Aero2 + telefon

Data: 2011-10-07 16:55:28
Autor: A_Zet
Aero2 + telefon
Mam zalecany modem, w sumie jestem bardzo zadowolony zarówno z pp. Solorza jak i Jakuba. :-) Niemniej chodzenie wszędzie z
plecaczkiem a w nim netbook ważący nieco ponad kilogram to nie zawsze mi odpowiada do doraźnych celów. Szczególnie dla człowieka dość leciwego (~75...). BTW, w zeszłą niedzielę wybrałem się na
wycieczkę do opactwa cysterskiego w Rudach Racibiorskich, Aero2
świetnie się spisał(o) podczas obiadu w restauracji pod namiotem.

Naszukałem się w opisach wielu telefonów, i wszędzie stoi czerwony
krzyżyk przy opcji HSPA+. Ale czytając tę przebogatą stronę p. Jakuba
wiem, że z modemami jest różnie, więc pewno podobnie z telefonami, że nawet te, które nie powinny obsłużyć internetu z SIM Aero2, też to
zrobią.

Mam prośbę, czy są jakieś z dolnej półki, szczególnie z tej półki
gdzie są niskie ceny, telefony potrafiace to zrobić? Sam mam Nokię E51
ale ona według informacji z Nokii tego nie potrafi... Jeśli tak,
prosiłbym o info sprawdzone, gdyż tylko po to bym kupił jakiegoś, może
używanego, smartfona.

Data: 2011-10-07 17:31:55
Autor: Jakub Danecki
Aero2 + telefon
A_Zet wrote:
Mam zalecany modem, w sumie jestem bardzo zadowolony zarówno z pp. Solorza jak i Jakuba. :-)

Przepraszam, nie chciałem :)

[...]

Na razie Aero2 chodzi OK, ale mam już pierwsze raporty o przeciążeniach
sieci w Olsztynie - szybkość z 256 spada tam do 100kbit/s i mniej, ale na
całe miasto jest tylko jeden przekaźnik...

[...]

Nie szukaj HSPA+, szukaj kategorii 10 i/lub szybkości 14,4Mbit/s.
Informację taką znajdziesz np. na gsmarena.com - W dziale General masz
informację, czy działa z UMTS 900MHz, a w dziale DATA masz maksymalną
szybkość.
Wspominałem o tej procedurze na blogu.

[...]

Z dolnej półki nie kupisz niczego z HSPA kategorii 10 - po prostu takei
telefony dopiero zaczynają się pojawiać, a to między innymi dlatego, że
na potrzeby telefonu takie szybkości nie są niezbędne, a praca z takimi
szybkościami oznacza wzrost zużycia baterii. Ja bym na razie się nie
przejmował regulaminowym wymogiem kategorii 10 i kupił urządzenie, które
ci odpowiada jako telefon/smartfon i poradzi sobie z blokadą TS11.

PS: to straszne, że o postach na usenecie związanych z Aero2 dowiaduję
się za pomocą bramek i google :)

Data: 2011-10-07 15:46:49
Autor: Pszemol
Aero2 + telefon
"Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> wrote in message news:j6nd2b$rt4$1news.onet.pl...
[...]

Co to ten TS11? Google milczy...

Data: 2011-10-07 23:44:58
Autor: Q
Aero2 + telefon
przejmował regulaminowym wymogiem kategorii 10 i kupił urządzenie, które
ci odpowiada jako telefon/smartfon i poradzi sobie z blokadą TS11.

Co to ten TS11? Google milczy...

Pierwszy link z googli:
http://jdtech.pl/2011/09/aero2-wyjasnilo-na-czym-polega-problem-z-kartami-sim.html

Ogarnij sie.

Data: 2011-10-09 22:11:09
Autor: Pszemol
Aero2 + telefon
"Q" <no@spam.pl> wrote in message news:j6nru6$oi5$1news.task.gda.pl...
[...]

U Ciebie pierwszy? U mnie jest pierwszy PZL TS-11 Iskra... :-)
Jak do TS11 dodam keyword Aero to dostaję jako pierwszy link
Aero L-29 Delfín.

Jak sam widzisz, musimy używać innego googla...

Data: 2011-10-10 10:02:57
Autor: Jakub Danecki
Aero2 + telefon
Pszemol wrote:
U Ciebie pierwszy? U mnie jest pierwszy PZL TS-11 Iskra... :-)
Jak do TS11 dodam keyword Aero to dostaję jako pierwszy link
Aero L-29 Delfín.

Przecież Aero2 w Iskrze zaparkowanej na lotnisku będzie działać?

Jak sam widzisz, musimy używać innego googla...

Wyloguj się z konta gugiełki, to pogadamy kto ma większego gugla.

Jakub

Data: 2011-10-10 09:14:59
Autor: Pszemol
Aero2 + telefon
"Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> wrote in message news:j6ufsh$m74$1news.onet.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Nie interesuje mnie taka rozmowa... Śmieszy mnie tylko taka
pewność siebie kolegi 'Q' jaki to on jest ogarnięty a inni nie...

