Aero2: nie wpisywac trydnych kodow

Data: 2014-05-13 02:06:12
Autor: kl1
Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
Moze bylo ale..warto do odnotowania, bo odpowiedz mnie rozwalila.

takiego oto maila przyslali na zgloszeniu problemu z kodami:

Przy pojawieniu się trudniejszego kodu (z plamami) należy kliknąć Odśwież odswiez aby pojawiły się kody bardziej czytelne (bez plam). Próba wprowadzenia trudnego kodu spowoduje jedynie pojawianie się co raz trudniejszych kodów.

to taka gra tak? w ktora lepiej nie grac bo na koncu jest tylko wielka plama? ;)

Data: 2014-05-13 11:12:09
Autor: dizel
On Tue, 13 May 2014 02:06:12 -0700 (PDT), kl1@o2.pl wrote:

[...]

Tak właśnie działa captcha więc lepiej odświeżać aż trafimy na coś
łatwiejszego, na dzień dzisiejszy tak jest, ale ze 2 tygodnie temu
nawet odświeżanie nie pomagało bo każdy kod był z plamami.
Dziś przeplatają się kody z plamami z takimi do odczytania, tyle że
jak użytkownicy aero dużo błędów będą popełniać to pozostaną znowu
same trudne kody.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-13 12:59:09
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-13 11:12, dizel pisze:
[...]

Jak to,  jak to w ogóle możliwe? Wygląda na to że oni muszą jakoś sztucznie generować te kody skoro twierdzą że odświeżenie, a błędne wpisanie wywołuje dwie zupełnie inne reakcje..

Data: 2014-05-13 18:20:26
Autor: Czarek
W dniu 2014-05-13 12:59, Trybun napisał/a:

Jak to,  jak to w ogóle możliwe? Wygląda na to że oni muszą jakoś
sztucznie generować te kody skoro twierdzą że odświeżenie, a błędne
wpisanie wywołuje dwie zupełnie inne reakcje..

To nie "oni" (Aero2) generują te obrazki, tylko Google ;-)
Poczytaj:
http://www.dobreprogramy.pl/Desperacja-uzytkownikow-BDI.-Aero2-nie-panuje-nad-usluga-Googlea-wiec-testy-reCAPTCHA-coraz-trudniejsze,News,53988.html

I to:
https://www.google.pl/#newwindow=1&q=captcha+site:dobreprogramy.pl

--
Czarek

Data: 2014-05-15 13:29:42
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-13 18:20, Czarek pisze:
[...]

No i mamy wyjaśnienie - wszyscy winni, piraci, mechanizmy obronne Google, ,tylko p. Żak jak ta dziewica..

Data: 2014-05-13 18:32:55
Autor: Pszemol
"dizel" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:ebo3n91rp70p9dn2ma9a22qrbluhb7vgki4ax.com...
[...]

To chyba taki polski folklor, że jesteśmy łasi na darmochę...
Dawniej tepsa 202122 teraz aero2 i robimy piruety aby dostać
ochłapy byle za darmochę... Ech - kiedy się czegoś nauczymy?
Naprawdę nie warto wykupić sobie pakiet i nie pieprzyć się z capcha?

Data: 2014-05-14 02:14:00
Autor: J.F
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lkua1j$af2$1@dont-email.me...
To chyba taki polski folklor, że jesteśmy łasi na darmochę...

A w USA to niby nie ?
Oglos ze lody za darmo :-)

Dawniej tepsa 202122 teraz aero2 i robimy piruety aby dostać
ochłapy byle za darmochę... Ech - kiedy się czegoś nauczymy?

202122 nie bylo za darmo, a wrecz bardzo drogo.

Naprawdę nie warto wykupić sobie pakiet i nie pieprzyć się z capcha?

Zalezy ... pakiet moze byc drogi.
A moze to o zasade chodzi - w sumie to juz zaplacilismy, to teraz domagamy sie naleznego :-)

P.S. podpialem wlasnie modem ... jakie captcha ?
Zlikwidowali, szczescie mialem, tylko dla tych co duzo uzywaja ?

J.

