a):

Automat, czyli wszystko OK.

ZdajÄ™ sobie z tego sprawÄ™ ;-)

No to spodziewaj siÄ™, ĹĽe zrobiÄ… to w terminie. W tej chwili
30 dni im to średnio zajmuje.

A jaj mam ochotę ich do UKE zgłosić że łamią swój własny regulamin:

5.2. Karta SIM zostanie wydana Korzystającemu za pośrednictwem Punktu
Dystrybucji albo przesłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego
operatora pocztowego na adres korespondencyjny wskazany w ZamĂłwieniu, w
terminie 7 dni od wpłaty Depozytu za pośrednictwem Punktu Dystrybucji
albo zaksięgowania przelewu na koncie Operatora, jeżeli stany
magazynowe na to pozwolą. Stany magazynowe Kart SIM będą na bieżąco
publikowane na Stronie Internetowej Operatora.

Na stronie internetowej nieodmiennie zaĹ› twierdzÄ…:

Zgodnie z Regulaminem Bezpłatnego Dostępu do Internetu obowiązującym od
01.09.2011r. informujemy, ĹĽe aktualnie w magazynie mamy ponad 20 000*
kart SIM.

Czyli karty majÄ… a nie wydajÄ….I dopisek o harmonogramie na ich stronie
mnie nie obchodzi bo i mnie i i ich obowiÄ…zuje regulamin. SwojÄ… drogÄ… to zastanawiam siÄ™ czemu UKE nie reaguje na ewidentne
łamanie zasad przez operatora kŧóry de facto utrudnia jak może dostęp
do usługi którą jest zobowiązany świadczyć.

zgłoszeń, a zajmuje się tym... chyba ciągle tylko jedna osoba.

W świetle regulaminu nie ma znaczenia ile osób obsługuje dystrybucję.
Ma to być 7 dni a jest 30.

Ale karty się nie spodziewaj :) Według mnie kartę (i
powiadomienie o tym, ĹĽe jest gotowa) dostaniesz zgodnie z
harmonogramem.

Dziś nie miałem czasu się wyrwać z roboty - spróbuję jutro. Dodatkowo
podeprÄ™ sie regulaminem i zapytam czemu sami go Ĺ‚amiÄ… ;-)

ZdrĂłwko

Data: 2011-10-27 13:59:11
Autor: Jakub Danecki
Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
Dziś nie miałem czasu się wyrwać z roboty - spróbuję jutro. Dodatkowo
podeprÄ™ sie regulaminem i zapytam czemu sami go Ĺ‚amiÄ… ;-)

Koniecznie daj znać, w ajki sposób cię olali (albo i nie :)

Jakub

Data: 2011-10-28 15:58:21
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
Dnia 2011-10-27, o godz. 13:59:11

Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
> Dzi¶ nie miałem czasu się wyrwać z roboty - spróbuję jutro.
> Dodatkowo podeprę sie regulaminem i zapytam czemu sami go łami± ;-)

Koniecznie daj znać, w ajki sposób cię olali (albo i nie :)

No to obiecana relacja:

"W samo południe - wersja aero2" ;-)

W końcu znalazłem czas by wpa¶ć dzi¶ do siedziby Aero2 po kartę do
darmowego internetu. W samo południe stan±łem przed budynkiem przy
Lwowskiej 19 w Warszawie zdeterminowany by tego dzi¶ dokonać. Tu mała
uwaga: kartę zamówiłem i przelew kaucji zrobiłem 13 paĽdziernika czyli
15 dni temu i miałem czekać na wezwanie do odbioru. No ale piechot± mam
kwadrans do biura Aero 2 to się udałem w tzw. ciemno bo jak napisali 7
dni to czemu mam czekać miesi±c?

