Aero2: nie wpisywac trydnych kodow

Data: 2014-05-14 12:05:02
Autor: Poldek
Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
kl1@o2.pl wrote:
Moze bylo ale..warto do odnotowania, bo odpowiedz mnie rozwalila.

takiego oto maila przyslali na zgloszeniu problemu z kodami:

Przy pojawieniu się trudniejszego kodu (z plamami) należy klikn±ć Od¶wież odswiez aby pojawiły się kody bardziej czytelne (bez plam). Próba wprowadzenia trudnego kodu spowoduje jedynie pojawianie się co raz trudniejszych kodów.

to taka gra tak? w ktora lepiej nie grac bo na koncu jest tylko wielka plama? ;)

Powiem szczerze, że nie rozumiem ludzi, którym chce się jeszcze męczyć z Aero2 od czasu wprowadzenia kapci. Normalny, płatny, szybki internet mobilny jest teraz tak tani, że szkoda życia na zgadywanki w kapciach kilka razy na dzień.

Data: 2014-05-14 07:51:55
Autor: Pszemol
"Poldek" <puilares@interia.pl> wrote in message news:53733fe1$0$2237$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To samo wła¶nie mnie zastanawia.
Czego to się nie zrobi aby mieć co¶ za darmo ;-)

Data: 2014-05-14 16:04:39
Autor: AL
On 2014-05-14 14:51, Pszemol wrote:
[...]

tu nie chodzi by miec cos za darmo ale dodatkowo (backupowo).
W domu szybki net (bez ograniczen jak u Ciebie ;) (moge miec w kazdej chwili swiatlowod), pakiet danych w telefonie, ale czasami chce sie skorzystac z dodatkowego sprzetu (rzadko, bo rzadko - wiec na ten sprzet wymyslilem sobie, ze Aero sie nada w sam raz - moze byc wolniej, bo traktuje to jako rezerwe).

Zreszta, nie znam nikogo w swoim otoczeniu, kto by uzywal Aero2 jako jedyny sposob dostepu do internetu - bo jak sie chce zrobic cos wiecej niz sprawdzic maila lub przeczytac gazete poranna, to do niczego wiecej sie nie nadawal - nigdy.

Data: 2014-05-14 16:22:43
Autor: dizel
Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
On Wed, 14 May 2014 07:51:55 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

[...]

To nie chodzi żeby mieć co¶ za darmo, ale czy ty nie rozumiesz że to
miał być internet socjalny czyli dla osób których nie stać na
opłacanie stałego ł±cza? Mimo że mamy XXI jeszcze w naszym kraju s± takie osoby.
Wystarczy stracić pracę co w naszym kraju nie jest zbyt trudne.
A że korzysta z tego też banda cwaniaków to już inna sprawa.
Jak by się urzędnicy postarali przy przetargu na ten internet to
naprawdę korzystały by z tego osoby wykluczone cyfrowo,  ale to jest
Polska więc tu można się wszystkiego spodziewać.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-14 18:08:05
Autor: WAM
On Wed, 14 May 2014 16:22:43 +0200, dizel <xxx@xxx.xx> wrote:

To nie chodzi żeby mieć co¶ za darmo, ale czy ty nie rozumiesz że to
miał być internet socjalny czyli dla osób których nie stać na
opłacanie stałego ł±cza?
Jesli zalozeniem uslugi byloby aby uzytkownicy byli z grupy ktorej
"nie stac" to uslugodawca by takie warunki wprowadzil - np zadalby
comiesiecznego potwierdzenia z PUP o pozostawaniu w rejestrze
bezrobotnych lub zaswiadczenia z MOPS. Skoro takich warunkow nie ma to
skad wniosek ze to jest tylko dla tych ktorych nie stac?

WAM
--
www.wpolskichgorach.pl
www.spanienamazurach.pl

Data: 2014-05-14 21:09:03
Autor: dizel
On Wed, 14 May 2014 18:08:05 +0200, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:

[...]