Data: 2014-05-14 05:16:43
Autor: Titus Atomicus
In article <lkua1j$af2$1@dont-email.me>, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

> [...]

ochłapy byle za darmochę... Ech - kiedy się czegoś nauczymy?
Naprawdę nie warto wykupić sobie pakiet i nie pieprzyć się z capcha?

Bredzisz, Pszemol.
Po pierwsze, 202122 nie bylo za darmoche.
Po drugie, twierdzisz ze w USA ludzie nie wola miec cos za darmo, jesli maja wybor (kosztem jakosci uslugi)?
--
TA

Data: 2014-05-14 07:51:08
Autor: Pszemol
wrote:

> [...]

Po drugie, twierdzisz ze w USA ludzie nie wola miec
cos za darmo, jesli maja wybor (kosztem jakosci uslugi)?

Zbyt wygodni są na to a i usługi zbyt tanie...

Za $140 miesięcznie mam abonament od AT&T na trzy linie
z nielimitowanymi rozmowami do wszystkich sieci (w tym
naziemne oczywiście), nielimitowane smsy, mmsy i 10GB
danych do dowolnego podziału między te trzy linie plus
hotspoty wifi porozrzucane po większych miastach w USA...
Gdybym chciał operatora wirtualnego to byłoby jeszcze taniej.

Data: 2014-05-14 18:02:18
Autor: Titus Atomicus
In article <lkvos1$j1c$1@dont-email.me>, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

> [...]

hotspoty wifi porozrzucane po większych miastach w USA...
Gdybym chciał operatora wirtualnego to byłoby jeszcze taniej.

Sorry, ale to nie jest odpowiedz na pytanie.
--
TA

Data: 2014-05-15 01:26:29
Autor: J.F
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lkvos1$j1c$1@dont-email.me...
[...]

140$ to chyba nie jest juz kwota, ktora Amerykanin lekka raczka wyda.
Owszem, nadal niewielka, powiedzmy jak u nas 100 zl, co nie znaczy ze sie nie zastanowi.

P.S. A kto chce instalowac kranik w samochodzie, zamiast wygodnie pojechac na zmiane oleju ?

mam abonament od AT&T na trzy linie
z nielimitowanymi rozmowami do wszystkich sieci (w tym

A potrzebne Ci to ? Tzn te 3 linie ?

J.

Data: 2014-05-15 07:45:12
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5373fba5$0$2373$65785112news.neostrada.pl...
140$ to chyba nie jest juz kwota, ktora Amerykanin lekka raczka wyda.
Owszem, nadal niewielka, powiedzmy jak u nas 100 zl, co nie znaczy ze sie nie zastanowi.

Jeszcze rok temu ten sam abonament wychodził ponad $200/mies.

P.S. A kto chce instalowac kranik w samochodzie, zamiast wygodnie pojechac na zmiane oleju ?

Przeczytaj tamten wątek - ja i inni grupowicze wymieniający sobie
olej nie robią tego dla oszczędności finansowych.

mam abonament od AT&T na trzy linie
z nielimitowanymi rozmowami do wszystkich sieci (w tym

A potrzebne Ci to ? Tzn te 3 linie ?

Trzy linie dla trzech osób w domu, nie jest to żadna ekstrawagancja ;-)

Data: 2014-05-16 09:23:28
Autor: J.F.
Dnia Thu, 15 May 2014 07:45:12 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Nie mowimy ile kosztowalo, tylko czy ktos sie zastanowi czy ktos sie
zastanowi czy aby na pewno potrzebne mu trzy linie, bo to jednak
1400$.

mam abonament od AT&T na trzy linie
z nielimitowanymi rozmowami do wszystkich sieci (w tym
A potrzebne Ci to ? Tzn te 3 linie ?
Trzy linie dla trzech osób w domu, nie jest to żadna ekstrawagancja ;-)

Hm, jak jeszcze wszyscy maja komorki ... choc w sumie domyslam sie ze
to po voip ?

J.

Data: 2014-05-18 15:13:17
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:z9owyii3xkjh.1x1z13hvl5two$.dlg40tude.net...
[...]

?? jakie znowu 1400? Napisałem 140 nie 1400.
I gdybyś przeczytał całą wypowiedź zanim zaczniesz odpisywać
to dowiedziałbyś się dlaczego są w jednym abonamencie 3 linie.

[...]