Budynek trochę myli bo na dole jest bank i na pierwszy rzut oka ciężko
dostrzec że po¶rodku jest wej¶cie do budynku. No ale znalazłem i
wszedłem. Potrzebny jest dokument ze zdjęciem - inaczej ochrona nie
wyda przepustki. Jak już nas wpuszcz± to jedziemy wind± na 1 piętro. A
tam na wprost wind tabliczki z nazwami firm. Szybki rzut oka i już wiem
że to na prawo od wind. Na lewo od recepcji stolik z ogłoszeniami A4:
"Aero 2 / Bezpłatny dostęp do internetu / Odbiór kart SIM / 9.00-17.00
od poniedziałku do pi±tku" o "W rodzinie / bliscy bliżej / bezpłatne
startery / wRodzinie". Fotka zainteresowanym do wgl±du. Jestem jedynym
petentem. Za biurkiem miły młody mężczyzna. Wyłuszczam że 13-ego
złożyłem via WWW wniosek o kartę i tego samego dnia zrobiłem przelew
kaucji. Zaznaczam że nie dostałem żadnego wezwania ale że zgodnie z
punktem 5.2 ich regulaminu w ci±gu 7 dni powinienem dostać kartę. Tu
Pan mi przerywa że na stronie WWW oni maja terminy podane dla
poszczególnych tygodni zamówień bo mog± mieć mało kart. Ja na to
ponownie że w regulaminie jest 7 dni i że na stronie zgodnie z tym
regulaminem jest podane że maj± w magazynie około 20 tysięcy kart. W
odpowiedzi westchn±ł i słyszę: "widocznie nikt nie uaktualnił tam dawno
danych". Widz±c że człowiek sympatyczny atakuję że wyjeżdżam jutro z
warszawy i karta naprawdę by się przydała. W odpowiedzi słyszę:
"Zobaczę co da się zrobić". Sympatyczny Pan klika kilka minut w
komputer, pyta ponownie czy zamawiałem kartę via formularz internetowy.
Potwierdzam. Pan pisze na karteczce tajemniczy numer 8922 (z moj± rada
by robił to na odwrocie bo na zatłuszczonej palcami karteczce długopis
nie chce pisać), u¶miecha się i na 10 minut znika w czelu¶ciach biura.
Wraca z kopert±. Pyta czy mam ksero dowodu - podaje. On nawet nie
sprawdza z oryginałem. Pytam czy chce zamówienie i kopię przelewu -
dziękuje. Drukuje swoj± kopię zamówienia, nakleja na nim serial na
naklejce odklejonej z karty. Podpisuje się czytelnie na zamówieniu w
dwóch miejscach plus dopisuję na dole "Kartę odebrałem 28.10.2011" i
trzeci podpis i dostaje do ręki kopertę z kart± DARMOWY INTERNET aero2.
W tym czasie pojawiaj± się dwie kolejne osoby po odbiór ale już nie
czekam - wychodzę. Na dole oddaję ochronie przepustkę do budynku i
wychodzę na słoneczn± ulicę. Oddycham z ulg±. ;-) Wszytko zajęło
dokładnie 23 minuty od wej¶cia do wyj¶cia. P.S. Darmowego startera wRodzinie nie dostałem a z wrażenia że
wszystko poszło sprawnie nie zapytałem o to.

Zdrówko

Data: 2011-10-28 20:30:34
Autor: Jakub Danecki
Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
Potrzebny jest dokument ze zdjęciem - inaczej ochrona nie
wyda przepustki.

O kurcze, ale zmiany! Ja byłem tam 3 razy - w czerwcu, w lipcu i w
sierpniu - wej¶cie bez żadnych organiczeń, choć ochroniarz pytał (albo ja
się go pytałem :)

Widz±c że człowiek sympatyczny atakuję że wyjeżdżam jutro z
warszawy i karta naprawdę by się przydała. W odpowiedzi słyszę:
"Zobaczę co da się zrobić". [...]
Wraca z kopert±.

No prosz... a jednak się da. Ale jak widzisz nie jest to procedura
standardowa.

P.S. Darmowego startera wRodzinie nie dostałem a z wrażenia że
wszystko poszło sprawnie nie zapytałem o to.

Trzeba było poprosić :) Daj± bez problemu.

Jakub

Data: 2011-10-29 18:59:54
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
Dnia 2011-10-28, o godz. 20:30:34

Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
> [...]

O kurcze, ale zmiany! Ja byłem tam 3 razy - w czerwcu, w
lipcu i w sierpniu - wej¶cie bez żadnych organiczeń, choć ochroniarz

Ochroniarz pilnował recepcjonistki na parterze. ;-)

> [...]
> "Zobaczę co da się zrobić". [...]
> Wraca z kopert±.

No prosz... a jednak się da. Ale jak widzisz nie jest to

Sam byłem zdziwiony po tym jak opisywano ile się czeka, problemy z
kontaktem etc. ;-)

> P.S. Darmowego startera wRodzinie nie dostałem a z wrażenia że
> wszystko poszło sprawnie nie zapytałem o to.

