Aero2 zrywanie polaczenia

Data: 2012-11-13 23:13:37
Autor: Titus Atomicus
Aero2 zrywanie polaczenia
Witam,
Tak jakos od tygodnia pogorszyla jakosc internetu z Aero2.
W-wa Mokotow. Zamiast stabilnej godziny, polaczenie zrywa srednio 4-5 razy na godzine. Cos nie tak z Aero2 czy u mnie z modemem (router juz wyeliminowalem)???
--
TA

Data: 2012-11-14 00:31:08
Autor: Animka
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-11-13 23:13, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

To Aero2 nadaje się tylko do pisania na grupy dyskusyjne i wysyłanie za pomocą Hamstera. Jakiegoś pliku, np. instalki z internetu nie ma co pobierać za pomocą internetu Aero2, bo można zawału serca dostać. To Aero2 to jakiś koszmar.

--
animka

Data: 2012-11-14 00:59:54
Autor: Piotr M
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 14.11.2012 o 00:31 Animka <animka.to.nie..ja@wp.pl> pisze:

To Aero2 nadaje się tylko do pisania na grupy dyskusyjne

Oj nie tylko, nie tylko, można necior też spokojnie przegl±dać.. (bez  video)

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-11-14 11:17:54
Autor: Amir
Aero2 zrywanie polaczenia

Oj nie tylko, nie tylko, można necior też spokojnie przegl±dać.. (bez
video)

Mi youtube działa płynnie i nic nie zrywa na aero2

pozdrawiam
AT

Data: 2012-11-16 17:47:15
Autor: dizel
Aero2 zrywanie polaczenia
On Wed, 14 Nov 2012 00:59:54 +0100, "Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:

W dniu 14.11.2012 o 00:31 Animka <animka.to.nie..ja@wp.pl> pisze:

To Aero2 nadaje się tylko do pisania na grupy dyskusyjne

Oj nie tylko, nie tylko, można necior też spokojnie przegl±dać.. (bez  video)

youtube działa na aero całkiem sprawnie co prawda tylko w
rozdzielczo¶ci 240p nie tnie ale jak komu¶ wyższa nie potrzebna to
czego nie.

Pozdrawiam

Data: 2012-11-14 07:31:18
Autor: DoQ
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 14-11-2012 00:31, Animka pisze:
To Aero2 nadaje się tylko do pisania na grupy dyskusyjne i wysyłanie za
pomoc± Hamstera. Jakiego¶ pliku, np. instalki z internetu nie ma co
pobierać za pomoc± internetu Aero2, bo można zawału serca dostać. To
Aero2 to jaki¶ koszmar.

To ciekawe, jeszcze całkiem nie tak dawno ludzie płacili niemał± kasę za Neostradę 512 i ¶ci±gali "instalki".

--
pozdr.

Data: 2012-11-14 04:59:32
Autor: krzysztofsf
Aero2 zrywanie polaczenia
On 14 Lis, 07:31, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

To ciekawe, jeszcze całkiem nie tak dawno ludzie płacili niemał± kasę za
Neostradę 512 i ¶ci±gali "instalki".

http://www.joemonster.org/art/21238/Surfowanie_w_necie_w_1998_roku

tak bylo ;)

Data: 2012-11-14 18:19:15
Autor: DoQ
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 14-11-2012 13:59, krzysztofsf pisze:
To ciekawe, jeszcze całkiem nie tak dawno ludzie płacili niemał± kasę za
Neostradę 512 i ¶ci±gali "instalki".
http://www.joemonster.org/art/21238/Surfowanie_w_necie_w_1998_roku
tak bylo ;)

Pamiętam mój pierwszy modem w 1993r., 1200bps bez korekcji/kompresji... 50kB jpega z goł± bab± ¶ci±gało się z BBSu cał± wieczno¶ć ;)

--
pozdr.

Data: 2012-11-15 10:26:44
Autor: K
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 14-11-2012 18:19, DoQ pisze:
[...]

ta, w 96 mialem 14400 zoltrixa. pierwszy rachunek 180pln, ciagle rozlaczalo bo numer byl na analogowej centrali ktora miala 20 wyjsc na 0.

Data: 2012-11-15 22:10:55
Autor: DoQ
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 15-11-2012 10:26, K pisze:
[...]

No no.. u mnie na Mokotowie stał mechaniczny Strowger z impulsowym wybieraniem numeru :) Pamiętam jak "sklejały" się nieraz rozmowy, gadasz sobie a tu nagle wł±cza się inna rozmowa ;)

--
pozdr.