Nie rozumiem dlaczego tak Cię to fascynuje, że 3 osoby
w gospodarstwie domowym dzielą jeden abonament na 3 komórki...
Czy to takie niezwykłe??

choc w sumie domyslam sie ze to po voip ?

Że co? Nie, żaden voip. To są plany komórkowe od AT&T. Normalne GSM.

Data: 2014-05-19 08:32:34
Autor: J.F.
Dnia Sun, 18 May 2014 15:13:17 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

pomylka mala, zerowa taka.

[...]

Niezwykle to jest nazywanie komorek liniami.
Myslalem ze masz 3 linie stacjonarne w domu ... uzyteczna rzecz, jak
corka gada, zona gada, a do ciebie nie mozna sie dodzwonic.
Ale czy rownie uzyteczna gdyby miala kosztowac 140$ ? :-)
Szczegolnie gdy jeszcze kazdy ma komorke.

Aczkolwiek obecnie by mnie nie zdziwilo - jedna stara linia, na niej
internet/ADSL, a na nim 4 numery voip.

J.

Data: 2014-05-19 11:56:34
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:fe1ulj9pmr74$.1k28azkngzx9p$.dlg40tude.net...
[...]

Acha... no to się dogadaliśmy :-)))
Ja od początku mówię o liniach telefonii komórkowej.
Na komórkowej grupie jesteśmy przecież.
A komórek to ja mam w domu fefnaście z czego jednocześnie
używamy trzech bo tylko trzy linie/SIMy są aktywne... :-)

Ale czy rownie uzyteczna gdyby miala kosztowac 140$ ? :-)
Szczegolnie gdy jeszcze kazdy ma komorke.

Widzisz... nieścisłości potocznej mowy nakazują zapytać
co ma komórka (aparat tel) wspólnego z linią/numerem? :-)

Data: 2014-05-19 20:24:22
Autor: J.F
[...]

Ale ofert nie zliczysz - tu, u nas w Europie [:-)] oferuja np komorki ze stacjonarnym i internetem i telewizja - w pakiecie przeciez taniej.

A komórek to ja mam w domu fefnaście z czego jednocześnie
używamy trzech bo tylko trzy linie/SIMy są aktywne... :-)

Ale wrocmy do meritum, jakby byla oferta - trzy linie stacjonarne do domu, za 140$/mc, to bys powiedzial  "grosze, okazja, biore" ?

Ale czy rownie uzyteczna gdyby miala kosztowac 140$ ? :-)
Szczegolnie gdy jeszcze kazdy ma komorke.
Widzisz... nieścisłości potocznej mowy nakazują zapytać
co ma komórka (aparat tel) wspólnego z linią/numerem? :-)

Ale w USA zdarzalo sie brac druga linie (stacjonarna) do domu, jak wszyscy duzo rozmawiali i jedna byla czesto zajeta.
Przy obecnej ekspansji komorek ... juz chyba takich chetnych nie ma :-)

J.

Data: 2014-05-20 19:30:14
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:537a4c58$0$2230$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wciąż - mówimy tu o technologii gsm... czyli "linia" to linia komórkowa.

[...]

To bym olał, bo w domu mam jeszcze starą jedną linię "miedzianą"
i zastanawiam się właśnie po co ją trzymam... chyba z sentymentu.
W ogóle linia "domowa" przestała mieć sens gdy wszyscy domownicy
mają własne komórki.
O, teraz sobie przypomniałem - czasem, sporadycznie, używam ją
do przesłania faksu z drukarki... ale i ta technologia wymiera powoli.

[...]

Dokładnie.
Komórka daje Ci wolność od kablowego telefonu "domowego".
Stacjonarność mówi sama za siebie... Po jasną cholerę mi telefon
który mogę używać tylko w określonym rejonie skoro za tą samą
cenę (lub mniejszą!) mogę mieć telefon bez takich ograniczeń??

Data: 2014-05-15 13:30:27
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-14 01:32, Pszemol pisze:
[...]

To Żak robi piruety aby maksymalnie utrudnić Polakom dostęp do internetu po przez Aero2.
I czyżby to cecha Polaków, pokaż przykład jak to Oni się tratują jak bydło po towar z obniżoną ceną jak to robią jankesi w NY , albo angole w Londku?

