"Aero2 przyspieszył"

Data: 2014-05-12 14:28:04
Autor: kl1
"Aero2 przyspieszył"
W dniu czwartek, 8 maja 2014 18:41:33 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
Niestety ten kod na początku był jeszcze jako tako czytelny, teraz po 20stu próbach połączenia dałem sobie spokój z Aero2,

Potwierdzam, absolutnie nie da sie odczytac, mogli po prostu oglosic ze maja w dupie umowy i wylaczyc usluge. Miala byc fajna bezplatna alternatywa do sporadycznego korzystania w razie problemow  z inna siecia, ale teraz po prostu sa smieszni. Trzeba pamietac by nie brac w tej firmie zadnych platnych uslug w przyszlosci (a kiedys myslalem, ze tak to bedzie)

Data: 2014-05-13 01:08:01
Autor: dizel
"Aero2 przyspieszył"
On Mon, 12 May 2014 14:28:04 -0700 (PDT), kl1@o2.pl wrote:

[...]

Co się nie da odczytać? Na dzień dzisiejszy sytuacja wygląda tak że
jak wskoczy kod to pierwszych kilka jest zamazanych ale wystarczy dać
kilka razy odśwież i pojawi się łatwiejszy kod. Także nie jest aż tak
tragicznie na dzień dzisiejszy bo jakiś czas temu było tak że nawet
odświeżanie nie pomagało bo wszystkie kody były zamazane.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-13 01:22:40
Autor: AL
"Aero2 przyspieszył"
On 2014-05-13 01:08, dizel wrote:
[...]

ale przyznasz, ze nie jest to normalna sytuacja, by trzeba bylo parenascie razy odswiezac kod by mozna go bylo odczytac?
A potem zowu restart urządzenia i tak co godzine.

Data: 2014-05-13 02:05:18
Autor: dizel
"Aero2 przyspieszył"
On Tue, 13 May 2014 01:22:40 +0200, AL <adam@skads.tam.pl> wrote:
ale przyznasz, ze nie jest to normalna sytuacja, by trzeba bylo parenascie razy odswiezac kod by mozna go bylo odczytac?
A potem zowu restart urządzenia i tak co godzine.

To jest oczywiste, nie neguje samego utrudnienia bo dla mnie to jest
chore.  Mimo tego że miało być co godzinę, na dzień dzisiejszy captcha
występuje, ale nie trzeba jej na szczęście wpisywać co gdozinę. W ciągu dnia wpisywałem może ze 3 razy captche, a korzystałem prawie
cały dzień.
Największy problem to to że nie występuje co godzinę tylko losowo,
więc w trakcie ściągania czy coś potrafi się włączyć i trzeba wszystko
od nowa robić.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-13 03:44:21
Autor: AL
"Aero2 przyspieszył"
On 2014-05-13 02:05, dizel wrote:
[...]

tak, zgadza sie - jest to losowe - mialem raz co godzine, a raz przez dwa dni nie trzeba bylo nic wpisywac.
I teraz, skoro poruszyles ten temat losowosci, zaluzmy, ze masz wykupiony normalny pakiet danych w telefonie, stale wlaczony - uslugi typu poczta, kalendarz, ktory dzielisz ze wspolpracownikiem lub znajomymi sie aktualizuje na biezaco, etc - np. przychodzi email i go masz (ilosc wymienianych danych w sumie jest znikoma, wiec sieci nie 'zabijasz' transferem.
W przypadku Aero2 z capcha pojawiajacym sie losowo nigdy nie jestes pewien dnia i godziny - musialbyc co chwila w teefonie sprawdzac czy przypadkiem nie trzeba odnawiac polaczenia i ... resetowac karty - czyli sprowadza sie to najczesciej do wymuszania recznej synchronizacji.
Wiec gdzie tu jest ta regula takich samej funkcjonalnosci BDI w odniesieniu do komercyjnych internetow, jaki BDI w swym zalozeniu mialo spelniac?

Data: 2014-05-13 11:13:31
Autor: dizel
"Aero2 przyspieszył"
On Tue, 13 May 2014 03:44:21 +0200, AL <adam@skads.tam.pl> wrote:

[...]

O to uke by trzeba spytać.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-13 17:13:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"Aero2 przyspieszył"

<kl1@o2.pl> 401fa671-c907-4984-aa21-05e40d06443f@googlegroups.com

: Potwierdzam, absolutnie nie da sie odczytac, mogli po prostu
: oglosic ze maja w dupie umowy

Ogłosili -- kapciami właśnie.

[...]

I ja tak uważam. Warto czasami pomyśleć o tym, że Solorz jest
bogaty dlatego, że oszukuje i okrada, nie zaś dlatego, że jest
mądry, gospodarny itp.

Data: 2014-05-13 20:21:05
Autor: the_foe
"Aero2 przyspieszył"
I ja tak uważam. Warto czasami pomyśleć o tym, że Solorz jest
bogaty dlatego, że oszukuje i okrada, nie zaś dlatego, że jest
mądry, gospodarny itp.

ta czesta zmiena nazwisk daje dużo do myślenia...

--
@foe_pl

Data: 2014-05-14 12:56:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"Aero2 przyspieszył"

"the_foe" lktnqf$ifi$1@news.dialog.net.pl

I ja tak uważam. Warto czasami pomyśleć o tym, że Solorz jest
bogaty dlatego, że oszukuje i okrada, nie zaś dlatego, że jest
mądry, gospodarny itp.

ta czesta zmiena nazwisk daje dużo do myślenia...

Rozwój. Z każdego małżeństwa coś ;) wynosił.

"Aero2 przyspieszył"