Data: 2012-11-16 10:03:21
Autor: Amir
Aero2 zrywanie polaczenia

Pamiętam mój pierwszy modem w 1993r., 1200bps bez korekcji/kompresji...
50kB jpega z goł± bab± ¶ci±gało się z BBSu cał± wieczno¶ć ;)

Nie przesadziłe¶ z dat±?
Internet w Polsce pojawił się z tego co wiem 95r, co do szybkosci to się zgodzę :)

Data: 2012-11-16 12:18:51
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Aero2 zrywanie polaczenia
Dnia 2012-11-16, o godz. 10:03:21
"Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> cał± wieczno¶ć ;)

Nie przesadziłe¶ z dat±?
Internet w Polsce pojawił się z tego co wiem 95r, co do szybkosci to

Nie - sierpień 1991. Na wiosnę 1993 roku uruchomili¶my z
kolegami pierwsze ł±cze stałe z firmy gdzie wtedy pracowałem na Wydział
Chemii UW i dalej w ¶wiat. Ł±cze było symetryczne 33600bps na modemach
Goramo BPh+. W czerwcu 1994 Stan Tymiński za pomoc± BBS Maloka oferował
jako pierwszy komercyjny dostęp do internetu. Szerszej publiczno¶ci
inetrnet udostepniła w kwietniu 1996 roku Tepsa wprowadzj±c numer
0202122. Trzy lata póĽniej były pierwsze SDI - pierwsze w PL ł±cza
stałe "dla ludu".

Zdrówko

Data: 2012-11-16 13:21:49
Autor: Chris
Aero2 zrywanie polaczenia
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

[...]

To moze wy zostawili¶cie callback z UW albo Polibudy bo nie pamiętam :) to był piękny numer :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-11-16 14:01:07
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Aero2 zrywanie polaczenia
Dnia 2012-11-16, o godz. 13:21:49
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

To moze wy zostawili¶cie callback z UW albo Polibudy bo nie
pamiętam :) to był piękny numer :)

Nie - jak pisałem to była stała linia dzierżawiona. W kolejnej firmie
za zgoda jej prezesa od 1998 roku miałem callback do domu pracuj±cy po
kilka godzin dziennie a w weekendy praktycznie non-stop. Pracowało
stabilniej niż 0202122 a w lokacji gdzie wtedy mieszkałem jakakolwiek
oferta sieci dotarła dopiero ~2004 roku. Callback był na 56kbps.

Zdrówko

Data: 2012-11-16 13:23:53
Autor: Chris
Aero2 zrywanie polaczenia
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

inetrnet udostepniła w kwietniu 1996 roku Tepsa wprowadzj±c numer
0202122. Trzy lata póĽniej były pierwsze SDI - pierwsze w PL ł±cza
stałe "dla ludu".

I jako jeden z niewielu miałem wtedy ł±cze 2Mbit od tepsy :) nawet tepsa nie wiedziała że takie ł±cze maj± jak dzwoniło się na BOK bo ci±gle byłyu z tym problemy :) cena za miesi±c to chyba co¶ koło 1200zł :)

Data: 2012-11-16 19:04:57
Autor: J.F
Aero2 zrywanie polaczenia
Użytkownik "MaciekBabciaDobosz"  napisał
> [...]
> cał± wieczno¶ć ;)
Nie przesadziłe¶ z dat±?
Internet w Polsce pojawił się z tego co wiem 95r, co do szybkosci to

Przed internetem bylo FIDO i  BBS.

[...]

Taa, ja tez mialem 1200 czy nawet 2400 i z tego powodu przeprosilem sie z vi.
Niestety - inne edytory obslugiwaly ekran znacznie gorzej, a wydrukowanie na nowo nawet na 2400 trwa nieznosnie dlugo :-)

J.

Data: 2012-11-17 10:29:52
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Aero2 zrywanie polaczenia
Dnia 2012-11-16, o godz. 19:04:57
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

Przed internetem bylo FIDO i  BBS.