Data: 2014-05-14 05:18:20
Autor: Titus Atomicus
Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
In article <ebo3n91rp70p9dn2ma9a22qrbluhb7vgki@4ax.com>,
 dizel <xxx@xxx.xx> wrote:

> [...]

łatwiejszego, na dzień dzisiejszy tak jest, ale ze 2 tygodnie temu
nawet odświeżanie nie pomagało bo każdy kod był z plamami.

No, wlasnie. Teraz mialem tak samo.
Same plamy...
--
TA

Data: 2014-05-13 12:02:54
Autor: AL
On 2014-05-13 11:06, kl1@o2.pl wrote:
[...]

dobrze, ze po trzech błędnych wpisaniach capcha nie blokuje kolejnych prob na np. 10,20minut czy godzine :)
Ale ciii, bo jeszcze wpadna na ten pomysl ;)

Data: 2014-05-14 12:05:02
Autor: Poldek
kl1@o2.pl wrote:
[...]

Powiem szczerze, że nie rozumiem ludzi, którym chce się jeszcze męczyć z Aero2 od czasu wprowadzenia kapci. Normalny, płatny, szybki internet mobilny jest teraz tak tani, że szkoda życia na zgadywanki w kapciach kilka razy na dzień.

Data: 2014-05-14 07:51:55
Autor: Pszemol
"Poldek" <puilares@interia.pl> wrote in message news:53733fe1$0$2237$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To samo właśnie mnie zastanawia.
Czego to się nie zrobi aby mieć coś za darmo ;-)

Data: 2014-05-14 16:04:39
Autor: AL
On 2014-05-14 14:51, Pszemol wrote:
[...]

tu nie chodzi by miec cos za darmo ale dodatkowo (backupowo).
W domu szybki net (bez ograniczen jak u Ciebie ;) (moge miec w kazdej chwili swiatlowod), pakiet danych w telefonie, ale czasami chce sie skorzystac z dodatkowego sprzetu (rzadko, bo rzadko - wiec na ten sprzet wymyslilem sobie, ze Aero sie nada w sam raz - moze byc wolniej, bo traktuje to jako rezerwe).

Zreszta, nie znam nikogo w swoim otoczeniu, kto by uzywal Aero2 jako jedyny sposob dostepu do internetu - bo jak sie chce zrobic cos wiecej niz sprawdzic maila lub przeczytac gazete poranna, to do niczego wiecej sie nie nadawal - nigdy.

Data: 2014-05-14 16:22:43
Autor: dizel
Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
On Wed, 14 May 2014 07:51:55 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

[...]

To nie chodzi żeby mieć coś za darmo, ale czy ty nie rozumiesz że to
miał być internet socjalny czyli dla osób których nie stać na
opłacanie stałego łącza? Mimo że mamy XXI jeszcze w naszym kraju są takie osoby.
Wystarczy stracić pracę co w naszym kraju nie jest zbyt trudne.
A że korzysta z tego też banda cwaniaków to już inna sprawa.
Jak by się urzędnicy postarali przy przetargu na ten internet to
naprawdę korzystały by z tego osoby wykluczone cyfrowo,  ale to jest
Polska więc tu można się wszystkiego spodziewać.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-14 18:08:05
Autor: WAM
On Wed, 14 May 2014 16:22:43 +0200, dizel <xxx@xxx.xx> wrote:

To nie chodzi żeby mieć coś za darmo, ale czy ty nie rozumiesz że to
miał być internet socjalny czyli dla osób których nie stać na
opłacanie stałego łącza?
Jesli zalozeniem uslugi byloby aby uzytkownicy byli z grupy ktorej
"nie stac" to uslugodawca by takie warunki wprowadzil - np zadalby
comiesiecznego potwierdzenia z PUP o pozostawaniu w rejestrze
bezrobotnych lub zaswiadczenia z MOPS. Skoro takich warunkow nie ma to
skad wniosek ze to jest tylko dla tych ktorych nie stac?

WAM
--
www.wpolskichgorach.pl
www.spanienamazurach.pl

Data: 2014-05-14 21:09:03
Autor: dizel
On Wed, 14 May 2014 18:08:05 +0200, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:

[...]

