Aero2 problemy

Data: 2013-03-17 22:38:41
Autor: Titus Atomicus
Aero2 problemy
Witam,
Centrum Warszawy, no, Mokotow i potezne problemy z Aero2.
W normalnych godzinach wciaz rozlacza polaczenie.
A jak laczy, to nie pobiera zadnych numerkow z serwera, wiec jakby nie polaczyl. Probowalem i w routerze i bezposrednio w kompie, i jest mnie wiecej tak samo.
Antene aero mam zdaje sie nad glowa (stoi na dachu mojego domu 4 pietra wyzej). Sila sygnalu 90-95%.

A koledzy mieszkajacy 100 i 400 metrow ode mnie nie narzekaja.
:-(
--
TA

Data: 2013-03-18 14:37:40
Autor: Titus Atomicus
Aero2 problemy
In article <Titus_Atomicus-9014A9.22384117032013@news.atman.pl>,

[...]

Chwilowo po problemach.
Rzeczone problemy nasilaja sie po g. 18:00 do poznej nocy.
I ostatnio przez cale weekendy.
OK, rozumiem, ze to w zwiazku z obciazeniem na najblizszej antenie czy routerze. Ale dlaczego w takim razie ci znajomi nie maja takich problemow?
--
TA

Data: 2013-03-18 14:55:17
Autor: sas
Aero2 problemy
W dniu 18.03.2013 o 14:37 <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> pisze:

[...]

też czasami miewam takie problemy z aero2, tj. tak mniej więcej od 18 do  21 i obstawiam, że chodzi o przeciążenie sieci w tych godzinach. 100 i 400  m to niewiele, ale może znajomi łączą się do innego nadajnika (czy jak to  tam się nazywa)?
a z jakiego modemu korzystasz? zgodny z aero2?

[sas]

Data: 2013-03-18 16:42:32
Autor: Titus Atomicus
Aero2 problemy
In article <op.wt5aaffpcgeagj@ter>, sas <null@example.com> wrote:

[...]
Moze, ale sadze, ze przynajmniej ten blizszy laczy sie z moim.

a z jakiego modemu korzystasz? zgodny z aero2?

Nie do konca, Huawei E173u-2
W kazdym razie do jesieni 2012 bylo wrecz idealnie.
--
TA

Data: 2013-03-18 17:37:20
Autor: sas
Aero2 problemy
W dniu 18.03.2013 o 16:42 <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> pisze:

[...]

Mam taki sam i też czasami problemy. A ponieważ jednak zdecydowanie  częściej działa, niż nie działa, więc na razie pozostaję przy tym modemie  :) Ale czytałem na aero2forum.pl, że problemy mają też ci, którzy mają  modemy zgodne z aero2, więc zapewne nie o modem tu idzie.

[sas]

Data: 2013-03-18 18:18:18
Autor: Titus Atomicus
Aero2 problemy
In article <op.wt5hsiuhcgeagj@ter>, sas <null@example.com> wrote:

[...]
Mhm
Ci moi znajomi tez maja Huawei E173u-2, ale jak mowilem u nich jest ok.
Na jakis czas zrobilismy podmianke. Bez zmian.
--
TA

Data: 2013-03-18 18:47:14
Autor: dizel
Aero2 problemy
On Mon, 18 Mar 2013 18:18:18 +0100,

[...]

Musiałbyś sprawdzić w topnet info czy korzystają z tego samego
nadajnika co Ty. Pod mocą sygnału cid wystarczy zobaczyć czy u nich
jest to samo, bo te problemy wynikają z przeciążenia nadajnikai, i być
może mimo że mieszkają blisko od Ciebie to ich łączy z innym
nadajnikiem mniej przeciążonym.
Ja w domu mam tak że jak mnie łączy z jednym nadajnikiem to nie mam
problemów ale czasem łączy mnie z innym nadajnikiem który też jest nie
daleko i na tym drugim jest podobnie do twoich problemów ale to wynika
z większego przeciążenia tego nadajnika. Niestety nie ma możliwości
wyboru ręcznego nadajnika, także trzeba liczyć na szczęście.

Pozdrawiam

Data: 2013-03-21 08:13:38
Autor: Trybun
Aero2 problemy
W dniu 2013-03-17 22:38, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Miałem podobny problem z tym rozłączaniem, problem sprawiało skakanie po nadajnikach, ponieważ byłem w zasięgu dwu nadajników. Z tym że ja korzystam z anteny zewnętrznej. Rozwiązaniem było takie że schowałem antenę za ścianę domu i tym samym samym sygnał mam teraz z na jednego nadajnika, i od tego czasu ani jednego rozłączenia. Oczywiście poza tymi rozłączeniami regulaminowymi, co godzinę.;-)

Aero2 problemy