Trzeba było poprosić :) Daj± bez problemu.

Zbaraniałem i nie poprosiłem ;-)

Zdrówko

Data: 2011-10-28 22:29:28
Autor: Pszemol
"MaciekBabciaDobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote in message news:20111028155821.0b25f0f3babcia-workstation...
Na dole oddaję ochronie przepustkę do budynku i
wychodzę na słoneczn± ulicę. Oddycham z ulg±. ;-)
Wszytko zajęło dokładnie 23 minuty od wej¶cia do wyj¶cia.

No dobrze - to teraz napisz czy działa i w czym tego używasz... :-)

P.S. Darmowego startera wRodzinie nie dostałem a z wrażenia że
wszystko poszło sprawnie nie zapytałem o to.

Brzmi jak TV Trwam :-)

Data: 2011-10-29 19:03:34
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
Dnia 2011-10-28, o godz. 22:29:28
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> [...]
> Wszytko zajęło dokładnie 23 minuty od wej¶cia do wyj¶cia.

No dobrze - to teraz napisz czy działa i w czym tego używasz... :-)

Działa. Na razie na szybko odpaliłem w iPhone 4 bo innego niezużywanego
aparatu nie miałem pod ręk±. Poł±czył się z sieci± w centrum Warszawy.
Ale w sumie nie miałem czasu w tym dłubać. Dzi¶ w nocy będę testował z
Huawei E-160E

> P.S. Darmowego startera wRodzinie nie dostałem a z wrażenia że
> wszystko poszło sprawnie nie zapytałem o to.

Brzmi jak TV Trwam :-)

Bo to w momencie startu była telefonia Rydzyka. Teraz ma innego
wła¶ciciela ale nazwa została.

Zdrówko

Data: 2011-10-30 11:10:03
Autor: Jakub Danecki
Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
Bo to w momencie startu była telefonia Rydzyka. Teraz ma innego
wła¶ciciela ale nazwa została.

Brand powstał we współpracy z Rydzykiem, ale poza tym operator był
zawsze ten sam: CenterNet

Jakub

Data: 2011-10-30 20:08:51
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
Dnia 2011-10-30, o godz. 11:10:03

Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
> Bo to w momencie startu była telefonia Rydzyka. Teraz ma innego
> wła¶ciciela ale nazwa została.

Brand powstał we współpracy z Rydzykiem, ale poza tym
operator był zawsze ten sam: CenterNet

Dzięki - nie ¶ledziłem szczegółowo wła¶cicieli akurat tej marki. ;-)

Zdrówko

Data: 2011-10-27 19:03:56
Autor: VSS
Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
W wiadomo¶ci:j8958a$6cp$1@news.task.gda.pl,
Q <no@spam.pl> nastukał:
[...]

trzeba czekać, przysyłaj±. ja dostałem poo miesiacu i 6 dniach

--
VSS

Data: 2011-11-02 12:04:39
Autor: Q
Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
trzeba czekać, przysyłaj±. ja dostałem poo miesiacu i 6 dniach

No, nareszcie:

"Informujemy, że dnia 31 paĽdziernika 2011r. w Urzędzie Pocztowym Warszawa 120 przesyłk± polecon± na adres korespondencyjny wysłana została Karta SIM Bezpłatnego Dostępu do Internetu.

Pozdrawiam,
Biuro Obsługi Klienta
Aero2 Sp. z o.o."

Jak tylko przyjdzie paczka doloze swoja "cegielke" o czasie oczekiwania do strony J.D. :)

Data: 2011-11-02 11:44:38
Autor: Jakub Danecki
Q wrote:
Jak tylko przyjdzie paczka doloze swoja "cegielke" o czasie oczekiwania
do strony J.D. :)

Dzięki, to silnie wskazane :)

Jakub

Data: 2011-11-04 21:49:38
Autor: Q
Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku
Jak tylko przyjdzie paczka doloze swoja "cegielke" o czasie oczekiwania
do strony J.D. :)

Dzięki, to silnie wskazane :)

Mail z trzema informacjami poszedl.
Karta przyszla dzisiaj i wlasnie ja testuje w czym-sie-da :).

Aero2 - miesiac minal i zadnego znaku