Aero2 - modem play Huawei E173

Data: 2012-02-12 20:41:01
Autor: Halinke
Aero2 - modem play Huawei E173
Mam karte sim z Aero2 - odebrana chyba 3-6 miesiecy temu i nie uzywana jeszcze.
Mam tez nowy - w pudelku - modem Huawei E173 - na pudelku logo PLAY.
Czy ten modem bedzie dzialal z Aero2?
Jak to skonfigurowac? Co instalowac a co nie?

A moze jest jakas nowa wersja modemu o oznaczeniu "2" i tylko ta dziala?
Bo w internecie raz pisza, ze e173 dziala z aero. Innym razem mam info, ze nie bedzie dzialac.
Sprawdzac na zywo nie chce bo jak karta nie bedzie smigac - oddam. Tak samo sprobuje zrobic z modem.
Oba produkty nie sa uzywane.

Data: 2012-02-12 19:57:59
Autor: Jakub Danecki
Halinke wrote:
Mam karte sim z Aero2 - odebrana chyba 3-6 miesiecy temu i nie uzywana
jeszcze.

Tzw. nowa karta z blokadą TS11.

Mam tez nowy - w pudelku - modem Huawei E173 - na pudelku
logo PLAY.  Czy ten modem bedzie dzialal z Aero2?

W zasadzie tak, choć może sprawiać problemy.

Jak to skonfigurowac? Co instalowac a co nie?

1. Instalować normalnie.
2. Odblokować UMTS 900 MHz za pomocą Top NetInfo:
http://jdtech.pl/2011/08/aero2-na-czym-polegaja-problemy-z-huawei-e169.html
3. Skonfigurować w aplikacji Play Online mniej więcej tak:
http://jdtech.pl/2011/07/aero2-jak-nawiazac-polaczenie-z-siecia.html

A moze jest jakas nowa wersja modemu o oznaczeniu "2" i tylko ta dziala?

Ty masz tę wersję. Zdejmij klapkę chroniącą gniazdo SIMa - tam masz
napisane: E173u-2.

[...]

Dasz radę, uwierz w siebie, nie poddawaj się, to tylko mały, niegroźny,
bezpłatny internet :)

Jakub

Data: 2012-02-12 21:20:39
Autor: Halinke
[...]

modem z promocji mbank.
karta sim odebrana chyba w sierpniu 2011.
Nie otwieram jeszcze pudelka z modemem bo jesli nie dziala to zwracam.
Da sie sprawdzic bez otwierania pudelka czy to e173 czy e173u2?

Data: 2012-02-12 21:28:47
Autor: Jakub Danecki
Halinke wrote:
modem z promocji mbank.
karta sim odebrana chyba w sierpniu 2011.

I tak nowa.

Nie otwieram jeszcze pudelka z modemem bo jesli nie dziala to zwracam.
Da sie sprawdzic bez otwierania pudelka czy to e173 czy e173u2?

Nie da się sprawdzić, ale Play nie sprzedawał nigdy innych, niż E173u-2. I przy okazji: modem E173x-x nigdy nie istniał w wersji bez tych trzech
znaczków na końcu.

Jakub

Data: 2012-02-12 22:31:06
Autor: Halinke
Aero2 - modem play Huawei E173
wielkie dzieki za info.

Data: 2012-02-15 07:45:03
Autor: Titus Atomicus
Aero2 - modem play Huawei E173
In article <4f381f18$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Halinke" <Hanfels@wp.pl> wrote:

Nie otwieram jeszcze pudelka z modemem bo jesli nie dziala to zwracam.
Da sie sprawdzic bez otwierania pudelka czy to e173 czy e173u2?

U mnie bylo napisane na pudelku.
Sprawdz dokladnie.

TA

Data: 2012-02-15 11:39:15
Autor: Jakub Danecki
Aero2 - modem play Huawei E173
> Nie otwieram jeszcze pudelka z modemem bo jesli nie dziala to zwracam.
> Da sie sprawdzic bez otwierania pudelka czy to e173 czy e173u2? U mnie bylo napisane na pudelku.
Sprawdz dokladnie.

Na pudełku zewnętrznym ze starterem - jest napisane, na pudełku samego
modemu - nie ma.

Jakub

Data: 2012-02-12 22:26:03
Autor: m4rkiz
"Halinke" <Hanfels@wp.pl> wrote in message news:4f3815df$0$1271$65785112news.neostrada.pl...
[...]

'otwarcie' karty bdi przeciez nie ma na nic wplywu, to raz

jaki masz modem jest wyraznie napisane, to dwa

http://www.mbank.pl/telefonia/internet/modemy/index.html#tabs=2

Internet mobilny z modemem Huawei e173U-2

nie widze nic o mozliwosci oddania modemu, wiec zakladam ze masz na
to 10 dni od momentu zawarcia umowy poza lokalem przedsiebiorstwa,
a pozniej nic z tego, to trzy

Aero2 - modem play Huawei E173