Data: 2011-10-11 00:16:38
Autor: Q
Aero2 + telefon
U Ciebie pierwszy? U mnie jest pierwszy PZL TS-11 Iskra... :-)

Ale jakie zapytanie dales?
Bo ja takie:
http://www.google.pl/#hl=pl&q=blokada+TS11

Data: 2011-10-12 07:24:54
Autor: Pszemol
Aero2 + telefon
"Q" <no@spam.pl> wrote in message news:j6vqu7$nl9$1news.task.gda.pl...
U Ciebie pierwszy? U mnie jest pierwszy PZL TS-11 Iskra... :-)

Ale jakie zapytanie dales?
Bo ja takie:
http://www.google.pl/#hl=pl&q=blokada+TS11

Widzisz... Google mocno kombinuje. Stara się używać lokalizacji
użytkownika aby zmienić wyniki wyszukiwania... Użyłem zapytania
"TS11" a potem "TS11 Aero" - opisałem to wcześniej...
W obu przypadkach dostałem coś o samolotach PZL :-)

Ale to nie koniec. Dzisiaj zasugerowałeś mi "blokada TS11" - ok,
wrzuciłem to do google.com (nie google.pl!) i co dostałem?

Pierwszy link:

ECO SCHULTE Ramie z blokada do TS 11 na nokaut.pl

Drugi link:

Żelazko SIEMENS TS 11 XTRM - porównaj ceny - NOKAUT.pl

Dopiero trzeci link jest "na temat" ale miernie:

"16 Wrz 2011 - Oczywiście blokada TS11 trzyma się mocno i utrudnia życie użytkownikom."
z jdtech.pl.

Ale teraz, gdy uruchomię google.pl i wpiszę "blokada TS11" to wtedy
dostaję pierwszy link:

"4 Wrz 2011 - Jak widać źródło problemu tkwi w nieprawidłowej interpretacji blokady TS11"
z jdtech.pl

Data: 2011-11-02 14:49:18
Autor: A_Zet
Aero2 + telefon
On Fri, 7 Oct 2011 17:31:55 +0000 (UTC), "Jakub Danecki"
<jak_wytnijto@danecki.net> wrote:

A_Zet wrote:

[...]

[...]

Dzięki, zważywszy taniość i konieczną funkcjonalność znalazłem LG
P350. Kupiłem go w Auchanie za 549 na 10 darmowych rat :-) i zadziałał
'z kopa', pokazał sieć Aero2, i świetnie sobie radził z internetem
przez................... dwie godziny. Powiesił się tak skutecznie, że
na drugi dzień oddałem i zwrócili forsę. Teraz czekam na przeniesienie
numeru do Orange i tam kupię to samo w Zetafonie za 149 + 900 na
rozmowy. Może będzie mniej pechowy...

[...]

PS: to straszne, że o postach na usenecie związanych z Aero2 dowiaduję
się za pomocą bramek i google :)

Niekoniecznie. :-) Najpierw pilnie czytałem Twoją stronkę ale o
komórkach jest tam niewiele, o modemach zaś wszystko. Modem od
początku kupiłem właściwy, Sierra Wireles 307, i po miesięcznym
oczekiwaniu na kartę SIM (od 12 sierpnie do 12 września) działa mi
idealnie, ale chciałem mieć także na komórce.

Data: 2011-11-04 11:44:13
Autor: Jakub Danecki
Aero2 + telefon
A_Zet wrote:
> PS: to straszne, że o postach na usenecie związanych z Aero2 dowiaduję
> się za pomocą bramek i google :)
Niekoniecznie. :-)

Wiesz, ja z Usenetu korzystam do dziś na bieżąco i uważam to jednak za
wyższej wody rozwiązanie, niż fora internetowe. Ale niestety, duch
czasu... dusi stare, dobre technologie. BTW: IRCa też używam :) Chyba
jestem człowiekiem starej daty :)

Najpierw pilnie czytałem Twoją stronkę ale o
komórkach jest tam niewiele, o modemach zaś wszystko.

Telefony to temat rzeka, ale tym też zamierzam się zająć.

Modem od
początku kupiłem właściwy, Sierra Wireles 307, i po miesięcznym
oczekiwaniu na kartę SIM (od 12 sierpnie do 12 września) działa mi
idealnie, ale chciałem mieć także na komórce.

Widzę, że lekcje z modematyki Aero2 zadziałały :)

Jakub

Data: 2011-10-07 22:59:58
Autor: Q
Aero2 + telefon
Mam prośbę, czy są jakieś z dolnej półki, szczególnie z tej półki
gdzie są niskie ceny, telefony potrafiace to zrobić? Sam mam Nokię E51
ale ona według informacji z Nokii tego nie potrafi... Jeśli tak,

Fakt - E51 obsluguje:
GSM 850/900/1800/1900, WCDMA 850/2100

Co ciekawe stara E71 juz "wspiera Aero2":
EGSM 850/900/1800/1900, WCDMA 900/2100 HSDPA

Czekam na karte (pewnie przyjdzie dopiero za miesiac).
Jakby co dam znac czy Aero2 dziala w tym starociu.

Data: 2011-10-08 09:47:00
Autor: Waldek Godel
Aero2 + telefon
Dnia Fri, 7 Oct 2011 22:59:58 +0200, Q napisał(a):

Fakt - E51 obsluguje:
GSM 850/900/1800/1900, WCDMA 850/2100

Co ciekawe stara E71 juz "wspiera Aero2":
EGSM 850/900/1800/1900, WCDMA 900/2100 HSDPA

E71 jest nowsza od E51

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-10-10 20:12:31
Autor: Piotr
Aero2 + telefon
SE C702 być może da radę, w podglądzie sieci kilka razy udało mi się zobaczyć dziwne sieci PL-.. w czasie gdy testowali nadajniki Aero2. Ale dokładniej tego nie testowałem.

pozdrawiam

Aero2 + telefon