Doskonale wiem. Tak się składa że byłem co-sysopem jednego z
nich. ;-)

Taa, ja tez mialem 1200 czy nawet 2400 i z tego powodu przeprosilem sie z vi.
Niestety - inne edytory obslugiwaly ekran znacznie gorzej, a wydrukowanie na nowo nawet na 2400 trwa nieznosnie dlugo :-)

W czasie gdy w Polsce raczkował internet realizowali¶my z kolegami
projekt systemu sprawozdawczo¶ci księgowej dla kuratorium o¶wiaty w
Warszawie - docelowo dla ~800 końcówek. Z klientem poczty,
autoaktualizacj± i paroma innymi fajnymi rzeczami. Oparte na modemach
2400bps, z interfejsem w Turbo Vision bo pracowało to w DOS-ie
oczywi¶cie. Swoj± drog± szlag nas trafił bo po stworzeniu systemu,
przetestowaniu w realnych warunkach i zapłaceniu za robotę zmieniły się
władze w kuratorium i z projektu się wycofano twierdz±c że przecież
można te dane przenosić na dyskietkach. Do projektu wrócono dekadę
póĽniej ale już przy innych założeniach i w oparciu o e-mail i ręcznie
dodawane zał±czniki a tylko przetwarzanie po zebraniu było czę¶ciowo
zautomatyzowane.

Zdrówko

Data: 2012-11-18 21:30:58
Autor: DoQ
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 16-11-2012 10:03, Amir pisze:
Nie przesadzi�e� z dat�?
Internet w Polsce pojawiďż˝ siďż˝ z tego co wiem 95r, co do szybkosci to siďż˝
zgodzďż˝ :)

Jak już napisano, "przed internetem" były w Polsce BBSy i sieci Fido/Fidopochodne.

--
pozdr.

Data: 2012-11-14 12:22:35
Autor: Animka
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-11-14 07:31, DoQ pisze:
W dniu 14-11-2012 00:31, Animka pisze:
To Aero2 nadaje się tylko do pisania na grupy dyskusyjne i wysyłanie za
pomocÄ… Hamstera. JakiegoĹ› pliku, np. instalki z internetu nie ma co
pobierać za pomocą internetu Aero2, bo można zawału serca dostać. To
Aero2 to jakiĹ› koszmar.

To ciekawe, jeszcze całkiem nie tak dawno ludzie płacili niemałą kasę za
Neostradę 512 i ściągali "instalki".

To chyba musieli bardzo długo czekać jeśli to było Aero2. Nie wiem czy Aero2 to dawna neostrada (raczej nie).
Mnie z internetu po kablu instalka czy jakiś duży plik ściąga się w mgnieniu oka. Dlatego nie mam cierpliwości do Aero2. W telefonie to może jest przydatne, ale ja nie stosuję w telefonie.

--
animka

Data: 2012-11-14 13:42:51
Autor: Q
Aero2 zrywanie polaczenia
To ciekawe, jeszcze całkiem nie tak dawno ludzie płacili niemał± kasę za
Neostradę 512 i ¶ci±gali "instalki".

To chyba musieli bardzo długo czekać je¶li to było Aero2. Nie wiem czy Aero2 to dawna neostrada (raczej nie).

Animko / ZBK czy jakich tam jeszcze aliasow uzywasz,
oj mloda musisz byc bardzo, ze nie wiesz co to neostrada,
ale zeby laczyc ja z aero2?...

Data: 2012-11-14 13:44:29
Autor: Liwiusz
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-11-14 13:42, Q pisze:
To ciekawe, jeszcze ca�kiem nie tak dawno ludzie p�acili niema�� kas� za
Neostrad� 512 i �ci�gali "instalki".

To chyba musieli bardzo d�ugo czeka� je�li to by�o Aero2. Nie wiem czy

Typowałbym raczej odwrotnie - demencję.

--
Liwiusz

Data: 2012-11-15 13:54:03
Autor: Animka
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-11-14 13:44, Liwiusz pisze:
W dniu 2012-11-14 13:42, Q pisze:
[...]

Nie wiem o co wam chodzi. Gdzie ja neostradę łączyłam z aero2? Jakis pijany chyba to napisał. Proszę mnie nie plątać w swoją pomroczność!
Aero2 to w moim komputerze połączenie przez modem. Wyłączałam kabel Lan z gniazdka.
Teraz modem jest wyjety z komputera, bo nie uĹĽywam aero2.

--
animka

Data: 2012-11-15 20:00:43
Autor: JoteR
Aero2 zrywanie polaczenia
"Animka" napisała:

Nie wiem czy Aero2 to dawna neostrada
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

oj mloda musisz byc bardzo, ze nie wiesz co to neostrada,
ale zeby laczyc ja z aero2?...

