Aero2 - modem play Huawei E173

Data: 2012-02-12 22:26:03
Autor: m4rkiz
Aero2 - modem play Huawei E173
"Halinke" <Hanfels@wp.pl> wrote in message news:4f3815df$0$1271$65785112news.neostrada.pl...
Mam karte sim z Aero2 - odebrana chyba 3-6 miesiecy temu i nie uzywana jeszcze.
Mam tez nowy - w pudelku - modem Huawei E173 - na pudelku logo PLAY.
Czy ten modem bedzie dzialal z Aero2?
Jak to skonfigurowac? Co instalowac a co nie?
A moze jest jakas nowa wersja modemu o oznaczeniu "2" i tylko ta dziala?
Bo w internecie raz pisza, ze e173 dziala z aero. Innym razem mam info, ze nie bedzie dzialac.
Sprawdzac na zywo nie chce bo jak karta nie bedzie smigac - oddam. Tak samo sprobuje zrobic z modem.
Oba produkty nie sa uzywane.

'otwarcie' karty bdi przeciez nie ma na nic wplywu, to raz

jaki masz modem jest wyraznie napisane, to dwa

http://www.mbank.pl/telefonia/internet/modemy/index.html#tabs=2

Internet mobilny z modemem Huawei e173U-2

nie widze nic o mozliwosci oddania modemu, wiec zakladam ze masz na
to 10 dni od momentu zawarcia umowy poza lokalem przedsiebiorstwa,
a pozniej nic z tego, to trzy

Aero2 - modem play Huawei E173