Bo jak kogoś stać to nie będzie się szarpał z łączem które wystarcza
tylko do przeglądania stron właściwie. I dodatkowo ma swoje
ograniczenia.
Zresztą uważam że i tak największym wygranym jest Solorz, jego nie
obchodzi kto z tego korzysta choć moim zdaniem mimo że aero 2 się
nigdzie nie reklamowało to i tak chyba się nie spodziewali że będzie
tyle chętnych na ich karty. Stąd pewnie pomysł z kapciem.
Co do samych wykluczonych cyfrowo, znam dużo takich osób, na przykład
osoby starsze które dzięki aero mogą w ogóle korzystać z internetu bo
nigdy z nim styczności nie miały, tyle że kapeć skutecznie im to
utrdunia.
Chodzi mi o to że każdy pisze a po co jak można mieć net lepszy za
grosze, to po co w takim razie ktoś korzysta z aero 2 w telefonie dual
sim jako druga karta? Pakiety internetu są już tak tanie że to jest
bez sensu.
Z drugiej strony jeśli w regulaminach nie ma jakiś ograniczeń to
dlaczego nie może korzystać z tego ten kto chce? I nie ważne czy stać
go na stałe łącze w domu, i pakiet internetowy w telefonie czy nie.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-15 09:01:26
Autor: BaX
[...]

Bo taka nasza mentalność, że jak jest coś za darmo to trzeba brać czy komuś potrzeba czy nie.

Data: 2014-05-15 09:25:28
Autor: Dominik & Co
Dnia 15.05.2014 BaX <mail@mail.com> napisał/a:

Bo taka nasza mentalność, że jak jest coś za darmo to trzeba brać czy komuś potrzeba czy nie.

Coś w tym jest. Pamiętacie?
http://finanse.wp.pl/kat,104118,title,Setki-Polakow-zglosily-sie-po-darmowe-dzialki-w-Szwecji,wid,14367854,wiadomosc.html?ticaid=112bab

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)

Data: 2014-05-15 13:31:00
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-14 12:05, Poldek pisze:
kl1@o2.pl wrote:
[...]

I pewnie wszyscy tak zaczęli robić, np moje dwie karty leżą w szufladzie, ale to nie znaczy że nie mogę powiedzieć publicznie co myślę o p. Żaku i urzędnikach którzy mu na takie harce pozwalają.

Data: 2014-05-16 16:18:16
Autor: animka
kl1@o2.pl wrote:
[...]

raz trudniejszych kodĂłw.

[...]

mobilny jest teraz tak tani, Ĺźe szkoda Ĺźycia na zgadywanki w kapciach
kilka razy na dzień.

I pewnie wszyscy tak zaczęli robić, np moje dwie karty leżą w
szufladzie, ale to nie znaczy że nie mogę powiedzieć publicznie co myślę
o p. Żaku i urzędnikach którzy mu na takie harce pozwalają.

Kody CAPTCHA w Aero2 stały się czytelniejsze (podobno-nie sprawdzałam)
http://pclab.pl/news57752.html

--
animka

Data: 2014-05-19 11:32:15
Autor: Trybun
kl1@o2.pl wrote:
[...]

Kody być może sa i czytelniejsze, ale problemem stało się wywołanie takiego kodu. Dopiero po kilku minutach udało mi sie wywołać to żadanie kodu, w przeglądarce fabrycznie zainstalowanej - w Chrome czy Operze pasek ładowanie staje i nic się nie dzieje. W tej fabrycznej kod także pokazał się z dużym opóźnieniem. Widać Żak kombinuje jak może by utrudnić życie swoim klientom.

Data: 2014-05-19 13:59:22
Autor: Chris
Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
Poldek nabazgrał(a):

[...]

Ale jako dodatek np. do tabletu albo tak zwane łącze awaryjne czemu nie ...
Ja używam do tabletu bo podkusiło mnie brać bez GSM (błąd), na działce jako hotspot bo mam lepszy zasięg dzięki temu, od piątku np. używałem jako lącze awaryjne w domu bo mo modem z UPC poleciał a na tel/tablecie nie wszysatko da się łatwo i szybko zrobić.
Jedyne co mnie wqr.... to że po każdej kapci muszę fizycznie wyłączyć modem i wystartować go od zera.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Aero2: nie wpisywac trydnych kodow