Typowałbym raczej odwrotnie - demencję.

Nie wiem o co wam chodzi. Gdzie ja neostradę łączyłam z aero2?

Tam, gdzie podkreśliłem.

JoteR

Data: 2012-11-16 10:05:04
Autor: Amir
Aero2 zrywanie polaczenia

Nie wiem czy Aero2 to dawna neostrada
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tam, gdzie podkre¶liłem.

To chyba taka my¶l porównawcza miała być :O)

Data: 2012-11-17 01:14:39
Autor: Animka
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-11-15 20:00, JoteR pisze:
"Animka" napisała:

[...]

Komuś odpowiedziałam na coś. Trzeba było wszystko zostwić, a nie wycinać.

--
animka

Data: 2012-11-16 19:02:47
Autor: Jawi
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-11-15 13:54, Animka pisze:
[...]

nie pal tego więcej :)

Data: 2012-11-17 01:17:57
Autor: Animka
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-11-16 19:02, Jawi pisze:
[...]

czego? Lanu?

--
animka

Data: 2012-11-16 19:01:46
Autor: Jawi
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-11-14 13:42, Q pisze:
Animko / ZBK czy jakich tam jeszcze aliasow uzywasz,
oj mloda musisz byc bardzo, ze nie wiesz co to neostrada,
ale zeby laczyc ja z aero2?...

no racja, młodym można być - do¶wiadczeniem

Data: 2012-11-16 19:00:55
Autor: Jawi
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-11-14 12:22, Animka pisze:

[...]
jest przydatne, ale ja nie stosujÄ™ w telefonie.

to ty skrytykowałaś Aero2 z powodu tej 512?
:))) nic dodać i nic ująć
A tak na marginesie co ma neo do aero?

Data: 2012-11-14 07:55:34
Autor: Trybun
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-11-14 00:31, Animka pisze:
[...]

W jakim sensie koszmar? Rozłącza częściej niż raz na godzinę, nie osiąga deklarowanej prędkości transferu 512Kb/s? Czy może chodzi o coś jeszcze innego?

Data: 2012-11-14 12:23:27
Autor: Animka
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-11-14 07:55, Trybun pisze:
[...]

za pomocÄ… Hamstera. JakiegoĹ› pliku, np. instalki z internetu nie ma co

Wlecze się niemiłosiernie!

--
animka

Data: 2012-11-14 13:43:58
Autor: Q
Aero2 zrywanie polaczenia
W jakim sensie koszmar? Rozł±cza czę¶ciej niż raz na godzinę, nie osi±ga
deklarowanej prędko¶ci transferu 512Kb/s? Czy może chodzi o co¶ jeszcze
innego?

Wlecze się niemiłosiernie!

A Ty jestes niemilosiernie glupia.
I co z tego?

Data: 2012-11-14 15:08:59
Autor: Trybun
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-11-14 12:23, Animka pisze:

[...]

Gdy ktoś używa na co dzień łącza kilku Mb/s to może i taki net to ślimak w smole. Ja jednak do tej pory używałem łącza o prędkości do 230 Kb/s, a więc te deklarowane 512 Kb/s przez Aero2 wydają się być rakietą. Druga sprawa jest taka że dla mnie internet to faktycznie tylko e-mail, usenet i czaty, a więc powinno mi takie łącze wystarczyć.

Data: 2012-11-18 13:56:11
Autor: Dennis
Aero2 zrywanie polaczenia
Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k808lv$h0d$1node2.news.atman.pl...
[...]

Głównym problemem nie jest prędkość AERO2 tylko bardzo wysokie pingi.

Data: 2012-11-18 16:07:16
Autor: Michal Tyrala
Aero2 zrywanie polaczenia
On Sun, 18 Nov 2012 13:56:11 +0100, Dennis wrote:
> Gdy kto¶ używa na co dzień ł±cza kilku Mb/s to może i taki net to ¶limak > w smole. Ja jednak do tej pory używałem ł±cza o prędko¶ci do 230 Kb/s, a > więc te deklarowane 512 Kb/s przez Aero2 wydaj± się być rakiet±. Druga > sprawa jest taka że dla mnie internet to faktycznie tylko e-mail, usenet > i czaty, a więc powinno mi takie ł±cze wystarczyć.

 Głównym problemem nie jest prędko¶ć AERO2 tylko bardzo wysokie pingi.