Bo jak kogo¶ stać to nie będzie się szarpał z ł±czem które wystarcza
tylko do przegl±dania stron wła¶ciwie. I dodatkowo ma swoje
ograniczenia.
Zreszt± uważam że i tak największym wygranym jest Solorz, jego nie
obchodzi kto z tego korzysta choć moim zdaniem mimo że aero 2 się
nigdzie nie reklamowało to i tak chyba się nie spodziewali że będzie
tyle chętnych na ich karty. St±d pewnie pomysł z kapciem.
Co do samych wykluczonych cyfrowo, znam dużo takich osób, na przykład
osoby starsze które dzięki aero mog± w ogóle korzystać z internetu bo
nigdy z nim styczno¶ci nie miały, tyle że kapeć skutecznie im to
utrdunia.
Chodzi mi o to że każdy pisze a po co jak można mieć net lepszy za
grosze, to po co w takim razie kto¶ korzysta z aero 2 w telefonie dual
sim jako druga karta? Pakiety internetu s± już tak tanie że to jest
bez sensu.
Z drugiej strony je¶li w regulaminach nie ma jaki¶ ograniczeń to
dlaczego nie może korzystać z tego ten kto chce? I nie ważne czy stać
go na stałe ł±cze w domu, i pakiet internetowy w telefonie czy nie.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-15 09:01:26
Autor: BaX
[...]

Bo taka nasza mentalno¶ć, że jak jest co¶ za darmo to trzeba brać czy komu¶ potrzeba czy nie.

Data: 2014-05-15 09:25:28
Autor: Dominik & Co
Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
Dnia 15.05.2014 BaX <mail@mail.com> napisał/a:

Bo taka nasza mentalność, że jak jest coś za darmo to trzeba brać czy komuś potrzeba czy nie.

Coś w tym jest. Pamiętacie?
http://finanse.wp.pl/kat,104118,title,Setki-Polakow-zglosily-sie-po-darmowe-dzialki-w-Szwecji,wid,14367854,wiadomosc.html?ticaid=112bab

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2014-05-15 13:31:00
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-14 12:05, Poldek pisze:
kl1@o2.pl wrote:
[...]

I pewnie wszyscy tak zaczęli robić, np moje dwie karty leż± w szufladzie, ale to nie znaczy że nie mogę powiedzieć publicznie co my¶lę o p. Żaku i urzędnikach którzy mu na takie harce pozwalaj±.

Data: 2014-05-16 16:18:16
Autor: animka
kl1@o2.pl wrote:
Moze bylo ale..warto do odnotowania, bo odpowiedz mnie rozwalila.

takiego oto maila przyslali na zgloszeniu problemu z kodami:

Przy pojawieniu się trudniejszego kodu (z plamami) należy kliknąć
Odśwież odswiez aby pojawiły się kody bardziej czytelne (bez plam).
PrĂłba wprowadzenia trudnego kodu spowoduje jedynie pojawianie siÄ™ co
raz trudniejszych kodĂłw.

[...]

mobilny jest teraz tak tani, ĹĽe szkoda ĹĽycia na zgadywanki w kapciach
kilka razy na dzień.

I pewnie wszyscy tak zaczęli robić, np moje dwie karty leżą w
szufladzie, ale to nie znaczy że nie mogę powiedzieć publicznie co myślę
o p. Żaku i urzędnikach którzy mu na takie harce pozwalają.

Kody CAPTCHA w Aero2 stały się czytelniejsze (podobno-nie sprawdzałam)
http://pclab.pl/news57752.html

--
animka

Data: 2014-05-19 11:32:15
Autor: Trybun
kl1@o2.pl wrote:
[...]

Kody być może sa i czytelniejsze, ale problemem stało się wywołanie takiego kodu. Dopiero po kilku minutach udało mi sie wywołać to żadanie kodu, w przeglądarce fabrycznie zainstalowanej - w Chrome czy Operze pasek ładowanie staje i nic się nie dzieje. W tej fabrycznej kod także pokazał się z dużym opóźnieniem. Widać Żak kombinuje jak może by utrudnić życie swoim klientom.

Data: 2014-05-19 13:59:22
Autor: Chris
Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
Poldek nabazgrał(a):

[...]

Ale jako dodatek np. do tabletu albo tak zwane ł±cze awaryjne czemu nie ...
Ja używam do tabletu bo podkusiło mnie brać bez GSM (bł±d), na działce jako hotspot bo mam lepszy zasięg dzięki temu, od pi±tku np. używałem jako l±cze awaryjne w domu bo mo modem z UPC poleciał a na tel/tablecie nie wszysatko da się łatwo i szybko zrobić.
Jedyne co mnie wqr.... to że po każdej kapci muszę fizycznie wył±czyć modem i wystartować go od zera.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Aero2: nie wpisywac trydnych kodow