Aero2 problemy

Data: 2013-03-21 08:13:38
Autor: Trybun
Aero2 problemy
W dniu 2013-03-17 22:38, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Centrum Warszawy, no, Mokotow i potezne problemy z Aero2.
W normalnych godzinach wciaz rozlacza polaczenie.
A jak laczy, to nie pobiera zadnych numerkow z serwera, wiec jakby nie polaczyl. Probowalem i w routerze i bezposrednio w kompie, i jest mnie wiecej tak samo.
Antene aero mam zdaje sie nad glowa (stoi na dachu mojego domu 4 pietra wyzej). Sila sygnalu 90-95%.

A koledzy mieszkajacy 100 i 400 metrow ode mnie nie narzekaja.
:-(

Miałem podobny problem z tym rozłączaniem, problem sprawiało skakanie po nadajnikach, ponieważ byłem w zasięgu dwu nadajników. Z tym że ja korzystam z anteny zewnętrznej. Rozwiązaniem było takie że schowałem antenę za ścianę domu i tym samym samym sygnał mam teraz z na jednego nadajnika, i od tego czasu ani jednego rozłączenia. Oczywiście poza tymi rozłączeniami regulaminowymi, co godzinę.;-)

Aero2 problemy