Do pracy terminalowej net komorkowy ogolnie nadaje się srednio, wiec
zakladam, ze dla graczy rowniez. Za to SIP, mimo RTT kolo 200ms jest calkiem uzywalny.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-12-10 01:03:31
Autor: the_foe
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-11-18 17:07, Michal Tyrala pisze:
Do pracy terminalowej net komorkowy ogolnie nadaje się srednio, wiec
zakladam, ze dla graczy rowniez.

na playu mam  do onetu ok 50 ms, down 3Mbs up 1Mbs
po kablu z Dialogu ping 40 ms down 10Mbs up 600 Kbs
gdyby nie limity danych roznice nie bylyby istotne...

--
the_foe

Data: 2012-12-11 22:16:03
Autor: Michal Tyrala
Aero2 zrywanie polaczenia
On Mon, 10 Dec 2012 01:03:31 +0100, the_foe wrote:
> [...]

 po kablu z Dialogu ping 40 ms down 10Mbs up 600 Kbs
 gdyby nie limity danych roznice nie bylyby istotne...

Coz, u mnie (Play vs Sileman (20/20)) jest *sredni* ping jak 100ms do
<10ms.

Data: 2012-11-18 18:59:21
Autor: Trybun
Aero2 zrywanie polaczenia

[...]

Z tego co można wyczytać w necie są one na poziomie około 100ms. Ja w swoim EDGE od Orange miałem pingi około 800ms. Wyższe już tylko są w necie satelitarnym. Ale jakby nie było - dla graczy ten ping z Aero2 to też skuteczna zapora, przynajmniej w niektórych grach.

Data: 2012-11-18 21:21:43
Autor: Q
Aero2 zrywanie polaczenia
Głównym problemem nie jest prędko¶ć AERO2 tylko bardzo wysokie pingi.

Jakie pingi?
Uwazam, ze 100-130ms jak na modem UMTS to calkiem niezly wynik.

Data: 2012-11-18 20:27:11
Autor: Michal Tyrala
Aero2 zrywanie polaczenia
On Sun, 18 Nov 2012 21:21:43 +0100, Q wrote:
> G?ównym problemem nie jest pr?dko?? AERO2 tylko bardzo wysokie pingi.

 Jakie pingi?
 Uwazam, ze 100-130ms jak na modem UMTS to calkiem niezly wynik.

W centrum Katowic za dnia jest to raczej 200+ms. Choc pewnie s± miejsca
i pory, gdzie się da 100ms miec ;-)

Data: 2012-11-16 19:30:45
Autor: Jawi
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-11-14 12:23, Animka pisze:
Wlecze się niemiłosiernie!

Wlecze siÄ™ typowo jak 512kb/s.
Mam w pracy 20Mb/s i mogę powiedzieć - wlecze się niemiłosiernie jak 20Mb/s.

Masz pretensje do darmowego netu z deklarowaną prędkością 512 kb/s że działa tak jak powinien?
Uchroń mnie Boże przed takim klientem co dostaje coś darmo i narzeka że działa jak miało działać.

Data: 2012-12-10 01:06:45
Autor: the_foe
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-11-16 19:30, Jawi pisze:
Masz pretensje do darmowego netu z deklarowaną prędkością 512 kb/s że
działa tak jak powinien?
Uchroń mnie Boże przed takim klientem co dostaje coś darmo i narzeka że
działa jak miało działać.

scisle mowiac nie jest za darmo, budzet placi.

--
the_foe

Data: 2012-12-10 14:38:12
Autor: Trybun
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-12-10 01:06, the_foe pisze:
[...]

Jak to budżet? Wg. całej mojej wiedzy Żak ma obowiązek udostępnić swoją infrastrukturę za darmo dla chętnych. To było m.in powodem że nawet nie było licytacji na przetargu na standard HUSPA+ 900Mhz.

Data: 2012-12-10 14:48:41
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Aero2 zrywanie polaczenia
Dnia 2012-12-10, o godz. 14:38:12
Trybun <rg@yahuoo.com> napisał(a):

Jak to budżet? Wg. całej mojej wiedzy Żak ma obowi±zek udostępnić
swoj± infrastrukturę za darmo dla chętnych. To było m.in powodem że
nawet nie było licytacji na przetargu na standard HUSPA+ 900Mhz.

Gdyby nie taki wymóg Skarb Państwa dostałby więcej za koncesję. A tak
dostał mniej. A operator robi tylko te minimum do jakiego go umowa
zobowi±zuje. Ogłaszaj±cy przetarg na częstotliwo¶ci sobie wymy¶lili że
będzie to "internet dla ubogich". Czyli tych których z powodu lichych
dochodów nie stać na samodzielne zakupienie jakiegokolwiek ł±cza.
Potraktowano to jako sposób na aktywizację najuboższych. Niestety nei
trafiony jak wiele innych rzeczy.  W realu wyszło całkiem inaczej
- ci najbiedniejsi i tak nie maj± sprzętu by z tego skorzystać. Zdrówko

Data: 2012-12-10 15:29:37
Autor: Trybun
Aero2 zrywanie polaczenia
[...]

Żadnej pewno¶ci nie ma że dostały więcej. To tylko domysły że gdyby nie było tego punktu w ofercie to zaraz zwaliłaby się horda operatorów na licytację i wywindowaliby cenę pod niebiosa.

Tak to oczywiste - wszyscy wiedz± że Żak zagrał, i pogrywa na nosie wszystkim.. z UKE na czele.

Data: 2012-12-10 23:25:54
Autor: Animka
Aero2 zrywanie polaczenia
[...]

zobowiązuje. Ogłaszający przetarg na częstotliwości sobie wymyślili że
będzie to "internet dla ubogich". Czyli tych których z powodu lichych
dochodów nie stać na samodzielne zakupienie jakiegokolwiek łącza.
Potraktowano to jako sposĂłb na aktywizacjÄ™ najuboĹĽszych. Niestety nei
trafiony jak wiele innych rzeczy.  W realu wyszĹ‚o caĹ‚kiem inaczej
- ci najbiedniejsi i tak nie mają sprzętu by z tego skorzystać.

Wzieli sobie posłowie po 2 sztuki bodajże. Oni przecież są najbiedniejsi, w potrzebie ;-)

--
animka

Data: 2012-11-19 10:24:54
Autor: Titus Atomicus
Aero2 zrywanie polaczenia
In article <k7ul86$41m$1@node1.news.atman.pl>,
 Animka <animka.to.nie..ja@wp.pl> wrote:

> [...]

To Aero2 nadaje się tylko do pisania na grupy dyskusyjne i wysyłanie za pomocą Hamstera. Jakiegoś pliku, np. instalki z internetu nie ma co pobierać za pomocą internetu Aero2, bo można zawału serca dostać. To Aero2 to jakiś koszmar.

E, mi aero2 w zupelnosci odpowiada. Duzych plikow na codzien nie sciagam...
--
TA

Data: 2012-11-14 13:18:29
Autor: Maciek.
Aero2 zrywanie polaczenia
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał

W-wa Mokotow.

O, ziomal ;)
Z Aero2 nie korzystam stale ale...
Do SGS wsadziłem kartę Plusa (abo) i też mniej więcej od tygodnia, może ciut więcej, nie mam EDGE tylko GPRS.
Co¶ chyba przekombinowali z tym ł±czeniem sieci. HSDPA też jakby bardziej obci±żone się wydaje...

M.

Data: 2012-11-19 10:22:46
Autor: Titus Atomicus
Aero2 zrywanie polaczenia
In article <k8026o$evd$1@node1.news.atman.pl>,
 "Maciek." <mmuran@gmail.com> wrote:

> [...]

Co¶ chyba przekombinowali z tym ł±czeniem sieci. HSDPA też jakby bardziej obci±żone się wydaje...

O, juz wiem wszytsko.
:-(
<http://jdtech.pl/2012/11/aero2-poranna-awaria-13-11-2012.html>
--
TA

Data: 2012-11-14 13:31:33
Autor: Q
Aero2 zrywanie polaczenia
Tak jakos od tygodnia pogorszyla jakosc internetu z Aero2.
W-wa Mokotow.

Od grubo ponad tygodnia - sa dni, ze nie mam aero2 na wiele godzin.
Trojmiasto.

Data: 2012-11-16 19:32:36
Autor: Jawi
Aero2 zrywanie polaczenia
W dniu 2012-11-14 13:31, Q pisze:
Tak jakos od tygodnia pogorszyla jakosc internetu z Aero2.
W-wa Mokotow.

Od grubo ponad tygodnia - sa dni, ze nie mam aero2 na wiele godzin.
Trojmiasto.

Bo obci±żenie sieci wzrosło dla klientów aero, bo klienci aero2 dziel± sieć z Plusem ale nie odwrotnie chyba. Chyba :)

--

Aero2 zrywanie polaczenia